Goodyear Romania anunta preluarea pietei din Republica Moldova

img
Home / Stiri si noutati auto / Goodyear Romania anunta preluarea pietei din Republica Moldova

Goodyear Romania anunta preluarea pietei din Republica Moldova si investitii de peste 13 mil euro in franciza Premio din RomaniaSubsidiara locala a producatorului de anvelope de top la nivel mondial, Goodyear, anunta de asemenea preluarea sub administrarea sa si a pietei din Republica Moldova. Goodyear Dunlop Tires România, subsidiara locala a producatorului de anvelope de top la nivel mondial, a anuntat cu ocazia inaugurarii centrului Premio Proinvest din Alexandria ca va închide actualul an calendaristic cu 32 de magazine-service în lantul sau de franciza din România si cu o valoare cumulata a investitiei initiale de 13 milioane de euro. Introdus pe piata locala a service-ului si retailului cu anvelope în al doilea trimestru al anului 2009, programul european de franciza Premio de la Goodyear, numara în prezent 30 de magazine-service si o investitie initiala cumulata de aproape 12,5 milioane de euro. “Lansarea Premio Proinvest a marcat atingerea unui numar de 30 de magazine-service Premio în reteaua noastra de franciza din România. Este o suma rotunda pe care am realizat-o în trei ani de franciza alaturi de parteneri care au dorit sa îsi creasca afacerea si nivelul serviciilor sub un concept puternic si cu rezonanta pe piata din întreaga Europa”, a declarat Ovidiu Balan, Director General pentru România si Bulgaria al Goodyear Dunlop Tires România. “Dorim sa ne mentinem acest ritm de crestere, respectiv de 10 magazine-service pe an. Sunt sigur ca alaturi de parteneri locali puternici, ca cei pe care i-am adus alaturi de noi pâna acum, vom reusi atingerea cu usurinta a acestei tinte”, a mai precizat acesta.Lantul de franciza Premio din România, reteaua de service si retail numarul 1 din RomâniaLantul de franciza Premio din România detine un numar impresionant de centre greenfield de mari dimensiuni precum cele de la Timisoara, Craiova, Oradea, Galati, Baia Mare, Satu Mare, Târgu Mures, Alexandria, Buzau, Focsani s.a., cel mai mare fiind Premio Railex din Suceava, cu o investitie initiala de peste 2 milioane de euro, si deserveste zonele: Teleorman, Târgu Jiu, Tulcea, Alba, Focsani, Iasi, Deva, Ploiesti, Pitesti, Râmnicu Vâlcea, Timisoara, Bacau, Galati, Arad, Suceava, Botosani, Cluj-Napoca, Baia Mare cu doua centre Premio, Satu Mare, Târgu Mures, Craiova, Brasov, Oradea, Buzau, Afumati, Voluntari cartier Pipera si Bucuresti, cu trei centre de profil.Odata cu investitia realizata si cu cresterea numarului de centre au fost create peste 250 de noi locuri de munca si, într-un numar apreciabil de cazuri, s-a contribuit la cresterea si dezvoltarea infrastructurii zonale si prin ameliorarea aspectului general al zonei.Pâna la sfârsitul anului, reteau Premio din România se va extinde cu doua noi centre ce urmeaza sa fie inaugurate în Constanta si Bistrita Nasaud.Evolutia pietei de service si retail cu anvelope în BulgariaÎn Bulgaria, Goodyear Dunlop Tires România detine 6 magazine-service în franciza Premio si intentioneaza sa extinda acest lant local cu trei magazine noi pe an.„Piata de anvelope din Bulgaria este atipica si orientata, pe fondul situatiei financiare globale, catre anvelope de buget si service de tip express. Piata de turisme din aceasta tara se învârte în jurul sumei de 1 milion de unitati de anvelope, iar pe aceasta piata noi detinem un numar important de parteneriate strategice, orientate spre dezvoltare continua“, a precizat Ovidiu Balan.Reteaua Premio din Bulgaria deserveste zonele Ruse, Stara Zagora, Varna, Veliko Tîrnovo, Plovdiv si Burgas, majoritatea fiind centre greenfield.Goodyear Dunlop Tires România intra si pe piata din Republica MoldovaDupa dezvoltarea pietelor din România si Bulgaria sub administratia comuna a Goodyear Dunlop Tires România, în luna septembrie a anului curent s-a încheiat primul parteneriat pentru dezvoltarea pietei si din Republica Moldova sub aceeasi administratie. Contractul semnat cu societatea locala de service si distributie de anvelope Tris Company din Chisinau marcheaza extinderea subsidiarei locale a producatorului de anvelope de top la nivel mondial Goodyear si pe piata din Republica Moldova si preluarea oficiala a acestei piete de echipa de la Bucuresti.„În Republica Moldova avem de-a face cu o piata orientata în mare parte catre anvelope de buget, dar cu un potential de crestere al anvelopelor premium. Acest segment este în crestere de la an la an“, a precizat Ovidiu Balan. Din punct de vedere administrativ, preluarea s-a facut de la Goodyear Dunlop Ucraina începând cu luna mai a anului curent, dupa o colaborare de cel putin 10 ani. “Ne asteptam sa crestem valoarea vânzarilor în urmatorul an, precum si prezenta noastra pe piata de retail, prin dezvoltarea portofoliului de clienti în aceasta zona“, a mai precizat acesta.În urmatorul an Goodyear Dunlop Tires România asteapta cresteri pe toate cele trei piete pe care le gestioneaza, în linie cu evolutia dinamica lenta de la nivelul întregii Europe.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *