DUNLOP, pregatit pentru cursa de 24 de ore de la Le Mans

img
Home / Stiri si noutati auto / DUNLOP, pregatit pentru cursa de 24 de ore de la Le Mans

DUNLOP, pregatit pentru cursa de 24 de ore de la Le MansCursa de 24 de ore de la Le Mans reprezinta cea de-a treia etapa a Campionatului Mondial de Anduranta FIA WEC (FIA World Endurance Championship), cu echipele partenere Dunlop din European Le Mans Series (ELMS) alaturându-se celor ce frecventeaza WEC în mod obisnuit. Echipele Dunlop din clasa de înalta competitivitate LMP2 vor concura în contextul  legendarei curse de anduranta din Franta pentru a acumula puncte valoroase în cadrul campionatului. 13 echipe cu 19 masini ce vor concura la clasa LMP2 au ales sa fie echipate cu anvelope Dunlop. Clasa LMP2 este singura clasa în care se da o lupta acerba a marcilor de anvelope. Dunlop  va face tot ceea ce este necesar pentru a se mentine la cotele de succes atinse în 17 din 18 victorii posibile din cadrul WEC, inclusiv  în etapele desfasutate pe circuitului cursei de 24 de ore de la Le Mans. Dunlop spera sa câstige pentru a patra oara la Le Mans la clasa LMP2, ceea ce ar constitui un nou record.Selectia anvelopelor DunlopProducatorilor de anvelope li se permit cinci specificatii pentru anvelope, incluzând trei optiuni pentru vreme uscata. Pentru anul 2014, echipele Dunlop vor putea opta pentru anvelope slick cu compus moale, mediu si dur, plus o anvelopa de ploaie si una intermediara.Dunlop s-a concentrat pe îmbunatatirea capacitatii de restrângere a numarului de intrari la boxa pentru schimbul de anvelope, cu o restângere la un dublu sau triplu schimb ca fiind în limite normale.Noutati pentru anul 2014Pentru gama de anvelope dezvoltate pentru clasa LMP2, Dunlop a introdus un nou profil de anvelopa pentru roata spate care completeaza profilul pentru roata fata, introdus în 2013. Ca o completare la noua forma, toate constructiile dezvoltate pentru 2014 sunt noi. Compusul mediu este acelasi ca în 2014, dar cel dur si cel mediu sunt noi.Cinci aspecte fabuloase Compusul dur (dezvoltat pentru conditii de vreme calduroasa) – are caracteristici optimizate, cu o durabilitate crescuta pentru o mai buna performanta în viraje,  dupa strabaterea unor distante lungi în linie dreapta. Acest compus este mai bun pentru piloti agresivi. Ofera o aderenta mai mare pentru a asigura restrictionarea la un dublu schimb de anvelope pentru pistele mai agresive.Compusul mediu – are o fereastra de operare mai larga si o capacitate de restrictionare de pâna la patru ori minim.Compusul moale –  este mai usor si ofera o aderenta mai mare, dar pastreaza durabilitatea.Anvelopa de ploaie – pentru vremea umeda, anvelopelor li s-a dezvoltat un nou profil si li s-a conferit un design care ofera o capacitate de operare mai eficienta care acopera o gama de conditii de la vreme foarte ploioasa la vreme foarte uscata.Anvelopa intermediara – are un nou profil pentru roata fata  si caneluri mai largi si mai putin adânci pentru o mai mare eficienta pe pista cu apa abundenta, precum si o viata mai lunga a anvelopei în conditii de vreme uscata.Cursa de 24 de  ore va începe sâmbata, 14 iunie, ora 3pm CET.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *