Dacia o marca in plina crestere

img
Home / Stiri si noutati auto / Dacia o marca in plina crestere

Dacia o marca in plina crestere
• Dacia surprinde din nou lumea auto, lansand la Salonul Auto de la Geneva un vehicul de teren accesibil si cu emisii reduse de CO2.• Dacia ofera masini accesibile tuturor. Pe fiecare segment de piata pe care este prezent (hatchback, berlina tricorp, break, furgoneta, pick-up, si acum 4×4), Dacia propune vehicule fiabile si robuste la un raport pret/prestatii imbatabil. • Cu o gama de 6 modele lansate in doar 6 ani, Dacia este o marca in plina expansiune la nivel mondial.
Anul 2009 a fost al cincilea an consecutiv de crestere de peste 10%, fapt care a dus la vanzari de peste 300 000 de unitati, de la mai putin de 100 000 de unitati vandute in 2004.
o In 2009 s-au vandut in lume 311 448 vehicule Dacia, in crestere cu 20,7% fata de 2008.o De la lansarea modelului Logan in 2004, Dacia a vandut mai mult de 1 250 000 vehicule in lume.
In Romania, Dacia are o cota de piata de 28,9%, adica + 1,6 puncte fata de 2008.
In tarile Magreb (Maroc si Algeria), Dacia a deveni un actor important pe pietele auto locale. Vanzarile in Maroc au atins 18 100 de unitati (in crestere cu 21% fata de 2009, in conditiile in care in acelasi interval piata auto locala a scazut cu 9,4%). In Algeria, Dacia a comercializat 17 300 de unitati in 2009 (in crestere cu 42% pe o piata in scadere cu 2,7%).
In Europa, Dacia a inregistrat in 2009 o crestere a vanzarilor de 91 % pana la nivelul de 214 292 unitati (corespunzator unei cote de piata de 1,3%). o Principalele piete in 2009: Germania a devenit in 2009 prima piata de export, cu 84 875 unitati vandute. Pe locul doi s-a situat Franta, cu 66 531 unitati, urmata de Italia, cu 21 754 vehicule.o In 2009, Dacia a avut o cota de 2,13% pe piata germana, de 2,5% pe piata franceza si de 0,93% pe piata italiana. In Franta, Dacia a intrat in topul primelor 10 marci.
In paralel cu cresterea vanzarilor si cu diversificarea gamei sale, Dacia a inceput dezvoltarea, in Europa Occidentala, a propriilor showroom-uri, separate de cele ale Renault (dar sprijinindu-se totusi pe reteaua Renault).
Pana in prezent au fost deschise 59 astfel de locatii in Franta, 20 in Germania si 10 in Belgia.
 
 
 
 

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *