Citroen la Salonul Auto de la Geneva 2015
Citroen la Salonul Auto de la Geneva 2015 – CITROËN: O marca cu o identitate unica: 50 de milioane de autovehicule vândute de la înfiintare. – Premiere mondiale: Noul CITROËN Berlingo Multispace si conceptul Berlingo MOUNTAIN VIBE. – Noutati: Noua gama C4 si C3 Picasso « Black Top ». – O gama complet reînnoita bazata pe un design pur, optimist, dedicat confortului si relaxarii, la care se adauga inteligenta tehnologica. Creativitate, curaj si putina impertinenta: acestea sunt ingredientele « povestii de succes » a CITROËN, de peste 95 de ani. Succesul va fi ilustrat în primavara anului 2015 de un rezultat simbolic: 50 de milioane de vehicule vândute de la înfiintarea Marcii, ce poarta logo-ul CITROËN. Semnatura recunoscuta, simbol al autovehiculelor cu un stil puternic, confortabile, functionale, ce beneficiaza, în acelasi timp, de servicii inovatoare. CITROËN se bazeaza astazi pe propriul ADN « Creativitatea si Tehnologia în slujba confortului », pentru a-si reinventa identitatea: o marca creativa, diferita, ce promoveaza mobilitatea relaxata, plina de optimism si încredere, gratie produselor, serviciilor, precum si retelei sale.Modelele si conceptele expuse la standul CITROËN, cu ocazia Salonului de la Geneva, reflecta dinamica si puterea identitatii CITROËN pentru a oferi un design pur si optimist, dedicat confortului si relaxarii si, nu în ultimul rând, inteligenta tehnologica. PREMIERA MONDIALA: Noul CITROËN Berlingo Multispace Cu o personalitate puternica, ingenios si optimist, noul CITROËN Berlingo beneficiaza de o parte frontala restilizata, mai expresiva, completata de tehnologii moderne si utile ca, de exemplu, noul ecran tactil de 7″ sau sistemul Active City Brake, precum si de motorizari eficiente de ultima generatie. Deschizator de drumuri pe segmentul ludospace si veritabila referinta în permanenta evolutie, modelul îsi pastreaza toate calitatile în materie de modularitate, volum, confort si echipamente, precum Modutop®.Un concept inedit : CONCEPTUL Berlingo MOUNTAIN VIBE Energic si optimist, acest concept cu design îndraznet propune o serie de accesorii si ornamente de caroserie pentru a descoperi natura si cuceri cele mai înalte vârfuri. Modelul va duce cu gândul la peisajul alpin din jurul Genevei si se dovedeste a fi partenerul ideal al îndragostitilor de sporturi în natura, dornici de libertate. NOUTATI: Noua gama CITROËN C4 Noul model îsi consolideaza pozitia de necontestat în segmentul hatchback-urilor compacte, fiind extrem de usor de condus. Design-ul elegant este completat de confortul general, omogen si comportamentul rutier de exceptie. O serie de inovatii îi confera tarie de caracter si faciliteaza viata la bord : faruri si stopuri noi, ecran tactil de 7″, functia de Acces si Demaraj Mâini Libere. În plus, realizeaza un adevarat salt în viitor cu noile motorizari PureTech si BlueHDi, extrem de eficiente, asociate transmisiei automate EAT6. NOUTATI: CITROËN C3 Picasso « Black Top” C3 Picasso îsi pastreaza toate calitatile în materie de design, confort si modularitate. Echipat cu noile motorizari PureTech 110 si BlueHDi 100, adopta o caroserie bi-ton « Black Top » ce propune asocierea pavilionului negru cu 3 nuante de caroserie posibile. O GAMA REÎNNOITA- CITROËN C4 Cactus: O noua perspectiva auto, ce reflecta pozitia Marcii CITROËN. Un nou tip de crossover, cu un design unic, dedicat complet confortului si tehnologiei, pentru o viata la bord mai relaxata. S-au înregistrat deja 47.000 de comenzi de la lansare. Conceptul C4 Cactus AIRFLOW 2L: Veritabila chintesenta de idei, conceptul combina design-ul si aerodinamica cu solutii concrete de optimizare a greutatii, precum si un ansamblu de tractiune inovator pentru un vehicul economic care sa consume mai putin de 2l/100km. – Noul CITROËN C1: Lansat acum câteva luni si vândut deja în 41.000 exemplare, aceasta noua citadina practica, confortabila si optimista ofera o experienta la volan relaxanta, gratie versiunii Airscape. Bazându-se pe succesul conceptului prezentat anul trecut, filiala din Elvetia propune o serie limitata, fabricata local: C1 Swiss & Me. Cu o personalitate puternica, modelul ilustreaza potentialul de personalizare al C1 si capacitatea acestuia de a trai intens viata urbana. – CITROËN C4 Picasso & Grand C4 Picasso: lideri pe segmentul monospace din Europa, în doar câteva luni, cu 187.000 unitati comandate de la lansare. Design-ul pur si rafinat este dedicat confortului tuturor pasagerilor. TEHNOLOGIE INTELIGENTAÎntreaga gama de vehicule reflecta inteligenta tehnologica dedicata:- utilizarii facile, cum ar fi, de exemplu, ecranul tactil disponibil acum începând cu C1 pâna la C4 Picasso, precum si la întreaga Noua Gama C4 si Noul Berlingo ;- reducerii costurilor de utilizare gratie, de exemplu, motorizarilor de ultima generatie BlueHDi si PureTech, performante si eficiente, cu un nivel remarcabil al emisiilor si consumului. Nu mai putin de 20 versiuni sunt « Best in Class CO2 » pe segmentul lor.