Finala FleetBoard Drivers League 2011

img
Home / Stiri si noutati auto / Finala FleetBoard Drivers League 2011

Finala FleetBoard Drivers’ League 2011: DOEGO si Smeets Beheer pe podiumul câstigatorilor• 25 de soferi de camioane din 13 tari au concurat pentru victorie la faza finala  de condus economic•  Patrizia Kofler  a fost prima femeie sofer care a ajuns în finala• Finalistii si-au demonstrat calitatile exceptionale de soferi la bordul noului Actros, alaturi de soferi din Marea Britanie si Africa de Sud obisnuiti cu sofatul pe partea dreapta.Münsingen –Emotiile au fost la cote ridicate în finala celei de-a 9-a FleetBoard Drivers’ League de pe 3 septembrie: 25 de soferi din 13 tari diferite au participat la o finala uimitoare la competitia din Münsingen. Rezultatele lor în urma celor patru probe au fost hotarâtoare pentru câstigatorul suprem al competitiei FleetBoard Drivers’ League 2011. Dupa câteva evolutii exceptionale, Karsten Krüger de la DOEGO Fruchthandel din Germania a reusit sa-si apere titlul de “Câstigator al FleetBoard Drivers’ League”. Compania câstigatoare foloseste FleetBoard din 2006 si constata în mod constant îmbunatatiri în modul de sofat al soferilor sai. Pe locul imediat urmator s-a clasat Dawied Walczak de la Smeets Beheer B.V. din  Olanda, care a ocupat locul al doilea dupa o runda finala palpitanta. Jürgen Breginski de la DOEGO Fruchthandel din Germania a reusit sa-si asigure un binemeritat loc trei. Pentru prima oara în istoria Drivers’ League, o femeie a ajuns în finala competitiei. Patrizia Kofler de la Tanzer Handels- und Speditionsgesellschaft mbH din Austria a fost un competitor pe masura pentru colegii sai si a terminat pe locul douazeci si doi.Una dintre provocari a constituit-o sofatul pe o distanta de 30 km pe drumuri publice, proba care a inclus autostrazi, drumuri rurale si drumuri din zone urbane. În timpul acestei probe, concurentii au fost evaluati în functie de modul economic de condus, folosind tehnologia FleetBoard Performance Analysis. Aspectul ce a contat în acest test a fost conducerea camionului în conditii de drum normale cu un consum de carburant optim. Soferii au demonstrat cu iscusinta ca pot folosi eficient resursele când conduc autovehiculul si au obtinut note între 8.1 si 9.9 (pe o scara de la 1 la 10).Un alt exercitiu a constat în estimarea vitezei autovehiculului cu un vitezometru ascuns. La acest test, finalistii au demonstrat legatura dintre ei si masina, conducând pe o portiune de drum cât mai aproape de 30 km/h.Proba de off-road într-un camion încarcat cu o greutate de 32 de tone a oferit o experienta de condus atractiva. Pe acele portiuni de drum cu inclinatie de 20 grade, greutatea basculantei a produs un efect de înclinare vizibil, iar întreaga putere de concentrare a soferilor a trebuit folosita pentru a pastra consumul la minimum. Diferentele de nivel au reconstituit conditiile de off-road si au constituit o adevarata provocare pentru conducatori.Soferii din Marea Britanie si Africa de Sud, obisnuiti cu autovehiculele cu volan pe partea dreapta, si-au aratat si ei îndemânarea la cele mai înalte nivele. Toti finalistii au avut spirit competitiv si au dat dovada de performante exceptionale. A fost o cursa strânsa.Cei care au ajuns în finala au fost selectati dintr-un esantion de  9.000 de soferi din tarile lor: România, Germania, Elvetia, Austria, Franta, Olanda, Spania, Marea Britanie, Italia, Polonia, Cehia, Africa de Sud si chiar din Orientul Mijlociu. Soferii din Franta, Spania si Orientul Mijlociu au luat parte pentru prima data la competitie.În acest an, pentru a coincide cu „FleetBoard inside” – standard pe noul Actros – soferii s-au confruntat cu o noua provocare: ei au concurat la bordul noului camion Mercedes-Benz. Daca partenerii lor au avut permis de conducere pentru camion, si ei au avut posibilitatea sa testeze noul Actros.  De asemenea, acestia au avut posibilitaea sa discute aspecte profesionale despre cel mai bun mod de a folosi sisteme ca  Retarder, Cruise control si despre condusul economic, si s-au bucurat împreuna de titlurile de câstigatori ai FleetBoard Drivers’ League 2011.Liga Soferilor a reprezentat un triumf pentru mediul înconjurator: competitia i-a motivat pe toti cei 9.000 de participanti sa reduca emisiile de CO2 cu 1%, ceea ce este echivalent cu o tona de CO2 pe an per camion.Karsten Krüger a fost coplesit de victoria sa: “A fost o competitie incitanta, cu multa distractie, emotie si actiune. Sunt foarte fericit sa iau trofeul cu mine acasa din nou.” Premiul oferit de FleetBoard este o excursie de doua persoane la Madrid timp de o saptamâna. În acelasi timp, bucurându-se de timpul petrecut în Spania, câstigatorul a doua editii ale Ligii Soferilor va putea sa participe la Campionatul European Truck Race de pe 2 octombrie 2011.Reprezentantul României, domnul Ovidiu Gaitanaru de la Transcar SRL Sibiu, s-a clasat pe un merituos loc nouasprezece, având în vedere gradul ridicat de dificultate al probelor. Pentru anul viitor Domnul Gaitanaru a declarat ca va lupta pentru un parcurs si mai bun.Markus Lipinsky, Managing Director al Daimler FleetBoard GmbH, a împartasit emotia finalei: „Finalistii FleetBoard Drivers’ League sunt cei mai buni soferi de camione Mercedes-Benz din lume. Deseori, soferul este ultima veriga a lantului si, în consecinta, câstiga respect pentru munca lui zilnica pe drum. FleetBoard le permite soferilor sa vada cât de eficient conduc, cât de bine anticipeaza conditiile de trafic si cum îsi pot minimaliza uzura autovehiculelor. Ei sunt baza succesului companiei si joaca un rol activ în protejarea mediului înconjurator. Le multumesc celor 9.000 de concurenti. ”

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *