Concepte Chevrolet la Salonul Auto de la Detroit

img
Home / Stiri si noutati auto / Concepte Chevrolet la Salonul Auto de la Detroit

Concepte Chevrolet la Salonul Auto de la DetroitDetroit. Compania Chevrolet a prezentat astazi în cadrul editiei 2012 a Salonului Auto International Nord American doua prototipuri coupé care au rolul de a determina viitoarea generatie de clienti sa se implice si sugereze idei pentru un autovehicul la a carui proiectare pot participa si ei.„Chevrolet a oferit întotdeauna modele aspirationale care sunt accesibile pentru toate generatiile” a declarat Mark Reuss, presedintele General Motors pentru America de Nord. „Aceste doua prototipuri transpun aceasta viziune pentru o noua generatie de clienti. Suntem interesati de opiniile celor mai noi clienti, ascultam sfaturile lor si gasim noi metode de a-i implica.”Conform datelor recensamântului din S.U.A., 80 de milioane de consumatori se apropie de vârsta de 30 de ani. Acestia reprezinta 40% din numarul total al clientilor potentiali ai pietei auto, cu o putere de cumparare totala de 1 trilion de dolari (781 de miliarde de euro). Anul trecut, reprezentantii Chevrolet au stat de vorba cu potentiali clienti tineri de pe întreg teritoriul S.U.A. Bazându-se pe feedback-ul lor, prototipurile Chevrolet exploreaza designul si functionalitatea pe care noii clienti si le doresc de la un autovehicul.Primul prototip Chevrolet denumit Code 130R este un coupé cu patru locuri cu un profil simplu si drept. Fiind vopsit în rosu metalizat, o culoare noua, si având jante mate anodizate auriu, Code 130R are un design ce mosteneste înclinarea spre performanta a marcii si dispune de tractiune pe puntea spate. Având o parte frontala agresiva, aripile evazate tipice pentru Chevrolet, un profil lateral drept si emblema Chevrolet cu steagurile încrucisate, Code 130R reflecta mostenirea în materie de performanta a marcii.Proiectantii modelului Code 130R au planuit adaptarea motorului supraalimentat cu turbocompresor pentru functionarea în tandem cu tehnologia eAssist.  Prin oprirea motorului atunci când autovehiculul stationeaza, recuperarea energiei de frânare si generarea lina a cuplului în timpul accelerarii, acest prototip duce electrificarea industriei auto la un nivel superior si îmbina performanta unui motor supraalimentat cu economia de carburant.Al doilea prototip Chevrolet, denumit Tru 140S, este un coupé sport cu patru locuri „exotic si accesibil”, cu tractiune pe puntea fata. Hatchback-ul cu trei usi a fost proiectat ca un autovehicul sport atractiv, dar accesibil ca pret. Prezentat în culoarea alb mat cu jante cromate Chevrolet, emblemele cu steagurile încrucisate, Tru 140S este bazat pe aceeasi platforma ca modelul Chevrolet Cruze si revolutionarul autovehicul electric cu autonomie extinsa Chevrolet Volt.  Prototipurile ofera caracteristici pe care clientii mai tineri le apreciaza, precum:•    Functionalitatea unui model sedan sub forma unui coupé performant ce ofera loc pentru patru persoane•    Confort interior si conectivitate datorita spatiilor de depozitare inovatoare, WiFi, posibilitatii de conectare a smartphone-urilor prin intermediul sistemului Chevrolet MyLink si a afisajului pe parbriz•    Consum de 40 MPG datorita motorului 1.4L Turbo Ecotec ce dezvolta aproximativ 150 de cai putere •    Pretul posibil al modelului de serie se situeaza undeva în jurul valorii de 20.000 de dolari „Clientii tineri ne spun ca doresc un autovehicul functional care sa aiba aspectul unui coupé. Designul caroseriei ambelor prototipuri s-a conformat acestei dorinte,” a declarat Frank Saucedo, directorul studioului Advanced Design al GM America de Nord, amplasat în Los Angeles, locul în care au fost concepute cele doua prototipuri. Conectivitatea si personalizarea oferita de interiorul celor doua prototipuri raspund cerintelor noii generatii de clienti.„Acest tip de client apreciaza conectivitatea. Permitându-le sa fie conectati integrând dispozitivele personale prin MyLink si WiFi, interiorul autovehiculului se transforma în propriul lor punct de conectare,” a declarat Saucedo.     „Interioarele exista deocamdata doar în format 2D. Acest lucru ne ofera flexibilitatea de a continua discutiile si de a încuraja dialogul pe masura ce continuam sa dezvoltam aceste prototipuri.”Din Detroit, cele doua prototipuri Chevrolet vor fi transportate pentru a fi prezentate la saloanele auto importante, evenimente lifestyle cheie, întâlniri cu clientii, precum si la alte expozitii, precum campusurile universitare.  De asemenea, Chevrolet va aborda clientii utilizând instrumentele mediilor de socializare.  „Atragerea clientilor care apartin acestei generatii reprezinta o oportunitate extraordinara pentru o companie  auto”, a declarat John McFarland, manager senior al Chevrolet Global Marketing, care conduce echipa care cerceteaza preferintele tinerilor.  „Ne dorim sa dezvoltam relatii autentice si semnificative cu acest tip de clienti, pe baza dorintelor lor.  Vrem sa aflam ceea ce au de spus, sa îi implicam în procesul de dezvoltare si sa le oferim ceea ce îsi doresc – nu ceea ce credem noi ca îsi doresc.” 

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *