Dunlop a stabilit cel mai rapid tur de pista la Nurburgring 2012

img
Home / Stiri si noutati auto / Dunlop a stabilit cel mai rapid tur de pista la Nurburgring 2012

Dunlop a stabilit cel mai rapid tur de pista la Nurburgring 2012Dunlop a demonstrat înca o data performanta anvelopelor sale în cea de-a 40-a editie a cursei de 24 de ore de la Nürburgring, prin locurile obtinute, prin marcarea celui mai rapid tur de pista si prin ritmul de exceptie impus de cele mai recente anvelope, în week-end-ul 19-20 mai.O masina echipata cu Dunlop a ocupat primul loc pe linia de start si alte trei masini echipate cu Dunlop au condus cursa, una dintre acestea stabilind cel mai bun timp pe tur. Anvelopele Dunlop, primele pe linia de startAnvelopele Dunlop, masina cu numarul 19 BMW Z4 GT3 al echipei BMW Team Schubert si talentul de specialist al lui Uwe Alzen au însemnat împreuna clasarea pe prima pozitie la linia de start. Timpul realizat de Alzen pe un tur de pista de 8m si 18.382s a fost cu 1.3 secunde mai rapid decât cel al celui mai apropiat rival al sau. Alzen a spus: “Nu stiu ce as fi preferat sa fiu astazi: un pilot de curse sau un spectator. Noul Top 40 Qualifying a fost incredibil de distractiv. Masina a fost super, anvelopele Dunlop au fost super – si am pus la bataie toata priceperea mea.”  Dunlop conduce si de la boxeJörg Müller a luat startul în masina BMW cu numarul 19 si a înregistrat la finele primului tur de pista un fenomenal avans de 9.1 secunde în fata celei mai apropiate masini, punând în evidenta performanta de necontestat a combinatiei dintre Z4 si Dunlop. Într-adevar, masina cu numarul 19 a tinut un ritm neobosit în noaptea ce a facut trecerea dintre ziua de sâmbata si duminica, pâna ce o avarie în partea din dreapta spate l-a fortat sa faca o oprire pentru a înlocui ambele planetare. Întoarsa în cursa, masina cu numarul 19 a recuperat teren si a ajuns în final pe locul 9 în clasamentul general al competitiei. Marele potential al acestei masini de a câstiga cursa a fost pus în lumina prin stabilirea celui mai rapid tur de pista, de numai 8 minute si 27.161 secunde, stabilit cu o viteza medie de 180,142 km/h.Fara probleme pe carosabil umedÎn primele orele ale diminetii, atentia Dunlop s-a concentrat asupra masinii cu numarul 22 de concurs a echipei Rowe Racing AMG SLS care a oferit cea mai buna dovada pentru performanta anvelopelor Dunlop pe carosabil umed. Un adevarat star al conditiilor de vreme umeda si ploioasa, Klaus Graf, a fost pe câteva tururi de pista cu 20 de secunde mai rapid decât concurenta, gestionând excelent toate petele de carosabil umed.Graf a spus: „Am avut noile anvelope Dunlop de ploaie, care au functionat exceptional de bine. Acestea ne-au dat un avans fantastic în fata competitorilor nostri, si am putut sa stabilesc timpi superbi pe turul de pista în ciuda carosabilului alunecos. Am luat în siguranta virajul Rauszuholen la viteza maxima. Daca aceste conditii ar fi ramas asa pâna la sfârsitul cursei, am fi avut kilometri întregi înaintea concurentei.”Odata cu venirea diminetii, o problema tehnica a însemnat pentru masina cu numarul 22 o oprire la boxe si ulterior la abandon. Un al doilea BMW echipat cu Dunlop conduce O noua provocare pentru Dunlop s-a ivit cu masina cu numarul 20 de concurs al echipei BMW Team Schubert care a condus înca de la primele ore ale diminetii. Luptând pentru prima pozitie si preluând conducerea în cursa în dupa amiaza zilei de duminica, cel de-al doilea Z4 a fost la fel de puternic în ultimele tururi ale cursei ca si în primele.Din pacate, masina cu numarul 20 a fost condusa la standuri pentru câteva rectificari la arbori. Revenind în cursa, masina cu numarul 20, a recuperat teren terminând în cele din urma locul 10 la general. Ritmul Dunlop dovedit    Trecând prin emotiile acestei curse, potentialul extraordinar de a ajunge pe podium al masinilor echipate cu Dunlop a fost usor de vazut; anvelopele de curse Dunlop au demonstrat un ritm exceptional si o excelenta durabilitate pe cei 25 de kilometri extrem de provocatori ai circuitului Nürburgring Nordschleife. Acest ritm a fost dovedit atât pe carosabil umed cât si uscat.  Cel mai mare si mai divers eveniment Dunlop din acest an
În total, Dunlop a adus peste 5700 de anvelope pe curcuitul Nürburgring, furnizând anvelope nu numai pentru cursa de 24 de ore, ci si pentru o serie de categorii de suport. Dintre aceste anvelope 3800 au fost slick si 1900 au fost anvelope de ploaie. Pentru a le transporta în muntii Eifel au fost necesare 14 camioane, iar pentru a le monta si pentru a asigura service-ul aferent lor a fost nevoie de 50 de specialisti Dunlop în teren.Un total de 167 de masini a luat startul, cu peste 600 de piloti, încântând aproximativ 250.000 de spectatori. Recordurile Dunlop pe acest circuit Dunlop are o întreaga istorie de recorduri pe cuircuitul Nürburgring Nordschleife, o adevarata Mecca a motorsportului. În prezent, recordul pentru cel mai rapid tur de pista înregistrat cu o masina de strada la Nordschleife este detinut de Radical SR8 LM, cu un tur de 6m 48s, pe anvelope DunlopCel mai rapid tur de calificare la Nordschleife a fost înregistrat în 1983 de Stefan Bellof cu un Porsche 956 care a intrat în pole position în cursa de 1000k Sports Car cu un timp de doar 6m si 11.13s. Bellof a stabilit cel mai rapid tur de pista în concurs de 6m si 25.91s. Anvelopele folosite au fost Dunlop.  

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *