BMW – cea mai de succes marca de automobile din Romania
BMW – cea mai de succes marca de automobile din RomaniaPe parcursul lui 2010, BMW a ocupat constant prima pozitie în topul marcilor de automobile într-o serie variata de studii, fie ca este vorba de aprecierea publicului sau de parerea specialistilor. Este cazul sondajului „Best Auto”, realizat de revista „auto motor si sport”, unde BMW s-a impus constant în ultimii ani, la fel cum este cazul „High Impact Brands”, realizat de revista BIZ si compania Synovate, unde marca germana a ocupat prima pozitie pentru al doilea an consecutiv.La încheierea anului 2010, doua noi studii au certificat succesul de care se bucura marca BMW pe piata din România – atât sondajul realizat de auto.ro, împreuna cu Deadalus Millward Brown, cât si topul Suprebrands au plasat din nou BMW pe prima pozitie în topul marcilor de automobile.Sondajul realizat de compania Deadalus Millward Brown printre utilizatorii site-ului auto.ro a cuprins peste 13700 interviuri on-line în perioada ianuarie-octombrie 2010. Au fost urmarite mai multe criterii care au inclus tinuta de drum, designul, fiabilitatea, consumul de combustibil, finisajul interior si raportul calitate/pret între posesorii fiecarei marci. Rezultatele au relevat ca modele BMW ocupa prima pozitie din punct de vedere al satisfac?iei generale, cât si din punctul de vedere al raportului calitate/pret. Remarcabila este si clasarea pe pozitia a treia în topul intentiei de cumparare, în spatele a doua marci de volum germane.În topul Superbrands România, BMW s-a clasat pe pozitia a doua, dupa Google, dar înaintea oricarei alte marci de automobile. Studiul a analizat peste 1000 de marci în doua faze, o analiza calitativa din partea unui consiliu de specialisti, urmata de o cercetare de piata condusa de catre Nielsen la scara nationala, pe un esantion de 1000 de subiecti, cu vârsta cuprinsa între 19 si 54 ani.„Am aratat ca suntem o marca cu adevarat dorita de români. Alaturi de performan?ele excelente de vânzari, am câstigat aprecierea specialistilor si ne-am demonstrat popularitatea în sondajele de opinie. Un factor important al succesului nostru este programul BMW EfficientDynamics: am reusit sa oferim mai multa placere de a conduce cu un consum redus semnificativ. Am demonstrat ca suntem lider în inovatie si vom continua sa facem asta si în anul 2011”, a explicat Marco Schulz, director general BMW Group România.BMW a încheiat un an de exceptie si s-a impus ca cea mai apreciata marca de automobile din România. Rezultatele au fost confirmate si de performantele de vânzari, unde BMW s-a instalat ca lider al pietei premium înca de la începutul anului.