Top masini electrice din 2022 cu cea mai buna autonomie
Atunci cand vorbim despre masini electrice, in mod inevitabil, trebuie sa ne gandim si la autonomie. Aceasta caracteristica este de o importanta cruciala pentru consumatori. Iata deci un top cu masinile electrice din 2022 care ofera cea mai buna autonomie.
Tesla Model S, Long Range, 652 km. Este cea mai buna versiune, cu o autonomie posibila de 652 de km. Modelul S este oferit si in versiunea Plaid, care este un monstru de performante. Aceasta ajunge de la 0 la 100 de km pe ora in doar 2.1 secunde. Dar, aceasta autonomie de neegalat se reflecta totusi in pret, care ajunge la peste 114 990 dolari pentru pretul de baza.
Tesla Model X, Long Range, 580 km. Tesla Model X se bucura si ea de cea mai mare autonomie deoarece are aceiasi compusi mecanici ca si Model S, greutatea sa superioara fiind responsabila cu diferenta dintre cele doua modele. La fel ca si versiunea S, Model X este oferit si el in versiunea Plaid care are o autonomie totala de 547 de km. modelul Plaid ajunge totusi la 100 de km pe ora in doar 2, 6 secunde.
Tesla Model 3, Long Range, 568 km. Chiar daca varianta Model 3 este o versiune mai ieftina de la Tesla, aceasta poate oferi o autonomie de pana la 568 km, in versiune Long Range, gratie unei baterii de 84 kWh. Si acest lucru, chiar daca nu are tractiune integrala.
Tesla Model Y, Long Range, 525 km. Este vorba despre un SUV bazat pe modelul 3. Chiar daca cele doua modele sunt asemanatoare, Tesla Model Y Long Range foloseste o baterie de 75 kWh, un lucru care explica o autonomie mai mica.
Ford Mustang Mach-E California Route 1- 491 km. Este un multisegment electric care vrea sa faca concurenta celebrei Tesla. Atat in ceea ce priveste performanta, cat si autonomia. Reuseste sa egaleze timpul de accelerare, dar autonomia sa este mai scazuta. Este oferita in mai multe versiuni care ofera o autonomie intre 370 de km pentru modelul de baza si 491 pentru editia California Route 1.
Hyundai Ioniq 5 Preffered, Long Range, 480 km. Este o masina care ar trebui sa ajunga pe piata in anul 2022. Este prima masina a constructorului sud-coreean care a fost dezvoltata inca de la inceput pentru a fi o masina electrica. Se bazeaza pe noua platforma E-GMP care va servi drept baza pentru alte modele de la Hyundai si Kia si are un motor de 168 de cai si o baterie de 77, 4 kWh, dar si 2 motoare care produc 320 de cai.
Kia EV6 EX Propulsion, 480 km. Se bazeaza pe aceeasi platforma ca si Ioniq 5 si are deci si aceleasi elemente de mecanica. Are insa un stil diferit si va fi propusa in trei versiuni dierite- EX, GT line si GT. Prima varianta va afisa cea mai mare autonomie deoarece va fi echipata cu un singur motor de serie, fata de celelalte doua variante care vor avea doua motoare si o tractiune integrala.