Chevrolet Spark EV – placerea pura de a conduce un autovehicul electric

img
Home / Stiri si noutati auto / Chevrolet Spark EV – placerea pura de a conduce un autovehicul electric

Chevrolet Spark EV – placerea pura de a conduce un autovehicul electric   – Va avea probabil una dintre cele mai mari autonomii din cadrul segmentului (SUA)   – Motorul avansat construit în Statele Unite si unitatea de transmisie asigura cea mai buna accelerare din clasa sa   – Doua ecrane LCD cu rezolutie înalta si diagonala de 7 inch pentru functiile cheie ale autovehiculului si sistemul infotainment   – Pietele initiale includ California, Oregon, Canada, Coreea de Sud si alte piete globale   – Primul autovehicul electric cu optiunea SAE Combo de încarcare rapida cu curent continuu ce va permite modelului Spark EV încarcarea bateriei pâna la 80 procente în 20 de minuteModelul Chevrolet Spark EV 2014, prezentat astazi la Salonul Auto International de la Los Angeles, îmbina performanta inteligenta si tehnologiile de conectivitate pentru a crea un autovehicul mini de oras cu cinci usi la un pret accesibil de mai putin de 25.000 $, cu reduceri de impozite, destinat sa va transforme calatoria într-o experienta la fel de electrizanta precum destinatia vizata.  Modelul Chevrolet Volt acopera peste 50% din totalul vânzarilor de autovehicule electrice plug-in din Statele Unite, iar modelul Spark EV se bazeaza pe motorul electric Chevrolet deja consacrat si pe programele de dezvoltare a bateriei desfasurate de companie. La lansarea pe piata din vara viitoare, se asteapta ca modelul Spark EV sa aiba una din cele mai mari autonomii a bateriei din segmentul sau si sa fie primul autovehicul electric cu functia de încarcare rapida cu curent continuu SAE Combo ce permite încarcarea bateriei modelului Spark EV la 80% din capacitate în doar 20 de minute. „Atunci când construiesti un autovehicul electric mini cu numeroase tehnologii integrate, care accelereaza de la 0 la 100 km/h în mai putin de 8 secunde, clientii nu vor simti lipsa benzinei”, a declarat Mark Reuss, Presedintele General Motors America de Nord. „Modelul Volt si acum Spark EV arata nu numai ca Chevrolet cunoaste autovehiculele electrice mai bine decât oricine, ci si faptul ca putem sa-i ajutam pe clienti sa profite la maximum de experienta condusului unui autovehicul electric.” La interiorul modelului Spark EV, functiile esentiale ale autovehiculului sunt afisate în mod clar si intuitiv pe unul dintre cele doua ecrane LCD color de înalta rezolutie cu diagonala de 7 inch ce pot fi reconfigurate, inclusiv un indicator al autonomiei care indica autonomia estimata pe baza stilului de conducere si a altor conditii.De asemenea, modelul Spark EV îi mentine pe soferii urbani conectati prin intermediul muzicii cu Mylink, radioul exclusivist Chevrolet inclus în dotarea standard si aduce la bord într-o maniera sigura informatii si divertisment bazate pe smartphone, inclusiv aplicatii pentru sistemul de navigatie complet BringGo, TuneIn, radioul online international, Pandora si Stitcher. Siri, aplicatia Apple de asistare a soferului, este disponibila pentru clientii care detin modele IPhone compatibile (4S sau mai noi).   Pe lânga pietele anuntate anterior, printre care California si Coreea de Sud, Spark EV va fi comercializat si în cadrul reprezentantelor din Oregon, Canada si pe alte piete globale. Modelul Spark EV este adecvat pentru circulatia pe mult râvnitele benzi destinate autovehiculelor cu un grad mare de ocupare (HOV) din California.Nucleul modelului Spark EVSpark EV este propulsat de un motor electric si o baterie avansate. Sistemul este format dintr-o unitate de transmisie coaxiala si un motor electric proiectate de GM care împreuna dezvolta o putere de 130 cp (110 kW) si genereaza un cuplu de 542 Nm pentru accelerare instantanee; iar bateria litiu-ion de peste 20-kWH va asigura una din cele mai mari autonomii din segmentul sau.Unitatea de transmisie si motorul vor fi asamblate din piese ce provin din S.U.A. si din întreaga lume la fabrica GM din White Marsh, Md.: este pentru prima data când un producator auto construieste un motor electric si o unitate de transmisie complete pentru un autovehicul electric modern în Statele Unite ale Americii.Bateria cu durata mare de viata a modelului Spark EV este proiectata pentru a fi sigura, durabila si fiabila si are o garantie pe o durata de 8 ani sau pentru un kilometraj de 100.000 de mile (160.934 km). Sistemul consta într-o baterie litiu-ion patrata de 254 kg cu un volum de 133 litri, ce include 336 de celule prismatice.„Bateria modelului Spark EV a fost testata timp de peste 200.000 de ore în laboratoarele noastre internationale pentru sisteme de baterii”, a declarat Pamela Fletcher, inginer sef al departamentului Autovehicule electrice din cadrul Chevrolet. „Este extrem de durabila si a fost supusa acelorasi teste de toleranta la folosire îndelungata ca si bateria modelului Volt.”  Lider în privinta capacitatii de încarcare a baterieiSpark EV este primul autovehicul complet electric din America de Nord care ofera optiunea de încarcare rapida cu curent continuu SAE Combo, care poate încarca bateria pâna la 80 procente din capacitatea acesteia în aproximativ 20 de minute. Priza obisnuita integrata este adecvata pentru toate cele trei platforme de încarcare – încarcare rapida CC, 240V CA si 120V CA.Folosirea prizei speciale de 240 V va permite reîncarcarea în mai putin de 7 ore. Posesorii pot coordona încarcarea în functie de ora de plecare sau în intervalele tarifare mai avantajoase din afara orelor de consum maxim de electricitate. De asemenea, acestia pot gestiona si monitoriza autovehiculul de la distanta cu ajutorul computerului accesând OnStar.com sau folosind aplicatia Chevrolet pentru telefoane mobile disponibila prin OnStar Remote Link. OnStar ofera servicii timp de trei ani pentru modelul Spark EV, incluse în dotarea standard.Exterior proiectat pentru a economisi energie; interior plin cu dotari de înalta tehnologiePrin construirea autovehiculului Spark EV, Chevrolet si-a propus sa ajute clientii sa economiseasca pe cât posibil energia totala pentru a spori autonomia bateriei. O metoda importanta în acest sens este îmbunatatirea caracteristicilor aerodinamice ale autovehiculului. Analizând fiecare detaliu al modelului Spark pe benzina, designerii si inginerii în domeniul aerodinamicii au adaugat echivalentul unei autonomii reale de aproximativ 2,5 mile.Culorile modelului Spark EV includ Albastru Electric, Negru Granit, Alb Summit, Argintiu Ice si Titanium. În ceea ce priveste interiorul, designerii au încercat sa creeze un post de conducere confortabil si spatios cu caracteristici de reducere a zgomotului si o combinatie de accente stralucitoare de Albastru Electric si crom.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *