BMW Group – Cea mai populara companie din lume

img
Home / Stiri si noutati auto / BMW Group – Cea mai populara companie din lume

BMW Group – Cea mai populara companie din lumeFirma de consultanta Reputation Institute a publicat clasamentul sau cu cele mai populare companii din lume. BMW Group a urcat pe prima pozitie, devansând Apple si Google. Performanta vine alaturi de alte studii din ultima perioada care au evaluat BMW Group ca cea mai valoroasa marca auto (Brandz Top 100 realizat de Millward Brown) si compania cu cea mai buna dezvoltare durabila (premiile SAM Group).De-a lungul ultimilor doi ani, Google a fost lider în ierarhia celor mai populare companii de pe mapamond. Dar în acest an, sondajul RepTrak 100 realizat de Reputation Institute a dezvaluit o schimbare importanta: cel mai popular motor de cautare a fost detronat de BMW Group.Dupa ce a obtinut locul al patrulea în studiul de anul trecut, BMW Group a înregistrat o urcare spectaculoasa.  Cum Daimler si VW se regasesc si ele în Top 10, acest studiu a evidentiat reputatia extraordinara de care se bucura automobilele „Made in Germany”. Alti constructori auto care au ajuns între cele mai populare 100 de companii ale lumii sunt Honda (22), Toyota (37), Nissan (62), Suzuki (88) si Hyundai (96). În 10 dintre cele 15 regiuni analizate, BMW Group a reusit sa intre în Top 10 – o performanta depasita numai de Sony, care a fost nominalizata de 13 ori pe una dintre primele zece pozitii. În cele sapte categorii principale ale studiului, BMW Group s-a clasat pe primul loc la Produse/Servicii. De asemenea, a fost declarat cel mai bun constructor auto la celelalte sase categorii ale studiului.Cea mai apreciata, dar si cea mai valoroasa companie autoBMW surclaseaza Toyota pentru a reveni pe prima pozitie în studiul Brand Z Top 100 realizat de compania de cercetare de piata Millard Brown. BMW este înca o data cea mai valoroasa marca de automobile, recâstigând pozitia dobândita în 2010.Compania a realizat si cel mai mare salt de valoare din industrie, cu 10%, fiind acum evaluata la 24 623 milioane de USD.Într-un clasament al marcilor europene, se observa si aici succesul „Made in Germany”. BMW ocupa locul patru, dupa Deutsche Telekom (26 837 milioane USD),  Louis Vuitton (25 920 milioane USD), SAP (25 715 milioane USD).

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *