Federal-Mogul introduce segmentul de piston Goetze LKZ reduce consumul de ulei

img
Home / Stiri si noutati auto / Federal-Mogul introduce segmentul de piston Goetze LKZ reduce consumul de ulei

Federal-Mogul introduce segmentul de piston Goetze LKZ ce reduce consumul de uleiDesignul asimetric al segmentului reduce consumul de combustibil si emisiile de carbon  Federal-Mogul a lansat azi segmentul LKZ din gama Goetze® care reduce consumul de ulei cu pâna la 50% comparativ cu segmentii conventionali. Conceput pentru motoare echipate cu tehnologie LKZ de la bun început, segmentul asigura o tensiune scazuta care permite reducerea frecarii perete-segment. Acest fapt îmbunatateste nu doar consumul de combustibil, dar si performanta si durata de viata a masinii. Impactul sau pe piata pieselor de schimb a fost recent recunoscut în cadrul premiilor Automotive News PACE™ Awards, fiind premiat la categoria produse inovative – categorie care rasplateste inovatiile la produse care au un impact semnificativ pe piata si care redefinesc regulile în industria auto. „Segmentul de piston de schimb LKZ din gama Goetze permite mecanicilor sa restabileasca performanta initiala a motoarelor cu injectie directa de benzina, dotate în prealabil cu aceasta tehnologie revolutionara,” a declarat Paul Vure, Technical Service Manager al Federal-Mogul  pe Europa, Orientul Mijlociu & Africa si Piata Globala a pieselor aftermarket. „Bazându-se pe o tehnologie testata, care se regaseste deja pe echipamentele originale (OE), mecanicul poate obtine aceeasi eficienta cu cea urmarita de producatorul motorului: emisii scazute de dioxid de carbon si performanta avansata a motorului. LKZ este deja una dintre tehnologiile de ultima generatie utilizate de producatorii de motoare în activitatea lor, iar Federal-Mogul se asigura ca si partenerii sai de pe piata pieselor de schimb sa beneficieze cât mai rapid de aceasta tehnologie”.Durabilitatea segmentului Goetze LKZ si performanta acestuia a fost dovedita pe motoare diesel testate o perioada lunga de timp, iar acum segmentul este introdus ca echipament standard la mai multe motoare pe benzina ale constructorilor de vehicule. Pe masura ce motoarele cu injectie directa devin mai comune, segmentii de piston LKZ ajung sa joace un rol tot mai important pe piata pieselor de schimb de calitate OE. „Segmentii LKZ de la Goetze înlocuiesc perfect piesele originale, nefiind necesare echipamente sau munca suplimentara pentru a restabili performanta originala a motorului,” a adaugat Vure. „De asemenea, LKZ creste durata de viata a motorului prin reducerea depunerilor de carbon pe piston, una dintre cauzele principale pentru consumul crescut de ulei.”Secretul din spatele capacitatii impresionante de reducere a consumului de ulei sta în designul deosebit al suprafetelor de sprijin ale segmentului, în trepte si tesite în zona muchiei de contact. Spre deosebire de segmentii conventionali, tehnologia LKZ asigura mai putina rezistenta când pistonul este în cursa de compresie, reducând pierderile prin pompare. Acest mecanism reduce pierderile datorate frecarii si readuce uleiul în baia de ulei într-o maniera eficienta. În functie de nivelul de uzura acceptat de catre producatorii de motoare, segmentii LKZ utilizeaza o varietate de tratamente de suprafata. Printre acestea sunt si tratamentele CKS (acoperire ceramica cromata) si GDC® (Goetze Diamond Coating®), care protejeaza periferia inelului împotriva frecarii, minimizând uzura si permitând segmentului de ungere sa functioneze corect pe întreaga durata de viata a motorului.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *