Goodyear raporteaza o crestere a vanzarilor pe al doilea trimestru 2011

img
Home / Stiri si noutati auto / Goodyear raporteaza o crestere a vanzarilor pe al doilea trimestru 2011

Goodyear raporteaza o crestere a vanzarilor pe al doilea trimestru 2011- Vânzarile au fost de 5,6 miliarde de dolari, un record pentru toate trimestrele- Raportul pret /mix îmbunatatit a condus la o crestere a venitului per anvelopa cu pâna la 18% fata de anul trecut- Venitul pe segmentul operational a crescut cu 74% la valoarea de 382 milioane de dolari, un record pentru acest al doilea trimestruBucuresti, 28 iulie 2011 – Goodyear Tire & Rubber Company raporteaza un nou record de vânzari si câstiguri mai mari în al doilea trimestru al lui 2011.Vânzarile Goodyear pentru cel de-al doilea trimestru au fost de 5,6 miliarde de dolari, cu pâna la 24 de procente mai mari decât în anul precedent si mai mari decât oricare altele obtinute de companie în celelalte trimestre. Volumul de unitati de anvelope au totalizat 42,9 milioane de dolari, cu 2 procente mai mult decât în 2010, rezultat reflectat în primul rând din volumul mai slab din industrie, si în special pe segmentul anvelopelor de turisme din America de Nord.Vânzarile pe cel de-al doilea trimestru au reflectat, de asemenea, raporturi îmbunatatite pret/mix, ceea ce a condus la un venit mai mare per anvelopa cu pâna la 18 procente fata de acelasi trimestru al anului 2010, excluzând de aici impactul tranzactiilor la cursul de schimb valutar.  Vânzarile pe cel de-al doilea trimestru au fost de asemenea influentate de o crestere a vânzarilor cu 221 milioane pe segmentele de afaceri conexe producerii de anvelope, în special în America de Nord, si de alti 348 milioane de dolari obtinuti din tranzactiile favorabile la cursul de schimb valutar.  Compania a înregistrat un venit de 382 milioane de dolari pe segmentul operational în al doilea trimestru al anului 2011. Acesta a fost cu pâna la 163 milioane de dolari mai mare fata de acelasi trimestru al anului precedent. Venitul pe segmentul operational a reflectat un venit îmbunatatit pret/mix de produs de 554 milioane de  dolari, care a compensat peste asteptari cresterea pretului la materiile prime (obtinând 381 milioane de dolari net din actiunile de reducere a costurilor la materiile prime).  Venitul net al Goodyear pe cel de-al doilea trimestru al anului în curs, aflat la dispozitia actionarilor comuni, a fost de 40 de milioane (16 centi per actiune), comparativ cu 28 de milioane (11 centi per actiune) din acelasi trimestru al anului trecut. Toate sumele exprimate per actiune au fost aproximate.În calculele realizate pentru cel de-al doilea trimestru al anului 2011 au fost incluse cheltuieli de 66 milioane de dolari (27 de centi per actiune) cauzate de rationalizari,  calculul activelor si de deprecierea accelerata,  precum si taxe financiare în valoare de 53 de milioane de dolari (22 de centi per actiune) legate de rascumparari partiale a unor cheltuieli realizate în avans în proportie de 10,5%, alte 7 milioane de dolari (3 centi per actiune) legate de taxe fiscale discrete, 3 milioane de dolari (1 cent per actiune) din costuri legate de repararea si acoperirea pagubelor produse de tornada la una din unitatile de productie ale companiei; si un câstig de 10 milioane din activele obtinute din vânzari (4 centi per actiune). Toate sumele exprimate sunt calculate dupa scaderea taxelor si impozitelor aferente.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *