Castigatorii concursului Young Creative Chevrolet vor sarbatori in Hollywood

img
Home / Stiri si noutati auto / Castigatorii concursului Young Creative Chevrolet vor sarbatori in Hollywood

Castigatorii concursului Young Creative Chevrolet vor sarbatori in Hollywood•    Juriul concursului european YCC 2012 desemneaza proiectele câstigatoare la categoriile moda, fotografie, video si arte vizuale •    Au participat studenti la arte aplicate din 24 de tari europene si peste 280 de universitati •    Câstigatorii primului loc vor participa la un program exclusivist de experienta profesionala în domeniile respective  •    Câstigatorii primelor trei locuri la fiecare disciplina sunt invitati la gala decernarii premiilor YCC din HollywoodAu sosit rezultatele finale ale celei de-a sasea editii a concursului Young Creative Chevrolet (YCC). Dupa deliberarea juriului european al YCC 2012, care a avut loc weekend-ul trecut în Köln, Germania, a fost publicata lista câstigatorilor YCC la disciplinele moda, fotografie, video si arte vizuale.  „Constatam cu entuziasm ca spiritul antreprenorial al fondatorului nostru Louis Chevrolet continua sa traiasca prin interpretarile remarcabile ale temelor din concursul YCC de anul acesta.” a declarat Susan Docherty, Presedinte al Chevrolet Europe.  Câstigatorii primelor trei locuri la fiecare disciplina din cadrul concursului european YCC 2012 vor primi un premiu în bani (de 5.200, 4.200 si, respectiv, 3.200 de euro) si vor fi felicitati în cadrul galei de decernare a premiilor YCC din Hollywood / Los Angeles (SUA), pe data de 19 octombrie.  În plus, câstigatorii primului loc vor primi ocazia unei experiente unice în culisele domeniilor lor de studiu, alaturi de artisti si specialisti remarcabili. De exemplu, câstigatorii editiilor precedente au urmarit îndeaproape activitatea din cadrul studioului de design „It’s Nice That” din Londra si companiei de productie Endemol si au asistat la o sedinta foto Chevrolet Camaro.Concursul YCC 2012 a atras un numar fara precedent de proiecte anul acesta. Chevrolet a primit peste 1.000 de proiecte din partea studentilor de la 280 de universitati europene de arte aplicate, ceea ce reprezinta, de asemenea, un record. Nou-venitii din cadrul universitatilor din Armenia si Spania au ridicat numarul tarilor participante la 24. „Popularitatea si participarea în crestere la concursul de arte aplicate organizat de Chevrolet este o dovada importanta ca studentii din ziua de astazi apreciaza mai mult ca oricând oportunitatea de a colabora cu o marca legendara si de a câstiga o experienta practica în design si de a stabili relatii profesionale”, a declarat Susan Docherty, Presedintele Chevrolet Europe.Finala concursului european YCC 2012 marcheaza faza a doua a deliberarii juriului, dupa concursurile YCC la nivel national, care au avut loc la sfârsitul primaverii. Toate proiectele care au câstigat primul loc la nivel national au trecut mai departe la faza europeana. Câstigatorii concursului european YCC 2012 Chevrolet Europe are onoarea de a anunta câstigatorii europeni ai celei de-a sasea editii anuale a concursului paneuropean de arta si design YCC. Câstigatorii concursului european YCC 2012 si universitatile în care acestia studiaza sunt, în functie de disciplina:  MODAIndicatii: tinerii designeri au primit provocarea de a reproduce experienta ideala din timpul unei calatorii cu masina prin intermediul modei. 1.    Tatiana Turnová, Universitatea Slovenská technická din Bratislava, Slovacia2.    Ioana Davidoaie, Universitatea de Arta si Design din Cluj, România3.    Anett Galvolgyi, Anna Zsofia Kormos, Marton Zsolt Miovac, Universitatea de Arta si Design Moholy-Nagy, Ungaria„Rochia câstigatoare prezinta o croiala cu un tipar ingenios. Exista referinte subtile la papion prin forma ascutita a fermoarului si a gulerului. Este o rochie cu doua fete, fiind foarte practica pentru o calatorie cu masina, în care ambele fete pot fi utilizate pe timp de zi sau seara. Tatiana a proiectat un tiv inovator, care poate fi vazut în prezent doar pe scenele de prezentare”, a declarat Samantha Jones, care a fost director de design global la Primark.Anul acesta este al doilea an în care România ocupa un loc pe podiumul european. Anul trecut, Cristian Corduneanu, student la Universitatea Media din Bucuresti, a ocupat locul trei la una din disciplinele aflate în concurs. FOTOGRAFIE Indicatii: tema a fost surprinderea unui moment care poate face diferenta.  1.    Bohuslav Konuš, Universitatea Slovenská technická din Bratislava, Slovacia2.    Ivana Ivanovic, Marijana Grbovic, Dijana Arandjelovic, Facultatea de Arte Aplicate din Belgrad, Serbia3.    Christian Kalse, Academia Willem de Kooning din Rotterdam, Olanda„Graffiti-ul alb transforma un model Chevrolet sedan obisnuit într-un autovehicul de vis. Masina schimba un mediu neplacut în ceva frumos si optimist. Fotografia are un efect placut de neprelucrare”, a rezumat Annette Keller, Director de fotografie pentru Annabelle, o revista elvetiana de lifestyle si moda.   VIDEOIndicatii: tema a fost crearea unui material video viral care sa-i inspire pe oameni sa actioneze atunci când se iveste o oportunitate. 1.    Jana Bauerová si Marie Cermáková, Universitatea J.E. Purkyne, Ústí nad Labem din Republica Ceha2.    Kenny Van Mierlo, Universitatea din Lincoln, Marea Britanie 3.    Paulo Lima, Universitatea din Beira Interior, Portugalia„Materialul video câstigator a fost bine construit din punct de vedere tehnic, integrând mai multe unghiuri de filmare. Acesta prezinta o poveste haioasa despre cum un simplu mesaj ne poate schimba vietile”, a declarat Andy Baker, cofondatorul platformei Mofilm, lider la nivel mondial în materie de crowd-sourcing pentru materiale video. ARTE VIZUALE Indicatii: sarcina a constat în crearea unui design pentru un tricou si hanorac care sa inspire încredere în sine si mult optimism.1.    Bohuslav Konuš, FA STU Bratislava, Slovacia2.    Stefan Knezevic, Facultatea de Arte Aplicate din Belgrad, Serbia3.    Stanil Stanchev, Vysoká škola umeleckoprumyslová v Praze, Republica CehaRon Smrczek, Director de creatie pentru Commonwealth, a declarat cu privire la designul câstigator: „Este un design inteligent si atragator, cu mesaj. Logo-ul este partea principala a designului, fiind integrat într-o maniera ludica, iar designul total îti da impresia ca ar arata bine si ca tatuaj.”Comentarii generale ale juriului: Alfred Riehm, producator la canalul de televiziune RTL, care a reprezentat punctul de vedere al media în juriu, a fost surprins de cât de mult talent a regasit în proiectele acceptate la cele patru discipline. „Discutiile juriului au fost foarte interesante si aprinse”, a adaugat Riehm.  Susan Docherty, Presedinte si Director General al Chevrolet Europe, a fost impresionata de valoarea lucrarilor si de interpretarile proaspete ale marcii Chevrolet. Doamna Docherty a afirmat: „faptul ca exista asemenea talente în domeniul artei si designului în Europa nu doar inspira, ci este si promitator. Tinerii artisti si designeri care au un asemenea talent trebuie încurajati în acest stadiul al carierei lor, iar noi suntem încântati sa contribuim în continuare în aceasta directie.”

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *