Automobile Bavaria liderul vanzarilor auto premium in 2007

img
Home / Stiri si noutati auto / Automobile Bavaria liderul vanzarilor auto premium in 2007

Reteaua a avut cresteri de 60% la BMW si 100% la MINI, plasându-se pe locul 1 în vânzarile segmentului. Înregistrând 2.669 unitati BMW si 195 de automobile MINI vândute, dealerii din reteaua Automobile Bavaria sarbatoresc al treilea an consecutiv de dominare a pietei premium din România.Totodata, automobilele second-hand au atins vânzari de peste 600 de unitati în 2007. Motocicletele BMW, pentru care Automobile Bavaria este unic importator, au ajuns anul trecut la de 62 de noi clienti. Michael Schmidt, directorul general al retelei Automobile Bavaria, apreciaza astfel acest bilant: „Motivele pentru care ne mentinem vânzarile pe primul loc în topul segmentului includ investitiile constante în extinderea retelei de dealeri. Aveam previzionata o crestere de 20% la automobilele BMW, dar am depasit 60%. Este munca unei echipe de profesionisti ce reuneste dealerii din toata tara – aproape 2.900 de masini premium noi vândute într-un an.” Automobile Bavaria Group include 13 din cele 14 locatii de reprezentare BMW în România, ca si un dealership lânga Munchen. MHS Motors este cel mai nou dealer din tara si este amplasat în Bucuresti, în cartierul Militari. Deschiderea oficiala va avea loc la începutul lunii februarie. Investitia implicata de noul dealer este de 4 milioane de Euro. Începând din 1994, Automobile Bavaria a reprezentat marcile BMW Group pe piata româneasca. Pornind de la un prim an cu vânzari de 11 unitati si sediul într-o cladire de birouri din centru, compania a ajuns pe primul loc în vânzarile segmentului premium în 2005, înregistrând în 2006 un numar de 1.754 de automobile noi livrate. Compania detine acum unul dintre cele mai impresionante showroom-uri din Europa, Centrul BMW din Baneasa, a carui investitie s-a ridicat la 12 milioane de euro. În 2007, Automobile Bavaria a fost desemnat partener strategic al concernului BMW pentru piata româneasca. Aceasta calitate ofera, în afara de atributiile unui dealer obisnuit, conforme legislatiei europene, si responsabilitati suplimentare, incluzând vânzari de flote, vânzari catre corporatii internationale, vânzari catre diplomati si autoritati. MINI îsi pastreaza caracterul exclusiv prin concentrarea într-un singur centru de distributie în România, la sediul Automobile Bavaria din Baneasa. În 2007, Automobile Bavaria a dublat vânzarile anului anterior pentru aceasta marca. Partenerul Automobile Bavaria pentru marcile MAN si Neoplan, MHS Truck&Bus, a înregistrat de asemenea performante de vânzari în 2007: 1.271 autocamioane si 51 de autocare si autobuze, completate de 153 de unitati second-hand. În 2006 numarul autovehiculelor comerciale MAN vândute în România s-a ridicat la 841, din care 673 noi si 168 second-hand, la care se adauga 120 de autobuze si autocare. În mai 2007, Automobile Bavaria a separat activitatea legata de autocamioane si autovehicule de transport, înfiintând o noua companie dedicata segmentului, MHS Truck&Bus. Performantele de business ale Automobile Bavaria au fost recunoscute si la finalul anului trecut prin acordarea distinctiei „Superbrand”, titlu rezervat companiilor ce se disting prin reputatie si prestigiu, încredere, calitate si diferentiere pe piata.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *