Fabricat in Germania, Insignia vorbeste romaneste

img
Home / Stiri si noutati auto / Fabricat in Germania, Insignia vorbeste romaneste

Fabricat in Germania, Insignia vorbeste romanestePentru lansarea în România, noul Opel Insignia vine adaptat la piata locala   – Navigatia în limba româna completeaza multiplele noi facilitati   – Sistemul IntelliLink integreaza smartphone-ul si conecteaza soferul la ceea ce este important   – În România, aproape 3 milioane de persoane acceseaza zilnic internetul de pe telefon sau tabletaÎntr-un moment în care conectivitatea si adaptabilitatea sunt considerate subîntelese în activitatea cotidiana, atât în viata profesionala, cât si în cea personala, noul Opel Insignia se lanseaza pe piata din România cu functii ce integreaza cele mai recente cerinte în domeniu. Noua generatie este proiectata având conceptul de conectivitate la baza si vine cu un sistem infotaintment ce integreaza smartphone-ul sau tableta, duplicând din continutul si utilitatea acestora pentru a asigura calatorii mai sigure si mai simple.„You have reached your destination”, dar în limba românaContinuând seria de adaptari centrate pe nevoile utilizatorilor, meniul disponibil pe Opel Insignia poate fi stabilit pentru limba româna si, mai mult, navigatia în limba româna este de acum oferita pentru piata locala. Sistemul are instalate toate hartile Europei, actualizari fiind disponibile ulterior. Informatii precum limitarile de viteza aplicate anumitor segmente de drum sunt înregistrare de sistemul Opel Eye, ce le integreaza în comunicare. Alaturi de alte date de trafic, acestea pot fi redate datorita camerelor ce identifica indicatoarele rutiere si ofera astfel soferului instrumentele necesare.Comunicarea nu se limiteaza însa la informatiile puse la dispozitie de catre masina. Elementele care faciliteaza interactiunea soferului cu aceasta acopera în cazul noului Opel Insignia nu mai putin de patru optiuni. Comenzile pe volan si ecranul color tactil de 8 inch, cel mai mare din segment, sunt doua dintre variantele de plasare a comenzilor. Un dispozitiv touchpad amplasat la îndemâna, langa schimbatorul de viteze, permite aceleasi interactiuni ca si ecranul tactil, completând însa cu recunoasterea scrisului de mâna, o functie importanta pentru siguranta. De exemplu, pentru introducerea unei adrese în sistemul de navigatie, soferul nu este nevoit sa îsi ia privirea de la drum, ci poate indica destinatia prin acest sistem facil si mult mai sigur.Mai mult, o adresa folosita des poate fi pastrata la îndemâna si accesata rapid datorita optiunii care permite salvarea a nu mai putin de 60 de favorite. Urmând acelasi rationament al facilitarii interactiunii cu masina, optiunile nu se limiteaza doar la destinatii pentru sistemul de navigatie sau posturi radio, ci pot include melodii, fotografii sau contacte uzuale din telefon. Acestea pot fi aranjate pe categorii sau în functie de alta preferinta.Comanda vocala prin care soferul se poate adresa masinii este o alta caracteristica extrem de utila, ce permite efectuarea de solicitari în siguranta, atentia ramânând concentrata la trafic.Noul Insignia, conectat la ceea ce conteazaOpel propune sistemul infotaiment IntelliLink, ce permite utilizatorului unui smartphone sa pastreze în permanenta accesul la ceea ce conteaza: muzica din telefon sau datele de contact ale celor cu care comunica si posibilitatea de a îi apela rapid si fara riscuri în trafic. Accesul la internet completeaza aceste functii, facând practic din terminalul mobil un punct extins de comunicare.Un astfel de serviciu este adresat clientilor Insignia de pretutindeni, fiind relevant si pentru piata noastra. 5,3 de milioane de internauti romani, peste o jumatate din numarul total de utilizatori de internet din Romania, se conecteaza la internet cel putin o data pe luna folosind telefonul mobil sau tableta, conform studiului realizat de agentia de cercetare Gemius. Cu 2,5 milioane de femei în aceasta categorie, doamnele sunt aproape la fel de active în aceasta latura a tehnologiei precum barbatii.Numarul utilizatorilor care acceseaza zilnic internetul de pe un dispozitiv mobil este de 2,93 milioane, adica 33% din totalul de 8,9 milioane de utilizatorilori de internet din România.În conditiile în care tehnologia este atât de prezenta în activitatea cotidiana, modelele Opel integreaza functii ce permit utilizatorilor sa nu resimta o tranzitie odata urcati în masina: chiar daca nu mai pot butona direct laptopul, tableta sau telefonul, în masina Opel pe care o conduc au în continuare acces la aplicatii.Dincolo de optiunile deschise de IntelliLink, Insignia vine dotat cu numeroase solutii ce apeleaza la tehnologie pentru a spori confortul: de la acces si pornire fara a scoate cheia din buzunar, la numeroasele programe de asistenta ce contribuie la un condus relaxat si în siguranta, inclusiv optiunea de a afisa date extinse pe display-ul redesenat. Pe lânga valorile clasice, cum ar fi viteza, turatia si nivelul de combustibil din rezervor, acesta afiseaza chiar în câmpul de observatie al soferului informatii suplimentare referitoare la navigatie, utilizarea smartphone-ului si optiunile audio.Noul Insignia, nava amiral a gamei OpelAcest nivelul ridicat de tehnologizare îsi are debutul natural pe Insignia, având în vedere semnificatia pe care modelul o are. Revigorarea gamei Opel a început în 2008, când Insignia venea sa înlocuiasca Opel Vectra si sa anunte viitoarea linie de design si filosofie de brand a marcii. „Maiestria sculpturala întâlneste precizia germana” este preceptul în baza caruia Opel a modelat toate noile produse care au urmat Insignia, oferta actuala integrând la acest moment modelele rezultate.Anul 2013 a adus o noua borna în acest proces: conceptul Monza, prezentat la Salonul auto de la Frankfurt în septembrie 2013, indica directia în care vor evolua din punct de vedere vizual noile produse Opel de acum înainte. La acest moment, era inevitabila o reevaluare a navei amiral, cea care a dat startul schimbarii. Noul Opel Insignia aduce modificari de aspect ce îi subliniaza alura eleganta, dar si de concept, cu un interior complet redesenat si cu functii ce fac din transportul cu masina o calatorie placuta si sigura.Opel Insignia este fabricat în Germania, în uzina Opel de la Russelsheim, de lânga Frankfurt. Acesta este locul unde Adam Opel a fondat compania ce îi poarta numele, în urma cu peste 150 de ani.Eveniment national dedicat testarii InsigniaÎn România, Insignia porneste de la 17.085 Euro + TVA, si, desi noua generatie este mult evoluata din punct de vedere tehonogic, pretul modelul nou nu îl depaseste pe cel al versiunii anterioare, ceea ce se traduce într-o oferta extrem de competitiva pentru piata româneasca. Noul Opel Insignia poate fi comandat la toti partenerii Opel, iar cei interesati îl pot testa si în cadrul evenimentului tip porti deschise desfasurat sâmbata, 9 noiembrie, la dealerii din tara.În Bucuresti, Piata Constitutiei se va transforma în aceeasi zi în showroom Opel si punct de pornire pentru drive teste. Actiunea este precedata de un concert Horia Brenciu în seara zilei de 8 noiembrie, desfasurat tot în acelasi spatiu si deschis, de asemenea, publicului larg. Începând cu ora 19.00, muzica româneasca va fi cea care îi va aduce împreuna pe cei care împartasesc valorile Insignia, oferind cel mai potrivit debut modelului pe piata locala.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *