Invitatie intr-o zona cu activitati speciale pentru soferi

img
Home / Stiri si noutati auto / Invitatie intr-o zona cu activitati speciale pentru soferi

Invitatie intr-o zona cu activitati speciale pentru soferiSoferi activi, pasionati de publicitate si detinatori a unei masini personale?Da, pe ei ii cautam pentru ca vrem sa punem impreuna in miscare brandurile clientilor nostri. Orice sofer dornic sa se implice intr-o zona de activitati care i se potrivesc de minune si care sa ii aduca un castig suplimentar doar conducand masina personala asa cum o face in mod obisnuit este binevenit in echipa de soferi Carmedia.  Carmedia, infiintata in 2010, este unicul furnizor in Romania de servicii de publicitate outdoor folosind ca suport de comunicare autovehiculul – carvertising. Ca sa fie pe intelesul tuturor, carvertising inseamna publicitate pe masini personale prin lipirea de autocolante publicitare. Multumita acestui mediu de comunicare, reclama se afla tot timpul in miscare si ajunge la un numar foarte mare de privitori. O grafica impecabila si un mesaj impactant devin ingredientele perfecte pentru fi in centrul atentiei soferilor aflati in trafic si a pietonilor. Hai sa trecem si la partea cu traseul pe care trebuie sa il urmeze soferii si ce castiga daca participa in campaniile noastre de publicitate pe masini.Inainte de a completa formularul de inscriere, soferii sunt indrumati sa verifice daca masina lor indeplineste criteriile generale de selectie:- masina personala sa nu fie mai veche de 6 ani;- sa fie intr-o stare perfecta;- sa fie parcata la vedere si sa fie “plimbata” zilnic prin oras;- sa se regaseasca in lista noastra de masini (se gaseste pe site).Dar…sa descoperim ce este mai important – procesul, care este unul foarte simplu si presupune urmatorii pasi: – o vizita pe site-ul nostru, la sectiunea “Soferi” unde trebuie completat formularul de inscriere http://www.carmedia-group.com/formular-de-inscriere.html;- daca masina soferilor corespunde criteriilor de selectie pentru o campanie publicitara, atunci acestia vor fi selectati pentru campania respectiva;- odata selectati pentru o campanie si si-au exprimat dorinta de a lua parte la ea, soferii vor primi detalii despre campanie, inclusiv contractul ce oficializeaza parteneriatul cu Carmedia;- dupa selectie, “decoram” masina cu autocolante publicitare;- soferii trebuie sa respecte informatiile mentionate in formularul de inscriere cu privire la obisnuintele zilnice de condus;- la finalul campaniei indepartam autocolantul de pe masina, curatam zona cu pricina si va rasplatim pentru participare si entuziasm.Si…nimic nu se termina aici, ci totul abia incepe pentru ca din momentul in care soferul a fost selectat si intra in echipa de soferi Carmedia, urmeaza sa pastram legatura pentru multe alte campanii publicitare si o …colectie de experiente placute. Si cum momentele frumoase se petrec in echipa, soferii au mana libera sa isi coopteze si prietenii, amicii sau cunostintele sa intre in comunitatea noastra de soferi. Soferii participanti la o campanie pot primi o suma variabila in functie de clientul care doreste Campania publicitara, durata campaniei. Este cel mai simplu mod de a castiga bani pentru acoperirea cheltuielilor necesare pentru diversele deplasari cu masina sau … ca bani de buzunar.  Grupul Carmedia: http://www.carmedia-group.com

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *