2 piloti din Citroen Racing Trophy Romania pe podium la Raliul Argesului

img
Home / Stiri si noutati auto / 2 piloti din Citroen Racing Trophy Romania pe podium la Raliul Argesului

 
 
 
2 PILOTI DIN CITROËN RACING TROPHY ROMANIA PE PODIUM LA RALIUL ARGESULUI
Cei 4 piloti inscrisi in Citroën Racing Trophy Romania au luat startul si la Raliul Argesului, ultima etapa din Campionatul National de Raliuri, iar doi dintre ei au terminat pe podiumul grupei A.
Alex Filip, Vlad Cosma, Nistor Duval si Daniel Ungur sunt pilotii care s-au inscris in Citroën Racing Trophy Romania si care au luat startul in Raliul Argesului, ultima etapa din Campionatul National de Raliuri. Cele patru echipaje participante la aceasta etapa au beneficiat si de suportul lui Jean-Philipe Gauduchon, un inginer din echipa Citroën Racing care se ocupa cu dezvoltarea modelului C2 R2 Max.
Pentru echipajul Alex Filip/Bogdan Iancu cel mai important obiectiv a fost apararea primei pozitii in clasamentul grupei A, dar o pana de cauciuc pe prima proba a zilei intai a facut ca aceasta misiune sa fie extrem de greu de indeplinit, mai ales ca pe speciala a patra cei doi au pierdut inca un minut in urma unei iesiri in decor. Dupa aceasta proba, Alex Filip si Bogdan Iancu au inceput cursa de recuperare, dar in final au fost nevoitit sa se multumeasca cu pozitia a doua in acest raliu si in clasamentul general al grupei A. „Odata cu sfarsitul sezonului am parcurs si cea de-a 3-a etapa din Citroën Racing Trophy Romania. Este laudabila si initiativa Citroën Romania de a aduce, special pentru cei patru piloti inscrisi in trofeu, un inginer de la Citroën Racing pentru ca sfaturile sale au fost foarte utile. In acelasi timp, ma mandresc cu faptul ca echipa noastra tehnica a pregatit perfect masina si nu a fost nevoie de alte modificati din punct de vedere tehnic. Am terminat pe locul doi in clasamentul grupei A, la fel ca la Raliul Tara Barsei, iar in 2010 vreau sa particip in continuare in Citroën Racing Trophy Romania, de data aceasta la volanul unui Citroen C2R2 Max, masina cu care am concurat in acest sezon fiind pregatita pentru vanzare”, a spus Alex Filip, care a incasat un premiu de 1.500 Euro pentru evolutia sa din Raliul Argesului. 
Vlad Cosma si Florin Dorca, echipajul campion la Cupa Dacia, la juniori si la clasa N2, s-a aflat la a doua participare in Citroën Racing Trophy Romania. Dupa abandonul din Raliul Aradului, Vlad Cosma a reusit sa ajunga la sosire pe pozitia a treia in clasamentul grupei A. „Pentru noi Raliul Argesului a fost probabil cel mai greu raliu din cariera. Am stiut din start ca nu va fi usor din cauza vremii din ultimele saptamani, dar din pacate, in afara conditiilor meteo, am avut si unele probleme tehinice care ne-au incetinit destul de mult pe patru probe speciale. Ca si cum toate acestea nu ar fi fost de ajuns am mai facut si o pana! Trecand peste toate acestea sunt multumit de evolutia avuta, atat eu, cat si Florin, copilotul meu, ne-am acomodat foarte bine cu masina, iar  timpii de pe probele speciale o confirma. Atat timp cat masina a fost in parametri ne-am batut de la egal la egal cu pretendentii la titlul grupei A si acest fapt ne bucura foarte mult. Pot spune ca am incheiat cu o victorie morala sezonul 2009! Trebuie sa ii felicit pe Edi si pe Alex pentru lupta frumoasa care au purtat-o pana pe ultima proba, si, in final, vreau sa le multumesc celor care ne-au fost alaturi pe parcursul sezonului, si in special lui Marco, fara care nu am fi ajuns nici la jumatate din performantele de anul acesta”, a spus si Vlad Cosma, la finalul Raliului Argesului. 
Pentru celelalte doua echipaje inscrise in Citroën Racing Trophy Romania, Nistor Duval/Raoul Papp si Daniel Ungur/Adrian Jucan, Raliul Argesului s-a terminat prematur. Daniel Ungur nu a parcurs decat cativa kilometri, dupa care a fost nevoit sa se opreasca din cauza unei planetare care a cedat. „Apreciez foarte mult implicarea celor de la Citroën, testele si setarile pe care le-am facut in imprejurimile Pitestiului cu inginerii de la Citroën Racing m-au ajutat mult de tot. Masina raspunde acum mult mai bine, si-a imbunatatit considerabil tinuta de drum si chiar porneam in Raliul Argesului cu pretentii la victorie in grupa A. Din pacate o planetara a cedat si am avut parte de cel mai rapid abandon din cariera, la 1,9 kilometri de la start. Oricum, se vede de la o etapa la alta implicarea Citroën Romania in aceasta competitie si sunt convins ca anul viitor vor fi si mai multe Citroën -uri la startul etapelor din Campionatul National de Raliuri. In 2010 voi lua la din nou startul in Citroën Racing Trophy Romania, competitie in cadrul careia voi incerca sa particip si in alte tari in care se organizeaza trofeul.
Pana atunci vom mai lua startul la Sibiu Rally Show, etapa care va fi inclus in Citroën Racing Trophy Romania. Atat eu, cat si Vlad Cosma suntem hotarati sa facem spectacol acolo”, a spus Daniel Ungur.
Nistor Duval a avut o evolutie buna pana cand a fost nevoit sa abandoneze, dupa primele trei probe speciale, din cauza a trei pene de cauciuc. „Dintr-o neintelegere cu mecanicii, am luat startul doar cu o singura roata de rezerva, dar pe primele trei probe speciale am facut doua pene la aceeasi roata. Am schimbat-o o data, dar dupa a doua pana am renuntat. Daca as fi continuat sa merg asa pana in parcul de service as fi avariat prea mult masina si oricum nu mai aveam nicio sansa”, a spus si Nistor Duval, cel de-al patrulea pilot inscris in Citroën Racing Trophy Romania.
Chiar daca initial din programul pentru 2009 au fost incluse in Citroën Racing Trophy Romania doar ultimele trei etape din Campionatul National de Raliuri Raliul Argesului, s-a decis ca si Sibiu Rally Show, o competitie la care vor lua startul in premiera si masinile de la grupa A, sa fie inclus in acest program. „Consider ca cele trei etape au fost un succes pentru noi si tocmai de aceea am decis sa includem in acest trofeu si rally show-ul de la Sibiu. Dupa cele trei raliuri stiu si pilotii romani, dar si noi ce inseamna sa organizezi trofeul in Romania si care sunt avantajele acestuia. In 2010, vor fi incluse in Citroën Racing Trophy Romania toate etapele din calendarul competitional si sper ca vor fi si mai multe masini Citroën C2 R2 Max la start”, a spus Simon Jean Joseph, Directorul Competitii Clienti Citroen Racing.
 
 

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *