Valentino Rossi este imaginea Opel ADAM

img
Home / Stiri si noutati auto / Valentino Rossi este imaginea Opel ADAM

Valentino Rossi este imaginea Opel ADAM   – Echipa de top: multiplul campion mondial si masina lifestyle   – Caracteristici comune: placerea de a conduce cu îndrazneala si precizieValentino „Vale” Rossi este noul ambasador de brand în Italia pentru modelul mic, sic si urban Opel ADAM. Celebrul multiplu campion mondial MotoGP este vedeta unei ample campanii de comunicare cu accent pe trasaturile comune ADAM & Valentino: personalitate, creativitate, energie si, în acelasi timp, cea mai mare precizie. Cu aspectul sau îndraznet, neconventional si absolut unic, ADAM are aceleasi caracteristici ca si campionul italian.”Valentino Rossi este ambasadorul ADAM perfect: relaxat, amuzant si usor ireverentios, mereu în miscare – exact ca Opel ADAM. În acelasi timp, este extrem de riguros, atent; solicita si actioneaza cu precizie maxima, la fel ca de ingineria germana, valoarea de baza a tuturor modelelor noastre”, spune Roberto Matteucci, Director Executiv Opel Italia. „Colaborarea cu Valentino Rossi pentru ADAM este un semn clar al dorintei noastre si al angajamentul de a trasa o noua personalitate modelelor Opel, pastrând în acelasi timp accentul pe precizia ingineriei germane”, a spus Matteucci.Valentino Rossi a fost cucerit pe loc de mica masina lifestyle, campion al individualizarii: „Am fost pe loc convins de Opel ADAM, nu doar din cauza designului, accesoriilor si tehnologiei pe care le încorporeaza. Cred ca potentialul sau de individualizare, cu mii de variatii, este pur si simplu fantastic. Nu stiu numarul exact al fiecareia dintre ele, dar cu siguranta sunt mai mult decât suficiente pentru ca toata lumea sa îsi creeze propriul ADAM perfect.”Opel ADAM: campionul individualizarii si cea mai bine conectata masina micaOpel ADAM ofera mai mult de 61.000 variatii exterioare si aproape 82.000 de interior, mai mult decât orice alta masina din aceasta clasa. Modelul lifestyle sic este o masina agila cu trei usi, perfecta pentru mediul urban. Dinamica sa de conducere iese în evidenta si în afara orasului gratie sasiului si setarilor de directie, concentrate pe agilitate.În interiorul cabinei, ADAM ofera locuri pentru patru persoane care beneficiaza de o atmosfera si tehnologii premium din segmentele superioare. Noul sistem infotainment IntelliLink ce integreaza smartphone-ul proprietarului în masina (Android, Apple iOS), face ca ADAM sa fie cea mai bine conectata masina mica. Sistemul de recunoastere vocala Siri “Eyes Free” de la Apple va fi disponibil în curând. Printre caracteristicile ce fac ADAM ideal pentru mediul urban se numara noua generatie a sistemului de asistenta la parcare, alerta de avertizare pentru unghiul mort, sistem de asistare a directiei „light touch” pentru condus în oras si sistemul de biciclete de transport FlexFix exclusiv Opel, complet integrat în spoilerul spate.ADAM introduce premiata filosofie de design a Opel, „maiestria sculpturala întâlneste precizia germana”, în segmentul A, concentrat pe fashion. ADAM iese în evidenta prin aspectul musculos si original care se opune tendintei retro, precum si prin proportiile îndraznete, puternice. Expertii prognozeaza ca segmentul A, de care apartine ADAM, va continua sa creasca în mod constant în urmatorii câtiva ani. Începând cu anul 2000, vânzarile de masini fashion din segmentul A (în a 3.70 m lungime), au crescut în Europa cu aproximativ 30%, iar cele de lux din segmentul B (în jurul a 4.00 m lungime), cu peste 110%. Cu ADAM, Opel intentioneaza sa cucereasca aceasta piata în crestere.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *