BMW la Salonul Auto de la Geneva

img
Home / Stiri si noutati auto / BMW la Salonul Auto de la Geneva

BMW la Salonul Auto de la Geneva
Prezenta BMW la Salonul Auto de la Geneva a fost marcata de o gama de modele cu o mare varietate de modificari si actualizari care combina placerea unica a condusului cu o eficienta remarcabila. Noile modele în numeroase segmente, gama si mai larga de motoare care combina performantele extraordinare cu o eficienta îmbunatatita, plus conceptele fascinante ale transmisiei viitorului dovedesc puterea cu adevarat inovatoare a marcii.
Unul din punctele de atractie absoluta la editia 2010 a Salonului Auto de la Geneva este premiera mondiala a noului BMW Seria 5 Sedan. În acelasi timp, publicul a putut descoperi noul BMW X5, precum si noul BMW Seria 3 Coupé si noul BMW Seria 3 Cabriolet.
De asemenea, inovatiile prezentate la Geneva în domeniul tehnologiei transmisiei sunt variate, masurile BMW EfficientDynamics contribuind atât la actuala gama de modele BMW, cât si pe termen mediu si lung pentru a oferi un standard ridicat al eficientei generale. Noile motoare de la BMW Seria 1 si BMW Seria 3, de la modelele BMW X si de la BMW Z4 asigura un echilibru optimizat suplimentar al placerii condusului, respectând de fiecare data principiul “putere crescuta, consum scazut”.
Chiar înainte de lansarea pe piata, programata la nivel european în aprilie, modelele BMW X6 ActiveHybrid si BMW Seria 7 ActiveHybrid vor fi printre punctele de interes de la Geneva, combinatia motorului cu combustie cu cel electric oferind o experienta cu adevarat unica a condusului, dar si o eficienta remarcabila. Cele doua modele stabilesc noi etaloane în ceea ce priveste performantele unui automobil hibrid, cu BMW X6 ActiveHybrid oferind cel mai puternic automobil hibrid din productia de serie (485 cp) si BMW Seria 7 ActiveHybrid cel mai rapid (cu un sprint pâna la 100 km/h în numai 4,9 secunde).
Editia 2010 a Salonului Auto de la Geneva ofera si cadrul ideal al premierei europene pentru BMW Concept Active E. Având la baza BMW Seria 1 Coupé, acest prototip dispune de o transmisie complet electrica si de o tehnologie inovatoare de stocare a electricitatii (acumulatori litiu-ion) care optimizeaza atât raza de actiune pe care automobilul este capabil sa o acopere, cât si standardul superior de functionalitate. Astfel, BMW Concept Active E combina propulsia cu emisii zero cu un spatiu pentru patru pasageri cu patru locuri si un compartiment al bagajelor cu o capacitate de aproximativ 200 de litri. Cu agilitatea si placerea condusului atât de specifice marcii, automobilul ofera întreaga electromobilitatea pe care o astepti de la un trendsetter precum BMW.
Noul BMW Seria 5 Sedan: stabileste standardul pentru placerea condusului, design estetic si eficienta generala în segmentul median superior.
Prin lansarea celei de-a sasea generatii a gamei BMW Seria 5 Sedan, BMW stabileste un nou standard al placerii condusului combinata cu un design elegant si o eficienta fara precedent în segmentul mediu superior.
Noul BMW Seria 5 Sedan dispune de cel mai lung ampatament din acest segment, de un interior modern, sofisticat si deosebit de generos, de un cockpit orientat spre conducator si de numeroase sisteme inovatoare de asistare a celui de la volan care garanteaza o experienta fascinanta a calatoriei, chiar si în cele mai lungi deplasari.
Noul BMW Seria 5 Sedan este lansat pe piata cu o varietate de patru motoare pe benzina – unul cu opt cilindri si trei cu sase cilindri -, precum si cu doua versiuni diesel cu sase cilindri. Gama de putere este cuprinsa între 150 kW/204 CP si 300 kW/407 CP.
Aceste propulsoare de mare capacitate sunt completate de un motor turbodiesel cu patru cilindri, cu carter integral din aluminiu si injectie directa common rail. Puterea maxima în acest caz este de 135 kW/184 CP, ceea ce ofera modelului BMW 520d, echipat standard cu functia Auto Start Stop, un nou nivel de eficienta fara egal în acest segment. Modelul îsi va face debutul pe piata din România la numai câteva zile de la prezentarea oficiala de la Geneva, pe 18 martie. Motorizarea 520d va fi disponibila pe piata începând cu vara acestui an.
Ca alternativa la cutia de viteze manuala cu sase trepte – disponibila standard -, toate variantele de motorizare pot fi combinate cu transmisia automata cu opt trepte, aflata în echiparea standard a noului BMW 550i.
Noul BMW Seria 5 Sedan ofera o simbioza fara precedent între o sportivitate de top, atât de caracteristica pentru acest model, cu un nivel si mai ridicat în ceea ce priveste confortul general.
Ca optiune, tehnologia remarcabila a suspensiei disponibila standard la noul BMW Seria 5 Sedan poate fi completata cu Adaptive Drive (include sistemul de amortizoare reglabile Dynamic Dapper Control si barele stabilizatoare active Dynamic Drie) si Integral Active Steering (directie activa, pe patru roti). În cele din urma, sistemul optional Dynamic Drive Control (Control Dinamic al Transmisiei) permite reglajul individual al suspensiei în functie de doleantele conducatorului.
Sistemele de asistare a conducatorului, disponibile ca parte a sistemului BMW ConnectedDrive, includ Parking Assistant (asistare pentru parcare automata), Surround View (vedere panoramica pentru parcare), un sistem de avertizare pentru proximitate cu initierea frânelor, în combinatie cu Active Cruise Control (tempomat activ) ce încorporeaza Stop & Go, si Speed Limit Device (dispozitiv de limitare a vitezei). În plus, BMW Seria 5 Sedan este disponibil cu alte optiuni cum ar fi Lane Change Warning (avertizare la schimbarea benzii), Lane Departure Warning (dispozitiv de afisare a vitezei limita legale pe tronsonul de drum), Speed Limit Info (info pentru limita de viteza), Head-Up Display, BMW Night Vision – este capabil sa detecteze si sa avertizeze cu privire la persoanele aflate pe si în apropierea carosabilului.
Eleganta si sportivitate optimizate la un nou nivel al perfectiunii: noul BMW Seria 3 Coupé si noul BMW Seria 3 Cabriolet.
Prin designul îmbunatatit pâna la cele mai mici detalii pe care îl propun, prin gama actualizata de motoare si noile modele de baza, noul BMW Seria 3 Coupé si noul BMW Seria 3 Cabriolet creeaza un impact deosebit la prima aparitie în public cu ocazia Salonului Auto de la Geneva 2010. Noile particularitati de design din partea frontala, cea laterala si din spate, integrate cu precizie în aspectul general al automobilului, îmbunatatesc caracterul sportiv si elegant al celor doua variante de caroserie.
Noile versiuni de baza pentru piata germana sunt BMW 318i Coupé si Cabriolet, care întregesc gama în partea sa inferioara. Alte inovatii în portofoliul de motoare implica o crestere a puterii si a cuplului cu o noua generatie de motorizari pentru BMW 320d si BMW 325d, precum si lansarea unui nou motor cu sase cilindri dispusi în linie – care dispune de BMW TwinPower Turbo, injectie directa si VALVETRONIC – pentru vârfurile de gama BMW 335i Coupé si BMW 335i Cabriolet. Toate variantele respecta, asa cum este firesc, standardele EU5 în privinta emisiilor.
Si mai avansat, si mai eficient: noul BMW X5.
Mai dinamic si mai eficient decât anterior, noul BMW X5 îsi confirma pozitia de cel mai de succes model din segment la nivel mondial. O gama de motoare ce a fost mult actualizata pentru aceasta noua versiune a modelului BMW Sports Activity Vehicle ofera un echilibru optimizat al placerii condusului si al economiei de combustibil. În acelasi timp, o si mai mare varietate de sisteme de asistare a conducatorului confirma caracterul luxos si inovator al noului BMW X5.
Din exterior, acest plus de dinamism si suprematie este reflectat clar prin modificarile potrivite la nivelul designului – atât în fata, cât si în spate.
Noul BMW X5 este disponibil cu patru variante de motorizare. Vârful de gama este BMW X5 xDrive50i, echipat cu un propulsor V8 cu BMW TwinPower Turbo si High Precision Injection, care dezvolta o putere maxima de 300 kW/407 CP. Noul BMW X5 xDrive35i are un motor cu sase cilindri dispusi în linie, care dezvolta 225 kW/306 CP, echipat cu BMW TwinPower Turbo, High Precision Injection si VALVETRONIC.
Aceste doua propulsoare remarcabile fac pereche cu cele doua variante diesel, cu sase cilindri dispusi în linie, de ultima generatie, cu bloc motor integral din aluminiu, turbocompresie si injectie directa common-rail. Noul BMW X5 xDrive40d este echipat de un motor cu sase cilindri dispusi în linie cu tehnologie BMW TwinPower Turbo, care dezvolta o putere maxima de 225 kW/306 CP, în timp ce BMW X5 xDrive30d are sistem de supraalimentare cu geometrie variabila a turbinei cu vârful curbei de putere la 180 kW/245 CP. Cu un consum mediu în ciclul de testare EU de numai 7,4 litri/100 km aceste propulsoare revolutionare stabilesc noi standarde ale eficientei pentru acest segment. Toate versiunile noului BMW X5 îndeplinesc normele EU5 privind emisiile.
Diversitatea de sisteme de asistare a conducatorului, disponibila la noul BMW X5, este absolut unica în acest segment. Spre exemplu, BMW X5 este singurul automobil din acest segment care este echipat atât cu Head-Up Display, cât si cu Surround View (vedere panoramica la parcare). În acelasi timp, modelul BMW Sports Activity Vehicle dispune acum si de optiuni precum Active Cruise Control (tempomat activ) cu functia Stop & Go, Lane Change Warning (avertizare la schimbarea benzii), Speed Limit Info (info pentru limita de viteza) si Side View (vedere laterala).
O noua dimensiune în dinamica roadster: BMW Z4 sDrive35is.
Premiera europeana a modelului BMW Z4 sDrive35is în cadrul Salonului Auto de la Geneva deschide o noua dimensiune a dinamicii si în segmentul roadster. Vârful de gama al acestui model cu adevarat spectaculos se evidentiaza prin performante superioare asigurate atât de motorul cu sase cilindri dispusi în linie care dezvolta 250 kW/340 CP si care dispune de tehnologiile BMW TwinPower Turbo si High Precision Injection, precum si de transmisia automata Sport cu sapte trepte cu operare prin dublu ambreiaj si de pachetul M Sport, care include suspensie M adaptiva, de asemenea disponibil în dotarea standard.
BMW Z4 sDrive35is accelereaza de la 0 la 100 km/h în numai 4,8 secunde. Si, cu un consum de combustibil de 9,0 litri/100 kilometri, acest model nou si mai puternic este la fel de economic precum BMW Z4 sDrive35i.
Performanta optimizata, emisii mai mici: BMW 135i Coupé si BMW 135i Cabriolet cu noul motor cu sase cilindri dispusi în linie si optional de cutia de viteze cu sapte trepte si dublu ambreiaj.
Un nou motor cu sase cilindri dispusi în linie si cutia de viteze – disponibila optional – cu sapte trepte cu dublu ambreiaj si functie Sports Automatic ofera modelelor BMW 135i Coupé si BMW 135i Cabriolet un nou standard de performante dinamice si de eficienta, fara precedent la acest nivel. De departe cele mai dinamice si mai sportive modele din segmentul compact, versiunile Coupé si Cabriolet ofera o accelerare si mai dinamica cu o economie mai mare de combustibil si o gestiune mai eficienta a emisiilor.
Noua varianta de top a motorizarii combina tehnologia BMW TwinPower Turbo cu High Precision Injection si gestiunea complet variabila a supapelor de admisie VALVETRONIC. Motorul de 3,0 litri, cu sase cilindri dispusi în linie, furnizeaza o putere maxima de 225 kW/306 CP, aparând, în premiera la gama BMW Seria 1, în combinatie cu transmisia cu sapte trepte cu dublu ambreiaj si functie Sports Automatic, astfel ca BMW 135i Coupé accelereaza de la 0 la 100 km/h în 5,2 secunde, iar BMW 135i Cabriolet în 5,5 secunde. Pe de alta parte, consumul mediu de combustibil în ciclul de testare EU este de doar 8,5 litri/100 kilometri (echivalentul a 33,2 mpg) pentru varianta Coupé si 8,6 litri/100 km (echivalentul a 32,8 mpg) la Cabriolet. La fel de remarcabil este cuplul maxim de 400 Nm atins deja de la numai 1200 rmp!
Noi motoare si BMW Performance la BMW X6.
Primul model Sports Activity Coupé din lume, BMW X6, ofera o transpunere unica a acelei placeri supreme a condusului atât de caracteristica pentru BMW. Acum, la editia 2010 a Salonului Auto de la Geneva, BMW X6 dovedeste înca o data ca detine o pozitie remarcabila în segmentul modelelor BMW X, noile motoare pe benzina si diesel combinând sportivitatea suprema a modelului BMW X6 cu un standard la fel de impresionant al eficientei. Ca punct de atractie suplimentar, toate versiunile gamei BMW X6 dispun acum, în dotare standard, de transmisie automata cu opt trepte.
BMW X6 xDrive35i este echipat acum cu motor pe benzina, cu sase cilindri dispusi în linie, cu BMW TwinPower Turbo, High Precision Injection si VALVETRONIC pentru o putere maxima de 225 kW/306 CP si un echilibru mult îmbunatatit al performantelor si economiei de combustibil. Cele doua variante diesel se remarca printr-o noua si deosebit de eficienta generatie de propulsoare – mai presus de toate acestea, BMW X6 xDrive30d stabileste un nou standard al consumului de combustibil în ciclul de testare EU: numai 7,4 litri/100 kilometri, echivalentul a 38,2 mpg. Toate versiunile BMW X6 îndeplinesc normele EU5 de emisii.
Profilul sportiv al modelului BMW X6 este sporit de noua dezvoltare a unor componente din gama de accesorii BMW Performance. Modelul unic BMW Sports Activity Coupé este disponibil, în premiera, cu accesorii ce pot fi montate pentru transmisie, suspensie, cockpit sau aerodinamica automobilului. Printre altele, gama include un kit aerodinamic BMW Performance, un volan BMW Performance si jante din aliaj usor BMW Performance.
Modelele cu motorizare pe benzina sunt disponibile cu un kit BMW Performance pentru un plus de putere si de cuplu al motorului, ceea ce ofera modelului BMW Sports Activity Coupé o accelerare mai rapida si mai dinamica.
BMW M3: performanta maxima cu o eficienta si mai mare.
Placere mai mare a condusului, emisii mai mici: acest principiu, care reiese din strategia de dezvoltare BMW EfficientDynamics, se aplica acum si asupra celui mai avansat nivel de putere si performante pe sosea. Acesta este motivul pentru care superperformantul BMW M3, la intrarea în sezonul de primavara al anului 2010, combina performantele supreme cu un consum de combustibil si un nivel al emisiilor reduse mai mult decât înainte.
Gama extinsa de tehnologii BMW EfficientDynamics, deja disponibila standard la BMW M3, este suplimentata acum, printre altele, de functia Auto Start Stop care opreste automat motorul la intersectii sau în traficul aglomerat cu scopul de a economisi combustibil. Functia Auto Start Stop este disponibila atât pentru modelele cu transmisie manuala, cât si în combinatie cu transmisia M cu dublu ambreiaj cu Drivelogic.
Împreuna cu BMW ActiveHybrid X6 si BMW ActiveHybrid 7, aceasta face ca BMW M3 sa fie primul model care utilizeaza aceasta tehnologie eficienta în combinatie cu o transmisie manuala automatizata, ceea ce ofera o crestere a eficientei generale de aproximativ 6%. În consecinta, modelul BMW M3 Coupé, cu motor V8 de mare turatie ce dezvolta 309 kW/420 CP si cutie de viteze M DKG Drivelogic cu sapte trepte, are un consum mediu în ciclul de testare EU de 11,2 litri/100 km. În acelasi timp, toate versiunile BMW M3 respecta normele EU5 privind emisiile.
Pachetul BMW M Competition, precum si optiunile BMW Performance ce pot fi montate – dezvoltate special pentru BMW M3 – ofera o noua gama de optiuni pentru personalizarea versiunilor Coupé si Sedan ale acestui automobil remarcabil.
Aceste echipamente suplimentare BMW Performance sunt disponibile din primavara anului 2010 si pentru modelele BMW X5 M si BMW X6 M, cei doi sportivi de vârf ai gamei BMW X dispunând acum, printre altele, de BMW Side View (vedere laterala) si Speed Limit Info (info pentru limita de viteza) pentru asistarea conducatorului atunci când este nevoie.
