Colaborare intre Dunlop si Mercedes-AMG

img
Home / Stiri si noutati auto / Colaborare intre Dunlop si Mercedes-AMG

Colaborare intre Dunlop si Mercedes-AMGDunlop si Mercedes-AMG: munca în echipa pentru dezvoltarea produselor de înalta calitateMarcile de anvelope premium sportive, Goodyear Dunlop, si marca de succes de înalta performanta, AMG de la Mercedes-Benz, sunt o echipa perfecta. Împreuna, ele lucreaza pentru a dezvolta produse ultra-sofisticate, menite sa accentueze performantele modelelor de vârf de la Mercedes-Benz care poarta si numele AMG.Modelele AMG au în mod obisnuit un design mult mai agresiv, un nivel mai ridicat al performantelor, o mai buna stabilitate si manevrabilitate si utilizeaza mult mai mult fibra de carbon decât modelele “obisnuite” Mercedes-Benz.Orice legatura de afaceri durabila începe prin rezolvarea necesitatii clientului de a dezvolta produse de cea mai înalta calitate. Colaborarea echipelor si dedicarea pe partea de inginerie sunt elemente critice pentru succesul viitor. Toate departamentele tehnice de la Goodyear Dunlop se dedica dezvoltarii anvelopelor ultra-sofisticate, pentru a dobândi un rezultat perfect pentru produsele si serviciile oferite clientului; în cazul de fata AMG si modelele sportive ale Mercedes-Benz.“Acesta este un exemplu de prima mâna de munca în echipa desfasurata de mai multe departamente” spune Michael Bellmann, director de marketing la Dunlop D-A-CH. “Fie ca este vorba de echipamente originale, tehnologie sau productie, vânzari si marketing în Hanau, Luxemburg, Bruxelles sau Birmingham, sunt implicate echipele de pe fiecare santier si din fiecare zona. Împartim resursele, cunostintele si experienta pe care o avem.”Structurile si procedurile cu traditie sunt coloana vertebrala a interactiunilor reusite de-a lungul departamentelor si granitelor. „Suntem desigur norocosi, deoarece putem spune ca multi dintre membrii echipei noastre au în spate decade de experienta si o buna întelegere a imaginii de ansamblu”, spune Bellmann.Productia de serie este un aspect cheie al parteneriatului multifatetat cu AMG. La capatul retelei de vânzari, Stephan Domes, director de vânzari anvelope echipament original si Oliver Sindemann, manager de cont Daimler, au o comunicare permanenta cu AMG. Asa cum se întâmpla cu oricare alt client, Domes si Sindermann observa constrângerile stricte cauzate de competitori – dar exista o diferenta frapanta: „Deoarece proiectele AMG au în vedere loturi în serie mica, performantele anvelopei trec în mod normal peste argumentul pretului” ne spune Domes.Dr. Bernd Löewenhaupt, Director de Dezvoltare al Anvelopelor de Consum, este multumit de acest aspect. „AMG este un partener exigent si competitiv”, spune Löewenhaupt. „AMG a fost si înca este un promotor al noilor tehnologii pentru proiectele speciale. Sa fiu implicat astazi în cadrul acestei marci este un lucru foarte special pentru mine.”Markus Happel, inginer auto, simte acelasi lucru. El subliniaza si atrage atentia asupra parteneriatului bun avut cu segmenul automobilelor de tip supersport. Vitezele maxime ale acestor automobile depasesc 300 km/h (200 mph), o adevarata provocare pentru caracteristicile de tinuta si stabilitate ale anvelopelor. Happel si echipa sa sunt în acest moment ocupati cu diverse proiecte AMG si îsi considera coechipierii foarte dedicati activitatii lor.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *