2011 un an record pentru SKODA

img
Home / Stiri si noutati auto / 2011 un an record pentru SKODA

2011 un an record pentru SKODA-    Vânzarile din 2011 au crescut cu 15 procente, la aproape 875.000 de unitati-    Primul an al strategiei de crestere se dovedeste un succes rasunator-    Marirea în avans a capacitatilor de productie, pentru a anticipa cresterile ulterioare-    Noile modele Citigo si Rapid înregistreaza un start promitator-    Cel mai de succes an în motorsport din istoria companieiSKODA a continuat în 2011 pe o traiectorie ascendenta si a stabilit un nou record de vânzari. Vânzarile marcii au crescut, conform cifrelor preliminare, cu 15 procente, atingând un nou maxim al tuturor timpurilor, de aproape 875.000 de automobile, în comparatie cu 762.600 autovehicule în 2010. În acelasi timp, producatorul a prezentat, cu succes, noul Citigo si noul Rapid, drept primele automobile din ofensiva modelelor sale.“Acesta a fost un an important pentru ŠKODA”, a comentat la finalul anului, Prof. Dr. Winfried Vahland, CEO ŠKODA. “Am avut un start impresionant în ceea ce priveste implementarea Strategiei de Dezvoltare 2018, crescând semnificativ si obtinând un nou record în vânzari. Productia, vânzarile, rezultatele financiare si amprenta internationala s-au îmbunatatit din nou,” a adaugat el. Urmatorul obiectiv al marcii este foarte clar: ŠKODA intentioneaza sa-si creasca cifra de vânzari, la nivel international, la cel putin 1,5 milioane de unitati pe an, pâna în 2018. “În 2011, compania a creat o baza excelenta pentru acest obiectiv,” declara Vahland.ŠKODA a vândut mai multe automobile în 2011, decât în anul precedent, în aproape toate regiunile. Piata din India, care este unul dintre stâlpii importanti ai strategiei de dezvoltare a marcii, s-a descurcat foarte bine, ŠKODA înregistrând o crestere de 50 de procente, la 30.005 automobile vândute în 2011. Alte piete importante, precum China, Germania si Rusia s-au dovedit a fi foarte dinamice.ŠKODA îsi mentine viteza evolutiei si investeste în noi modele, piete si capacitati de productie la nivel mondial. Un exemplu este unitatea principala de productie a marcii, de la Mladá Boleslav, care se va extinde în mod semnificativ pâna la mijlocul anului 2012. Conform planurilor, imediat ce extinderea capacitatilor de productie va fi finalizata, un al treilea model va iesi de pe liniile de productie, pentru a completa modelele de succes Octavia si Fabia.Capacitatea de productie pentru modelul Octavia va creste, în paralel, la aceasta locatie, de la 800 la 1.200 de unitati pe zi. Începând cu ultima parte a anului 2012, fabrica ŠKODA din Vrchlabí, Republica Ceha, va fabrica transmisii cu dublu ambreiaj, care vor fi furnizate întregului Grup Volkswagen, mai precis marcilor ŠKODA, Volkswagen, SEAT si Audi. Unindu-si fortele cu GAZ, partenerul din Rusia, Grupul Volkswagen Rusia va produce ŠKODA Yeti la unitatea de productie GAZ din Nizhniy Novgorod, Rusia. Iar ambele societati mixte, din China, ale companiei Volkswagen, au în plan investitii de 14 miliarde de euro pâna în 2016, pentru noi locatii de productie si noi produse. În China, ŠKODA produce deja modele precum Octavia, Fabia si Superb. ŠKODA Yeti va fi adaugata acestui portofoliu, începând din anul 2013. Aceste investitii creioneaza cursul ascendent al companiei pentru anii urmatori.Modelul subcompact Citigo si limuzina compacta din India, Rapid, sunt primele reprezentante ale ofensivei modelelor ŠKODA si au avut parte de o lansare de piata de succes. Citigo este modelul prin care marca cucereste segmentul automobilelor subcompacte, aflat într-o expansiune rapida. Introdus la finalul anului 2011, modelul Rapid este foarte important pentru strategia de crestere ŠKODA, în sensul ca reprezinta prezenta marcii în segmentul subcompact, aflat în puternica crestere în India. Rapid este un automobil fabricat în India si pentru India, oferind spatiu interior generos, un design placut, elemente de siguranta de top si tehnologie de ultima ora. “Rapid va consolida si va extinde pozitia marcii în India. Pentru traseul nostru ascendent, India este o tara cu un potential foarte mare”, declara Vahland. 2011 a adus însa si mai multe succese pentru marca, precum primul titlu în campionatul mondial din S-WRC si o dubla victorie în Intercontinental Rally Challenge IRC, ceea ce face ca acest an sa fie cel mai de succes an din cei 111 ani de prezenta în motorsport ai marcii.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *