Citroen C4 L si C-ELYSEE recunoscute international
Citroen C4 L si C-ELYSEE recunoscute internationalCele doua sedan-uri ale Marcii destinate pietelor internationale în crestere se bucura de aprecierea presei internationale. În timp ce CITROËN C4 L câstiga locul întâi în cadrul « Car Awards 2014 » din Brazilia, CITROËN C-Elysée câstiga «Golden Pegasus» pentru cea mai buna masina din segmentul sau, în Rusia. Aceste titluri extrem de râvnite sunt acordate de cititorii renumitelor publicatii auto – Car Magazine Brasil si Za Roulem.CITROËN C4 L – denumit C4 Lounge în America Latina – vizeaza gama superioara a segmentului C. Statutar si elegant, modelul este fabricat în fiecare zona în care este comercializat: începând cu Palomar în Argentina pentru America Latina si încheind cu Kaluga pentru Rusia si Wuhan pentru China. Vândut în peste 53.000 de exemplare de la lansarea din China, la sfârsitul anului 2012, modelul se bucura de un succes deja confirmat. Astfel, la sfârsitul lunii noiembrie, CITROËN C4 L a câstigat în Brazilia titlul de cea mai buna masina nationala în cadrul «Car Awards 2014», la numai câteva luni de la lansarea comerciala în aceasta tara, din august.Trofeul a fost oferit de cititorii revistei auto Car Magazine Brasil, care i-au acordat peste 22.000 de voturi, dintr-un total de 65.400.CITROËN C-Elysée satisface în special cerintele acelor clienti deosebit de pretentiosi, în cautarea unui sedan care sa fie în acelasi timp atractiv si accesibil. Produs în Vigo, Spania pentru aproape toate pietele cu exceptia Chinei, modelul a înregistrat deja un total de 40.000 unitati vândute de la lansarea la sfârsitul anului 2012, depasind astfel target-ul cu 10%. La aceste rezultate exceptionale se adauga trofeul «Golden Pegasus» acordat la începutul lunii decembrie în Rusia de revista auto Za Roulem, pentru cea mai buna masina din segmentul sau.Detasându-se de concurenta prin stilul sau deosebit, acesta a adunat 22.000 de voturi din totalul de 40.000 cititori care au votat.Cele doua autovehicule distinctive si remarcabile au fost concepute în Franta, tinând cont de cutumele tarilor de comercializare. Titlurile câstigate reprezinta dovada accelerarii strategiei de internationalizare a Marcii.