Bosch Automotive Aftermarket isi extinde portofoliul de servicii si produse

img
Home / Stiri si noutati auto / Bosch Automotive Aftermarket isi extinde portofoliul de servicii si produse

Divizia Bosch Automotive Aftermarket isi extinde portofoliul de servicii si produseDivizia Bosch Automotive Aftermarket îsi consolideaza pozitia de lider pe piata service-urilor auto, cu un portofoliu vast de produse ce cuprinde piese de schimb, echipamente si servicii dedicate service-urilor auto. „Pregatim service-urile auto pentru viitor”, a explicat Robert Hanser, presedintele diviziei Bosch Automotive Aftermarket. „Tinând cont de progresul tehnologic rapid, obiectivul nostru este sustinerea service-urilor auto cu echipamente, cunostinte tehnice si servicii, asigurându-le astfel viitorul” a continuat acesta.Bosch – un furnizor complet pentru service-uri si industria autoRealizând o schimbare strategica si devenind un furnizor complet de sisteme pentru service-uri auto, divizia Bosch Automotive Aftermaket a achizitionat anumite companii, extinzându-si capacitatile globale de productie. „Ne-am extins oferta prin cumpararea a treisprezece companii în ultimii sase ani”, a declarat Hanser, presedintele diviziei. Printre achizitiile cele mai recente se numara cea a Grupului Unipoint din Taiwan, în decembrie 2011. Unipoint este un producator important de demaroare, alternatoare, termostate si lamele pentru stergatoare, ce contribuie la extinderea operatiunilor diviziei Bosch Automotive Aftermarket în Asia. În prezent este planificata achizitia companiei americane SPX Service Solutions, ce a avut o cifra de afaceri de 920 de milioane de dolari americani în anul 2011. „Prin aceasta achizitie, cea mai importanta din istoria diviziei noastre, ne vom putea extinde gama de sisteme de diagnoza – un domeniu ce se dezvolta cu o viteza de doua ori mai mare decât cea a întregului sector de servicii post-vânzare”, a afirmat Robert Hanser. „Recesiunea globala ne-a afectat si pe noi, cifra de afaceri din primele cinci luni ale anului fiind doar cu putin mai mare decât rezultatele anului anterior”, a spus Robert Hanser. „În ciuda acestui fapt, putem compensa din ce în ce mai mult recesiunea de pe piata europeana cu ajutorul pietelor aflate în crestere, ca regiunea Asia-Pacific, datorita prezentei si orientarii noastre internationale.”Esitronic live, software-ul inteligent de diagnoza Bosch arata cum dezvoltarea sistemului Esitronic 2.0, software-ul actual dedicat service-urilor auto, duce la crearea unui instrument de diagnoza inteligent, care poate fi folosit la nivel global. Datorita conexiunii la internet, viitorul software Esitronic live, instalat pe testerele de diagnoza Bosch, este actualizat permanent cu datele recente furnizate de Bosch. Pentru fiecare problema solutionata cu succes de catre un mecanic cu ajutorul software-ului Esitronic, procesul de diagnoza este analizat de serverul Bosch. Daca un alt mecanic se confrunta cu aceeasi problema pe acelasi model de autovehicul, îi este oferit procesul de diagnoza solutionat deja cu succes. Astfel, sistemul învata din experientele practice rezultate în urma activitatii zilnice a service-urilor auto din jurul lumii. Acest lucru simplifica si accelereaza procedura de identificare si remediere a defectelor, sporind eficienta service-urilor auto.În plus, profesionistii din cadrul service-urilor auto pot utiliza noua comunitate de service-uri auto Bosch „Open Innovation Platform” pentru a discuta aspecte tehnice, a împartasi experiente si a intra în dialog cu specialistii de service Bosch. În prezent a fost lansata „Drivelog”, o noua platforma online ce aduce laolalta ofertele referitoare la mobilitate destinate soferilor si service-urilor auto. Oferte de reparatii avantajoaseÎn scopul obtinerii unor reparatii avantajoase si pentru autovehiculele mai vechi, Bosch a extins si mai mult gama eXchange de piese reconditionate, ce cuprinde deja aproximativ 13.000 de repere. Recent au fost adaugate pompele de injectie de înalta presiune CP4. Procesul de returnare a pieselor uzate este rapid si simplu, datorita sistemului de rambursare „CoremanNet”, la care s-au afiliat deja alti producatori. Ca si „Bosch Electronic Service“, ce efectueaza lucrari avantajoase de reparatii si reconditionare a componentelor electronice în întreaga lume (de la unitati de comanda a motorului, sisteme ABS si de navigatie, la componentele sistemelor telematice si multimedia), lucrarea de reparatie pentru piesele din gama eXchange este finalizata în termen de maxim 48 de ore, plus o zi pentru transport si racordare la linia principala.Echipamente noi pentru gama de tehnologii Bosch pentru service-urile autoPentru specialistii în sistemele diesel, Bosch a dezvoltat noul tester pentru componente diesel EPS 625, destinat lucrarilor de întretinere efectuate asupra pompelor de injectie în linie si distribuitor. Testerul economic destinat începatorilor completeaza gama de tehnologii Bosch dedicate service-urilor auto specializate în întretinerea sistemelor diesel. În ciuda lansarii noului agent frigorific R1234yf, service-urile auto trebuie sa efectueze în continuare lucrari de întretinere si reparatii pentru sistemele de climatizare ce înca functioneaza cu agentul frigorific vechi, R134a. Din acest motiv, Bosch prezinta noile echipamente de service pentru sistemele de climatizare ACS 752 si ACS 651, care fac posibila efectuarea lucrarilor de service pentru sistemele de climatizare în mod avantajos si ecologic, datorita masuratorilor precise si manevrarii usoare. Noile echipamente de echilibrare a rotilor WBE 4200 si WBE 440 pentru roti de motociclete, autoturisme si furgonete maresc gama de echipamente Bosch pentru pneuri, destinata service-urilor auto. Pentru un service rapid si usor, unitatile sunt echipate cu „Sistemul Easyfit”.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *