BMW isi apara pozitia de lider in segmentul premium si in 2011

img
Home / Stiri si noutati auto / BMW isi apara pozitia de lider in segmentul premium si in 2011

BMW isi apara pozitia de lider in segmentul premium si in 2011•    BMW, numarul unu în segmentul premium în România pentru al doilea an consecutiv.•    2028 livrari BMW în 2011, crestere 28,8% (1574 unitati în 2010)•    145 livrari MINI în 2011, crestere 52,6% (95 unitati în 2010)•    67 livrari BMW Motorrad în 2011,6% crestere (63 unitati în 2010).•    An record la nivel internationalBMW Group îsi probeaza înca o data succesul marcilor sale în România. BMW, MINI si BMW Motorrad încheie anul cu cresteri procentuale de peste 2 cifre, în contextul în care piata auto a înregistrat o contractare. De asemenea, BMW si BMW Motorrad ocupa primele pozitii în segmentul premium si respectiv al motocicletelor de peste 500 cmc.BMW în RomâniaCu 2028 livrari în 2011, BMW s-a dovedit pentru al treilea an consecutiv, alegerea numarul unu în segmentul premium si în România.  Peste 68% din clientii marcii au optat pentru un model SUV, acesta fiind si piata unde BMW s-a impus cel mai autoritar.  1376 modele din gama X au fost livrate în 2011, o crestere de peste 30% (2010: 1053 unitati), sustinuta în special de noile modele BMW X3 si BMW X1. În acest context, cel mai vândut  model ale marcii ramâne BMW X5, cu 434 unitati (2010: 395, +10%), în timp ce BMW X1 urca în premiera pe pozitia a doua cu 373 livrari (2010: 156, +139%) si BMW X6 cu 336 livrari (2010: 326, +3%).În primul an în care este integral pe piata, noul BMW Seria 5 s-a impus în mod clar în fata competitie cu 285 unitati (2010: 111 unitati, +157%). De o apreciere deosebita s-au bucurat si exclusivistele BMW Seria 6 Coupe si Cabrio, modele care au debutat în cursul anului 2011 cu un total de 15 livrari (11 Seria 6 Cabrio, lansat în luna aprilie; 4 BMW Seria 6 Coupe, lansat în luna septembrie).„Clientul nostru se schimba. Decizia de cumparare nu mai este una impulsiva,  fundamentata doar pe factori emotionali si pret. Costul total de utilizare devine tot mai important: costul de combustibil, între?inere si revizii, costuri de finantare sau valoare de revânzare. Am fost foarte activi promovând solu?ii în acest sens, cu programe precum Basic Service Inclusive sau pachetele BMW Fianancial Services. Si cred ca acestea au avut un rol important în obtinerea primei pozitii în piata la final de an,” a declarat Marco Schulz, director general BMW Group România.Si în acest an doi din trei clienti au optat pentru unul dintre produsele de  finantare oferite de BMW Financial Services. Cel mai popular ramâne „Finantarea cu dobânda zero.” În luna decembrie a debutat „BMW Select”, prin care clientii au oportunitatea sa schimbe automobilul o data la trei ani în contextul unei rate reduse cu pâna la jumatate. Deja primele contracte BMW Select au fost finalizate la sfârsitul lui 2011.Evolutia pozitiva a fost sustinuta si de extinderea retelei de parteneri. Doua centre noi complete au fost deschise în Braila (APAN Motors) si Arad (Grup West), ambele în luna septembrie, dupa debutul din vara a centrului de vânzari din Râmnicu-Vâlcea (Motor AG). În acelasi timp au fost anuntate doua investitii importante în Constanta si Bucuresti-Otopeni (Automobile Bavaria), investitii ce urmeaza a fi inaugurate în prima parte a acestui an.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *