BMW Group realizeaza inca o data bilant trimestrial pozitiv

img
Home / Stiri si noutati auto / BMW Group realizeaza inca o data bilant trimestrial pozitiv

 
 
 
 
Profit brut pentru trimestrul al treilea: 126 milioane Euro.Reithofer: obiectivul grupului este de a încheia pe profit anul 2009.
În ciuda climatului economic ce continua sa fie dificil, BMW Group a reusit sa înregistreze din nou un bilant financiar pozitiv în cel de-al treilea trimestru al anului 2009. „Masurile pe care le-am pus în aplicare pentru sporirea eficientei si pentru reducerea costurilor au avut efectul scontat”, a declarat Norbert Reithofer, presedinte al Consiliului Director BMW AG, în cursul zilei de marti, la München. În consecinta, pentru anul 2009 se asteapta un rezultat pozitiv: „Avem obiectivul de a înregistra un bilant pozitiv la nivelul întregului grup pentru actualul an financiar”, a continuat Reithofer. Aceasta previziune este facuta pe baza unor premise ca economia mondiala si conditiile de pe piata auto nu se vor înrautati pâna la finalul anului.
Veniturile pentru trimestrul al treilea au scazut la un nivel de 11 759 milioane Euro (trimestrul al treilea 2008: 12 588 milioane Euro). BMW Group a raportat un profit înainte de rezultatele financiare (EBIT) de 55 milioane Euro (trimestrul al treilea 2008: 387 milioane Euro) si un profit brut de 126 milioane Euro (trimestrul al treilea 2008: 279 milioane Euro).
Veniturile pentru primele noua luni ale acestui an au scazut la 36,239 milioane Euro (primele noua luni din 2008: 40 425 milioane Euro). EBIT a urcat la un nivel de 169 milioane Euro (primele noua luni din 2008: 1 639 milioane euro), iar profitul brut la 79 milioane Euro (primele noua luni din 2008: 1,522 milioane euro). Profitul dupa plata taxelor a fost de 47 milioane Euro (primele noua luni din 2008: 1,292 miliarde Euro).
BMW Group a continuat sa beneficieze de pe urma modului cum a reactionat rapid la criza economica si financiara prin implementarea mai multor masuri înca din primele faze ale acestui fenomen. În consecinta, BMW Group a fost capabil sa-ti îmbunatateasca structurile de cost de-a lungul întregului an. O întreaga gama de masuri de îmbunatatire a eficientei au fost implementate într-un ritm sustinut, atât pe parte de costuri cât si de venituri, pentru a contracara impactul conditiilor vitrege de pe piata.
Descrestere estimata de 10 pâna la 15% a volumului de vânzari pentru întregul an 2009
Ca urmare a cresterii volumului de vânzari din luna septembrie 2009, BMW Group ar putea înregistra un trend ascendent în ultimele luni ale acestui an. Acesta va fi posibil si datorita aparitiei noilor modele BMW X1 si Seria 5 Gran Turismo ce au fost adaugate, la finalul lunii octombrie, gamei deja existente, si care au creat un interes deosebit în rândul clientilor. Per total, se estimeaza o scadere a volumului de vânzari între 10% si 15%. „Este înca mult prea devreme pentru a considera ca totul este în regula pe pietele auto din lumea întreaga”, a mentionat Reithofer.
„Ne asteptam ca pietele sa înregistreze o recuperare treptata de-a lungul anului viitor”, a mai declarat Reithofer. Modelele BMW X1 si BMW Seria 5 Gran Turismo ar trebui sa ofere un moment prielnic pentru aceasta. Aceasta tendinta va fi alimentata în intervalul 2010-2012 pentru ca noi versiuni ale modelele cu vânzari mari vor fi lansate pe piata. Obiectivul pentru anul 2012 în segmentul automobilelor este de a atinge un profit din vânzari (EBIT) între 8% si 10% si un profit al capitalului angajat (RoCE) de peste 26%.
Economia slaba a influentat vânzarile de automobile
Rata de scadere a vânzarilor s-a încetinit în cel de-al treilea trimestru comparativ cu precedentele trei luni. Numarul total de automobile pe care marcile BMW, MINI si Rolls-Royce le-au livrat clientilor în perioada dintre lunile iulie si septembrie a scazut cu 7,2%, la un volum de 324.100 unitati (trimestrul al treilea 2008: 349.098 unitati). Vânzarile modelelor BMW s-au redus cu 9,2% la 263.864 unitati (trimestrul al treilea 2008: 290.661 unitati). Numarul de automobile MINI vândute a crescut cu 3,4%, la 60.104 unitati (trimestrul al treilea 2008: 58.105 unitati). Un total de 132 automobile ale marcii Rolls-Royce au fost vândute în trimestrul al treilea al anului 2009 (trimestrul al treilea 2008: 332 unitati / -60,2%).
939.554 de automobile BMW, MINI si Rolls-Royce au fost livrate clientilor de la începutul anului pâna în luna septembrie (primele noua luni din 2008: 1.113.972 unitati / -15,7%). Vânzarile marcii BMW au scazut cu 16,2%, la 777.455 unitati (primele noua luni din 2008: 928.230 unitati). Numarul de automobile MINI comercializate a fost mai mic cu 12,6%, adica 161.638 unitati (primele noua luni din 2008: 184.915 unitati). 461 de automobile Rolls-Royce au fost vândute în toata aceasta perioada (primele noua luni din 2008: 827 unitati / -44,3%).
 
 
 
 

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *