5 lucruri pe care trebuie sa le stii despre Ford Mustang 2024
Rezumat:
Miticul Ford Mustang revine pentru a saptea generatie cu o cabina mai tehnologica, o estetica evolutiva si motoare reinnoite.
Iata cinci lucruri de stiut despre el…
O aparenta dupa bunul plac
Din punct de vedere estetic, Ford Mustang 2024 se inspira din mai multe modele clasice. Forma grilei este preluata din versiunea anilor 1960, la fel ca si farurile cu LED care perpetueaza semnatura luminoasa. In plus, pozitia sa larga si consola spate scurta sunt fidele proportiilor autentice ale primei generatii.
Deloc surprinzator, fiecare versiune se distinge prin propriile elemente stilistice. De exemplu, GT difera de modelele EcoBoost cu prize de aer mai mari, concepute pentru a creste fluxul de aer.
Pentru modelul 2024, consumatorii vor putea modifica aspectul dupa bunul plac. Astfel, vor avea la dispozitie 11 culori de caroserie, trei nuante (negru, rosu, albastru) pentru variantele cu frane Brembo iar dimensiunea jantelor variaza de la 17 la 20 de inci.
In plus, Seria Mustang Design ofera alte optiuni de personalizare direct de la uzina de productie. De exemplu, aspectul Bronze adauga roti colorate Sinister Bronze si embleme din bronz.
V8 si transmisie manuala!
Mustang GT 2024 va fi propulsat de a patra generatie a motorului Coyote V8 de 5,0 litri cu aspiratie naturala. In plus, pasionatii se vor bucura sa afle ca transmisia manuala cu sase trepte cu potrivire a turatiilor ramane in meniu. In rest, este oferita si o transmisie automata cu zece trepte.
Ford nu a divulgat cai putere, dar promite ca aceasta varianta se va bucura de o putere mare datorita unei cutii duble de admisie a aerului care permite fluxuri de aer mai mari.
In catalog se alatura si modelul de 2,3 litri EcoBoost turbo cu patru cilindri. Performanta sa este inca necunoscuta in acest moment.
Pentru a modifica experienta de conducere, pilotul va putea alege dintre sase moduri de condus care vor configura directia, transmisia, motorul si controlul stabilitatii: Normal, Sport, Alunecos, Drag, Track si Personalizat.
Inspirat de avioanele de lupta
Mai tehnologic decat cel al predecesorului sau, interiorul lui Ford Mustang 2024 include un cockpit digital la postul soferului. Inspirat de avioanele de lupta, acesta include o suprafata curbata uriasa care reuneste doua ecrane: instrumentatia masoara 12,4 inchi si interfata multimedia este de 13,2 inchi. Acesta din urma foloseste sistemul SYNC 4 care include Apple CarPlay si Android Auto. Audiofilii vor putea verifica optiunea sistemului audio de ultima generatie Bang & Olufsen. Este disponibila si functionalitatea Amazon Alexa.
Dupa ce si-a intrebat publicul, Ford a decis sa elimine radioul fizic si butoanele de aer conditionat/incalzire.
In plus, volanul este inspirat de cursele cu motor. Butoanele raman fizice cu feedback haptic.
Seturi de performanta
Mustang GT si EcoBoost pot fi actualizate la Pachetul de performanta, care adauga mai multe functii axate pe pista. Printre acestea se numara un suport turn frontal, diferential cu alunecare limitata Torsen, suspensie adaptiva MagneRide, roti si anvelope spate mai largi, precum si frane Brembo de 390 mm fata si 355 mm spate. Scaunele sport Recaro si evacuarea activa sunt, de asemenea, optionale.
Modelele Dark Horse in meniu
Versiunea Dark Horse este primul model Mustang nou de performanta din ultimii 21 de ani. Are o estetica unica si o vopsea metalizata exclusiva, Blue Ember. Farurile cu LED-uri sunt intunecate, grila neagra afiseaza „nari” trapezoidale, iar partea inferioara a barei de protectie este si ea diferita.
Mai radicale, Mustang Dark Horse S si Dark Horse R sunt axate pe pista si, respectiv, pe cursa. Fiecare are un V8 de 5,0 litri, puterea lor ar trebui sa creasca la peste 500 de cai putere. Cumparatorii acestor versiuni pot conta pe o transmisie manuala Tremec sau pe o automata cu zece trepte.