Corvette Racing castiga Grand Prix-ul de la Mosport

img
Home / Stiri si noutati auto / Corvette Racing castiga Grand Prix-ul de la Mosport

Corvette Racing castiga Grand Prix-ul de la Mosport  •    Corvette obtine cea de-a noua victorie pe circuitul canadian si prima victorie ALMS GT din acest sezon întrerupând seria de trei succese consecutive înregistrate de BMWBOWMANVILLE, Ontario, Canada – Corvette Racing a revenit astazi în cercul câstigatorilor GT la Grand Prix-ul de la Mosport prezentat de Mobil 1, unde Oliver Gavin si Jan Magnussen au obtinut prima victorie a sezonului Seriei Americane Le Mans. Gavin si Magnussen au câstigat la clasa GT cu o diferenta de 4,4 secunde la bordul modelului Corvette C6.R Compuware cu nr. 4, depasind modelul Ferrari 458 Italia pilotat de Jaime Melo si Toni Vilander. Tommy Milner si Olivier Beretta au terminat pe locul sase la bordul modelului Corvette C6.R Compuware cu nr.3, dupa ce au pierdut timp pretios în urma contactului cu un autovehicul ramas cu un tur în urma pe circuitul canadian de mare viteza.Dupa ce s-a calificat sâmbata pe locurile sase, respectiv opt, echipa Corvette Racing a revenit cu o cursa puternica, care a întrerupt în cele din urma seria de trei succese consecutive înregistrate de BMW. Cursa de doua ore si 45 de minute a fost total imprevizibila, patinarile, coliziunile, situatiile pe muchie de cutit si penalizarile crescând tensiunea.„Echipa a reusit sa opreasca eficient la standuri, pilotii si inginerii au luat decizii inteligente si iata ca am câstigat. Trebuie sa poti sa profiti de sanse, trebuie sa poti sa duci treaba pâna la capat si astazi am reusit” a declarat managerul echipei, Gary Pratt.Gavin si Milner au fost pilotii care au început cursa, aflându-se la începutul acesteia pe locul sase, respectiv opt. Ordinea s-a schimbat dramatic dupa prima runda de opriri la standuri în cadrul unui tur cu safety car-ul, Gavin trecând pe locul trei dupa ce doua autovehicule au fost penalizate. Dupa ce modelul Porsche de pe locul doi a iesit de pe pista la scurt timp dupa marcarea orei, Gavin a trecut pe locul doi, luptându-se îndelung cu Vilander, care era la bordul unui Ferrari Risi Competizione.„Am dat peste portiuni aglomerate si lucrurile au început s-o ia razna,” a declarat Gavin. „M-am luptat nebuneste cu Toni, el m-a întrecut în virajul 2, dupa care a trecut pe partea exterioara a unui GTC. Am reusit apoi sa iau virajul pe interior si sa revin pe exterior în virajul 3. A fost o cursa fantastica!”În urma coliziunii cu modelul Ferrari din virajul Moss s-a perforat un pneu, iar echipa s-a grabit sa intervina pe masura ce Gavin se deplasa catre standuri când din cursa mai ramasese doar o ora si patru minute. Magnussen a preluat modelul Corvette cu nr. 4 si a terminat pe locul 3. Danezul a depasit modelul Ferrari cu 30 de minute înainte de final si a trecut pe locul întâi dupa zece minute, când modelul BMW cu nr. 45, pilotat de catre Dirk Werner, a primit o penalizare de oprire din cauza unui contact care putea fi evitat.