Campania Joy is BMW implementata in Romania

img
Home / Stiri si noutati auto / Campania Joy is BMW implementata in Romania

 
 
 
 
„Joy is BMW” este cel mai important demers international de marketing al marcii din ultima perioada. Îmbracat sub forma unei campanii de imagine, marcheaza, alaturi de multe premiere, startul unei transformari în comunicarea marcii. Din 20 august campania demareaza oficial si în România cu prezenta pe TV, print si online sub sloganul „Bucuria este BMW”.
Pentru o marca al carei claim a ramas neschimbat de mai bine de 40 de ani – “Freude am fahren”/ “Sheer driving pleasure”/“Placerea de a conduce” – o campanie construita pe mesajul „Joy is BMW” se plaseaza foarte aproape de valorile sale primordiale.
„Am vrea sa ne reorientam clientii catre placerea de a conduce, creând asocieri emotionale cu aceasta. Ne consideram un producator de automobile capabil sa stârneasca emotie prin produsele noastre, realizând o conexiune între emotia umana a bucuriei si placerea de a conduce un BMW eficient si dinamic”, a declarat Dr. Norbert Reithofer, Presedinte al Consiliului de Administratie BMW AG.
Campania este menita sa aduca în prim plan „bucuria” ca valoare principala a marcii si sa o îmbogateasca, alaturi de experienta de la volanul unui automobil BMW, cu atribute noi:- Performanta eficienta prin BMW EfficientDynamics. BMW este în acest moment cel mai de succes producator de automobile în reducerea consumului si a emisiilor de CO2, dar îsi pastreaza toate atributele sportive ale marcii.- Focus pe design. Designul este un factor esential în pozitionarea unei marci. Iar studiile au aratat ca designul este si unul din principalii factori de achizitie a unui BMW.- Bucuria, dincolo de placerea de a conduce. Bucuria de a profita de tehnologie avansata, bucuria de a detine un produs de exceptie, bucuria frumosului.
Conceptul creat de agentia americana GSD&M Idea City ofera o platforma pentru a reorienta comunicarea marcii catre o latura mai emotionala. Începând cu campania demarata în aceasta vara, conceptul “Joy is…” va oferi suportul pentru a prezenta toate mesajele marcii, de la lansarea de produse noi, pâna la mesaje de after sales.
Doua dintre cele mai importante produse ale marcii sunt deja tot sub acest semn. Campania BMW Z4 din primavara a fost construita cu sloganul “An Expression of Joy”, în timp ce BMW X1 va prelua un concept asemanator.
În acelasi timp “Joy is …” este o umbrela care aduce si o noua forma a comunicarii BMW. Aceasta se materializeaza printr-un set comun de parametrii care construiesc elementele vizuale – de la cele care definesc în detaliu modul în care este pozitionata o imagine într-o macheta de print, pâna la elemente vizuale noi în comunicare. Astfel, într-o perioada în care BMW are în program prezentarea pe piata a unei game tot mai extinse de modele, se doreste asigurarea unei vizibilitati cât mai bune a marcii printr-un mesaj constant si coerent.
În acelasi timp campania ofera pentru marca un set de premiere importante. Este pentru prima data când se foloseste o singura agentie la nivel international si este prima campanie care se preia în toate pietele BMW la nivel mondial. GSD&M Idea City a detinut contul BMW USA din 2005 si s-a remarcat prin lucrari creative precum „Company of Ideas” sau recenta campanie diesel.
Sub sloganul „Bucuria este BMW”, România este prima tara din Europa Centrala si de Est unde va rula campania. Orientata catre BMW EfficientDynamics, campania se va desfasura în principal pe TV, cu sustinere pe print si online, cu start oficial pe 20 august. Pentru România, agentia de creatie este TBWA/Merlin si agentia de media-buying Initative România.
Campania pe TV este programata în intervalul 20 august – 20 septembrie cu spoturi pe ProTV, Antena1, Realitatea TV si Discovery Channel.  Sunt programate alternativ spoturi de 60’’ si 30’’, în special pentru intervalul orar 19:00 – 24:00. Spoturile poarta marca unica a vocii actorului Marcel Iures, cel care a dublat constant spoturile BMW din ultimii doi ani.
Noile modele BMW Seria 5 Gran Turismo si BMW X1, anuntate pentru octombrie 2009, îsi vor face aparitia în premiera în acest spot, cu aparitii surpriza de doua secunde fiecare.
Un proiect special de mini-filme despre tehnologia BMW desfasurat pe National Geographic completeaza prezenta pe TV.
„Este o campanie importanta pentru noi, pentru ca aduce foarte multe noutati în modul în care ne construim comunicarea. Avem în punct central doua coordonate foarte importante – TV si o constructie inovativa pe online. Într-o piata puternic orientata catre campanii de pret, aducem ceva nou, care corespunde imaginii premium a marcii. Avem mare încredere ca va fi o campanie foarte vizibila,” a declarat Nina Bratfalean, marketing manager BMW Group România.
În premiera pentru BMW în România, o campanie ampla de online deschide comunicarea „Joy is BMW”. Este vorba de un concurs  de arta si design desfasurat în parteneriat cu site-ul www.visualart.ro. Sustinut de premii importante, miza concursului este sa genereze o expozitie legata de tema „Joy is BMW”. Aceasta are programat  vernisajul pe 23 octombrie la galeria Cafe Verona [sub_carturesti], din centrul Bucurestiului.
Mai multe informatii gasiti la www.visualart.ro/joyisbmw
Pe partea de print, campania este targetata în special pe publicatii de business, cu trei versiuni de ad-uri.
BUCURIA ÎNSEAMNA SA TRAIESTI, NU DOAR SA VISEZI. 
Bucuria este resortul nostru interior. Ne gândim la ea, visam la ea si o cautam în tot ceea ce facem. Însa cea mai mare Bucurie o traim atunci când visele nu ramân doar vise, ci se transforma în realitate. Bucuria nu se multumeste doar cu un vis împlinit. Bucuria da viata viselor.
BUCURIA PREFERA «SI», NU «SAU» .
Bucuria nu adera la filozofia lui SAU. Una SAU alta. Acum SAU niciodata. Bucuria nu vrea sa fie nevoita sa aleaga. Bucuria vrea sa aiba totul. Vrea sa aiba SI cariera, SI familie. SI o promovare, SI o vacanta. SI emotie, SI eficienta.
În acelasi fel se defineste si BMW EfficientDynamics: eficienta maxima SI cele mai scazute emisii de CO2 din fiecare clasa, în paralel cu cea mai intensa placere de a conduce. Tehnologia BMW EfficientDynamics este SI puternica SI sensibila. SI jucausa, SI matura.  De aceea, la volanul oricarui model BMW te-ai afla, traiesti o aventura completa. Bucuria este suporterul oficial al lui SI.
BUCURIA NU FACE COMPROMISURI
Bucuria este într-o lupta permanenta pentru aflarea raspunsurilor. Si foloseste provocarea întrebarilor ca pe o arma puternica: Se poate mai eficient? Se poate mai multa putere si mai putine emisii? Se poate o caroserie mai usoara? Raspunsul este BMW EfficientDynamics – cea mai buna solutie din segment la capitolul eficienta si emisii de CO2, intensificând în acelasi timp placerea de a conduce. EfficientDynamics îi ofera Bucuriei cele mai inovative automobile pentru prezent si viitor. Bucuria iubeste întrebarile, mai ales când raspunsul este BMW Seria 3.
 
 

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *