Cele trei puncte forte ale noii Dacia Duster restilizate

img
Home / Stiri si noutati auto / Cele trei puncte forte ale noii Dacia Duster restilizate

Este vorba despre un model de Dacia Duster nu foarte nou, dar usor restilizat si reactualizat pentru a cotinua sa seduca cat mai multa lume prin prestatiile sale. Iata deci care sunt principalele sale puncte forte.

Pretul inainte de toate. Indepartandu-se de presatiile unei masini low cost, Dacia Duster ramane o masina accesibila in orice circumstante. Isi adapteaza acum gama si renunta la finisajele mai abordabile, Access. Un lucru care ii permitea sa se afiseze de la preturi pornind de la 12 490 de euro.

Noul sau pret este 14 490 cu finisajele Essentiel iar in varianta Prestige va trebui sa scoti din buzunar 18 100 de euro. Versiunea cea mai scumpa se limiteaza la 22 900 de euro. Cu toate optiunile sale, pretul sau nu trece de 24 450 de euro.

Pentru un SUV compact, de 4,34 metri lungime cu o asemenea polivalenta si o aparenta relativ atagatoare, nici ca se putea mai bine.
O oferta de motoare si de transmisii completa. Motorul cel mai ieftin este si cel care te va duce cel mai departe. Cel de trei cilindri 1.0 Eco- G functioneaza pe doua tipuri de carburant, pe benzina si GPL.

Dar, poti alege si o versiune mai puternica de la Duster, cu un motor de patru cilindri 1.3 TCe 100 % pe benzina, disponibil in versiune de 130 de cai sau 150 de cai, acesta din urma fiind asociat unei transmisii automate cu un ambreiaj dublu si sase rapoarte EDC6.

Mai este propus si un motor de patru cilindri 1.5 Diesel, de 115 cai. Este singurul motor care poate sa fie asociat cu o transmisie cu patru roti motrice.

Bordul este si el usor restilizat. Noul Dacia Duster a scapat usor de greselile sale in materie de ergonomie. Chiar daca ecranul sau central nu este plasat mai sus, acesta este mai modern. Este reactiv, chiar daca uneori nu este atat de sensibil la prezenta degetului. Propune mai ales conexiunile Android Auto si Apple CarPlay.

Noul sau volan, identic cu cel de la noul Sandero permite integrarea butoanelor de reglatoare si limitatoare de viteza, retroluminate. Butonul de trecere de la benzina la GPL este si el mai bine integrat.

De asemenea, calandrul sau este mai impozant cu un V mai pronuntat care ne face sa ne gandim la masinile Volskwagen T-Roc sau Renault Duster, sora sa geamana. Doar piesele de plastic au fost inlocuite.

Farurile sunt si ele schimbate si afiseaza un motiv in Y care ne face sa ne gandim la semnatura luminoasa prezenta si la Jeep.
La interior, din motive economice, mobilierul ramane neschimbat. Ecranul tactil este perfect valorizat de un cadru de aluminiu perfect in acord cu celelalte lucruri din jur.

In orice caz, principalul scop a fost armonizarea gamei, corectarea unor mici greseli de ergonomie mai ales.
Urmatoarea varianta va aparea in anul 2024 si se va baza pe moderna platforma tehnica CMF/B. iar acest Duster 3 va inlocui masinile Logan MCV sau Lodgy.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *