Anul 2007 pentru Mazda
Bucuresti, 09 ianuarie 2008 – Mazda a vândut în 2007 în România 1.028 de unitati, cu 170% mai mult fata de anul precedent, când s-au vândut 381 de vehicule. Obiectivul pentru 2008 este de a comercializa 2.000 de autovehicule si de a acorda o atentie sporita satisfactiei clientului, precum si calitatii brand-ului. Performanta din România confirma si rezultatele înregistrate la nivel european. Mazda a vândut în Europa 311.200 unitati în 2007, cel mai mare volum din ultimii 16 ani. Cele mai bine vândute modele au fost Mazda3 (358 de unitati) si Mazda6 (246 de unitati). Noul model de clasa mica Mazda2 a fost lansat în octombrie 2007 si a totalizat cu succes 117 unitati vândute pâna la finele anului. Alte aproximativ 300 de vehicule sunt comandate deja pâna în prezent. O contributie semnificativa a avut si modelul CX-7. Vânzarile SUV-ului Mazda au demarat în septembrie, iar pâna la sfârsitul anului au fost comercializate 76 de unitati. În acest moment, cererea depaseste numarul de vehicule disponibile. Alte 150 de comenzi sunt prevazute spre livrare pâna în aprilie. În 2007 si numarul dealerilor Mazda a înregistrat o crestere însemnata. În ianuarie 2007 existau trei showroom-uri Mazda în România, iar în prezent sunt deschise deja opt. Obiectivul pentru 2008 este de a extinde reteaua la 20 de locatii în toata tara. Obiective pentru 2008 – 2.000 de unitati si calitate excelenta Procesul de dezvoltare va continua, iar Mazda vizeaza dublarea volumului de vânzari, ajungând astfel la 2.000 de vehicule vândute în 2008. Numarul final de autovehicule comercializate va depinde de disponibilitatea unitatilor produse. Cresterea vânzarilor nu este singura prioritate pentru Mazda în România, unul dintre obiectivele importante pentru 2008 fiind acela de a ridica si mai mult nivelul de calitate al vânzarilor si serviciilor. Cristian Rigu, Country Manager Mazda România a declarat: “Ne vom concentra foarte mult pe satisfactia consumatorului. Daca serviciile de asistenta pentru clienti vor fi influentate de dinamica prea rapida a vânzarilor, vom avea în vedere si o usoara încetinire a ritmului de crestere. Satisfactia clientilor si mentinerea unei valori de revânzare ridicate în timp pentru vehiculele comercializate sunt doua elemente interdependente. Ambii factori reprezinta puncte cheie pentru strategia noastra de succes în România.”