„stiam ca pentru a obtine un rezultat bun trebuia sa fim concentrati în permanenta”, a declarat Magnussen. „Nu ne puteam relaxa deloc, trebuia doar sa fortam. A fost o senzatie fantastica sa reusim sa câstigam din locul în care ne aflam dupa runda de calificari. Oamenii astia au mai reusit asa ceva înainte si o vor mai face si de-acum încolo; nu poti niciodata exclude echipa Corvette Racing. La felul în care persevereaza aceasta echipa, sunt mândru sa fac parte din ea.”Gavin: „Echipa a fost cea care a câstigat cursa asta,” a declarat englezul. „Am obtinut prima victorie din acest sezon si am reusit sa întrerupem seria de victorii BMW din cadrul Seriei Americane Le Mans din acest an. Sunt foarte bucuros!”Cea de-a doua oprire la standuri a modelului Corvette cu nr. 4 s-a dovedit a fi un punct de cotitura: „Am avut 10 secunde la dispozitie sa ne pregatim cu totii,” a declarat liderul echipei, Brian Hoye. „Baietii stiau ce au de facut si erau pregatiti. Oprirea la stand a fost rapida, autovehiculul a ramas în lupta si am reusit sa obtinem victoria. Am folosit fiecare oprire pentru a putea pregati cât mai bine autovehiculul pentru cursa si rezultatul a fost spectaculos.”Autovehiculul Corvette cu nr. 3 a avut mai putin noroc astazi, deoarece derapajul în urma coliziunii cu Porsche GTC nr.11 l-a scos din lupta. Înainte de accident, Milner a efectuat mai multe depasiri pentru a aduce modelul cu nr. 3 pe locul patru.„Corvette nr. 3 a fost foarte, foarte bun, cel mai bun autovehicul pe care l-am pilotat anul acesta,” a declarat Milner. „Cea mai favorabila sectiune de traseu de astazi a fost pentru mine virajul 5, unde multi au fost prinsi în trafic, iar am reusit sa trec pe lânga ei prin 5 B. Este destul de sigur sa treci pe acolo si poti face contact fara sa apara probleme. Am reusit mai multe depasiri acolo, însa a urmat apoi contactul din virajul 10. Din nefericire, avem câtiva piloti care au nevoie de mai multa experienta la volan, mai ales în cursele cu autovehicule din alta clasa. I-am lasat mult spatiu la intrarea în virajul 9, însa a vrut sa se întreaca cu mine. Ca urmare am derapat si am iesit de pe pista.”Coliziunea a deteriorat suspensia spate din partea stânga a modelului Corvette, iar oprirea prelungita la standuri a lasat în urma autovehiculul cu nr. 3. Beretta a pilotat în ultimele 62 de minute, finalizând pe locul 6 cu modelul Corvette câstigator la Le Mans.„Victoria înregistrata de Corvette nr. 4 este grozava si este grozava pentru întreaga echipa,” a declarat Beretta. „Tommy s-a descurcat de minune, doar ca am avut ghinionul sa fim loviti de un pilot si astfel pentru noi cursa a luat sfârsit. Speram ca înca un Corvette sa urce pe podium, însa n-a fost sa fie, asa ca doar am terminat cursa.”Corvette Racing a sarbatorit cea de-a noua victorie la Mosport si a câstigat Michelin Green X Challenge ca fiind cel mai rapid, ecologic si mai eficient model din clasa GT.„Ca prim câstigator al Michelin Green X Challenge, este întotdeauna o onoare pentru Corvette sa câstige astfel de trofee,” a declarat managerul programului Corvette Racing, Doug Fehan. „Este o dovada a muncii asidue a departamentelor pentru motor, sasiu si aerodinamica de a maximiza eficienta modelului Corvette. Este, de asemenea, o dovada a dorintei de a concura utilizând carburant pe baza de celuloza E85 si fiind cel mai mare producator de autovehicule cu carburant flex-fuel din lume, este normal ca echipa Chevrolet sa fi câstigat astazi Green X Challenge.”ESPN2 va transmite Grand Prix-ul de la Mosport în aceasta seara de la ora 22 ET. Urmatorul eveniment pentru Corvette Racing va fi Mid-Ohio Sports Car Challenge, în Lexington, Ohio, sâmbata, 6 august, de la ora 15:30 ET. ESPN3.com va transmite în direct în Statele Unite si americanlemans.com va transmite pentru spectatorii internationali. ESPN2 va difuza la televizor evenimentul Mid-Ohio Sports Car Challenge sâmbata, 7 august, la ora 22 ET.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *