Bosch mizeaza pe o crestere cu doua cifre in 2015
Bosch mizeaza pe o crestere cu doua cifre in 2015Bosch, lider global în furnizarea de tehnologii si servicii, a încheiat anul fiscal 2014 cu o cifra de afaceri de 933 milioane de lei (210 milioane de euro) vânzari consolidate în România, o evolutie stabila raportata la aceeasi perioada a anului trecut. Dupa primul trimestru al anului 2015, compania a înregistrat o crestere semnificativa a vânzarilor, fata de aceeasi perioada a anului precedent. „Mizam pe o crestere cu doua cifre în toate sectoarele de activitate în acest an. Corespunzator cu aceasta evolutie, vom continua investitiile în România si vom creste numarul de angajati, pentru a raspunde cererii tot mai mari a produselor si serviciilor noastre”, a declarat Mihai Boldijar, reprezentantul Grupului Bosch în România. Bosch înregistreaza în acest moment aproximativ 2.700 de angajati în cele patru locatii din România, Bucuresti, Jucu (judetul Cluj), Blaj, Timisoara. „La finalul acestui an ne asteptam ca numarul de angajati sa ajunga la peste 3.000 ”, a adaugat Boldijar.Bosch continua investitiile, întarindu-si angajamentul pentru RomâniaÎn urmatorii doi ani Grupul Bosch estimeaza investitii în România de aproximativ 55 milioane de euro, în special în dezvoltarea unitatilor de productie din sectorul Solutii de Mobilitate. În Blaj, compania va deschide o noua linie de productie pentru componente electrice ale grupului motopropulsor. În locatia din Jucu, inaugurata oficial în luna mai 2014, Bosch produce pentru clienti globali din industria auto unitati de control pentru asistenta la condus si sisteme pentru managmentul consumului de energie. Prin deschiderea unui nou centru de software în Cluj-Napoca, în luna aprilie a acestui an, Bosch îsi intensifica activitatile locale de cercetare si dezvoltare.Aici echipe de tineri ingineri dezvolta tehnologii de ultima ora în domeniul conducerii autonome, energiei alternative si industriei conectate. De asemenea, Bosch a deschis un nou centru de cercetare-dezvoltare pentru tehnologia auto în locatia sa din Blaj. Acest centru se va concentra pe oferirea de servicii în domeniul designului de produs, testare si validare produse, precum si management de proiect pentru alte locatii Bosch.Crestere semnificativa a cotelor de piata datorata produselor si serviciilor inovativeÎn 2014 Bosch a crescut cifra de afaceri la diviziile Automotive Aftermarket, Scule Electrice si Aparate Electrocasnice, peste nivelul mediu al pietei. De asememea, compania a înregistrat cresteri ale cotelor de piata în aceste trei domenii. “Produsele noastre inovative si usor de folosit au contribuit la buna performanta înregistrata pe piata din România” a declarat Mihai Boldijar. PLR 15, un telemetru compact cu laser, usor de utilizat chiar si de catre începatori, aparatele electrocasnice super-eficiente energetic, cât si noua generatie de spalatoare cu presiune Aquatak, pentru o curatare profunda si rapida, sunt câteva dintre produsele lansate recent în România. Alti vectori de crestere au fost extinderea distributiei si a portofoliului de clienti si dezvoltarea conceptelor de service auto – Bosch Car Service si Auto Crew. În acelasi timp, Bosch si-a mentinut pozitia de lider de piata în sectorul Termotehnologiei, cel mai mare succes înregistrându-l centralele termice în condensare, ce corespund noilor directive europene privitoare la eficientizarea consumului de energie (Directiva Erp a UE).