Un alt punct de atractie ce va fi prezentat la Salonul Auto de la Geneva 2010 este pachetul M Sport pentru noul BMW X5. În cele din urma, dar nu mai putin important, alte echipari noi de la BMW Individual completeaza lista inovatiilor disponibile de la BMW M GmbH.
BMW EfficientDynamics: placere mai mare a condusului si nivel redus al emisiilor CO2 – sase modele cu tehnologia optionala BMW BluePerformance pregatite deja pentru standardele EU6.
Implementarea constanta a strategiei de dezvoltare BMW EfficientDynamics în primavara anului 2010 asigura o placere a condusului sporita la multe game de modele, precum si o reducere suplimentara a consumului si a emisiilor. Prezentat deja în urma cu exact trei ani în cadrul editiei Salonului Auto de la Geneva din 2007, aceast set de tehnologii echipeaza întreaga gama de modele BMW.
BMW ofera deja 30 de modele cu un nivel al emisiilor CO2 sub 140 grame per kilometru, iar cinci modele din gama BMW Seria 3, respectiv din gama BMW Seria 1 având emisii CO2 de 120 grame per kilometru sau mai putin.
Un alt aspect important este ca nu mai putin de 129 modele BMW îndeplinesc în prezent normele EU5 cu privire la emisii.
Gama de modele ce dispune de tehnologia optionala BMW BluePerformance, prin care se respecta standardele EU6 ce vor intra în vigoare abia în 2014, este si ea mai mare ca niciodata, BMW 530d Sedan, BMW 320d Sedan si BMW 320d Touring alaturându-se modelelor BMW 330d Sedan, BMW 730d si BMW 730Ld pentru a forma o flota de sase modele care îndeplinesc deja normele EU6.
Candidatul principal pentru titlul de cel mai eficient automobil din gama BMW în primavara anului 2010 este BMW 320d EfficientDynamics Edition, care ofera cel mai scazut consum de combustibil si cele mai joase emisii din întreaga flota. Cu o putere de 120 kW/163 CP la un motor diesel cu patru cilindri, acest sedan unic combina placerea condusului, atât de specifica marcii, cu un consum mediu cu adevarat unic – numai 4,1 litri/100 km, echivalentul a 68,9 mpg, în ciclul de testare EU – si un nivel al emisiilor CO2 de 109 grame per kilometru.
Gama de modele de la BMW Seria 3 este si ea extinsa de noul BMW 316d Touring cu propulsor diesel cu patru cilindri (capacitate de 2,0 litri), ce dezvolta o putere maxima de 85 kW/115 CP.
De asemenea, BMW 335i, BMW 325d, BMW 320d si BMW 318d vor intra pe piata cu un nivel si mai ridicat al eficientei decât înainte.
O mai mare diversitate si o economie optimizata sunt caracteristicile gamei BMW X1 cu gama sa si mai mare de motoare. Noul BMW X1 sDrive18i este propulsat de un motor de 2,0 litri, pe benzina, cu patru cilindri, ce dezvolta 110 kW/150 CP. În acelasi timp, acest nou model de baza este completat de o a doua versiune cu sase cilindri, astfel ca BMW X1 xDrive25i combina liniaritatea si rafinamentul, tipice pentru un model BMW cu motor cu sase cilindri dispusi în linie, cu agilitatea spontana a celui mai compact model BMW X. Puterea maxima a propulsorului de 3,0 litri este de 160 kW/218 CP si este combinata, în dotare standard, cu o transmisie automata cu sase trepte. Optional, transmisia automata este acum disponibila la toate celelalte versiuni ale gamei BMW X1.
Prin lansarea pe piata în primavara anului 2010, cea de-a doua versiune, mai puternica, a noii generatii de motoare BMW diesel cu sase cilindri dispusi în linie poate fi admirata la BMW Seria 5 Gran Turismo BMW 535d Gran Turismo. Beneficiind de tehnologia BMW TwinPower Turbo si de injectie directa common-rail, propulsorul cu carter din aluminiu furnizeaza o putere maxima de 220 kW/300 CP, astfel ca BMW 535d Gran Turismo accelereaza de la 0 la 100 km/h în 6,1 secunde. Consumul mediu de combustibil în ciclul de testare EU  este de numai 6,7 litri/100 kilometri, echivalentul a 42,2 mpg.
 
 

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *