Kia lanseaza noul Soul la Salonul Auto de la New York

img
Home / Stiri si noutati auto / Kia lanseaza noul Soul la Salonul Auto de la New York

Kia lanseaza noul Soul la Salonul Auto de la New YorkCu un design îmbunatatit, dotari impresionante si un comportament dinamic mai bun, noul Kia Soul îsi face debutul la New York. Inspirat din conceptul Kia Track’ster, noul Soul are ca misiune sa continue dominatia Kia în segmentul sau de piata si sa reprezinte în continuare o solutie perfecta de vehicul urban cu utilitate evidenta.New York, „The Big Apple”, probabil cea mai cunoscuta metropola americana, este locul în care îsi face debutul mondial cel mai popular vehicul de pasageri din gama Kia – noul Soul. Lansarea are loc cu ocazia celei de-a 113-a editii a Salonului International Auto de la New York. Desi este un vehicul complet nou, caracterul sau propriu s-a mentinut nealterat, dar împrumuta si multe elemente de la conceptul Track’ster, lansat anul trecut. Sasiul este complet nou si este mai rigid decât cel anterior, mai lung si mai lat. Desi proportiile exterioare s-au pastrat, noul Soul ofera acum mai mult spatiu atât pentru pasageri, cât si pentru bagajele lor.Cu noi setari ale suspensiei si cu marirea cuplului motor disponibil, noul Soul devine un companion agil si fâsnet în aglomerarile urbane. În spiritul personalitatii sale aparte, si a posibilitatilor de individualizare a noului model, Soul va fi disponibil în trei niveluri de echipare pentru piata din Statele Unite ale Americii: Base, Plus si Exclaim, iar comercializarea sa va debuta în cel de-al treilea trimestru al anului în curs, preturile urmând a fi anuntate ceva mai târziu. „Când am introdus Soul în gama Kia, în 2009, toti cei din companie credeau ca ne vom bucura de succes, dar nimeni n-a anticipat o reusita atât de mare”, a declarat Michael Sprague, vicepresedinte executiv al Departamentului de Marketing si Comunicare Kia Motors America (KMA). „Soul a mutat perspectiva asupra sa de la un produs de marketing, la unul dintre cele mai de succes modele Kia din actuala gama, si a generat un adevarat val de simpatie prin intermediul campaniei publicitare video, cu hamsterii în roluri principale. Asa se face ca noua generatie trebuia sa ramâna fidela ideii de design adoptata de predecesoarea sa, la care sa adauge îmbunatatiri în ceea ce priveste comportamentul dinamic, nivelul de rafinament, sofisticare si valoare a produsului.Un Soul numit „Dorinta”Un pachet atractiv doar din prisma aspectului n-are nicio relevanta daca nu vine si cu un continut în ton. Din fericire noul Soul a rezolvat acest considerent. La interior se remarca noul bord, cu o consola centrala al carei element principal este ecranul tactil cu dimensiunea de opt inch – cel mai mare montat vreodata pe un Soul – care face parte din noul pachet de infotainment Kia, aflat la cea de-a doua generatie, ce include UVO eServices, dar si platforma de operare bazata pe sistemul Android. O atentie deosebita a primit si trenul de rulare al noului Soul, cu scopul clar de a îmbunatati caracteristicile dinamice si de manevrabilitate; setari minutioase au fost efectuate în special asupra sistemului de suspensie. Puntile fata folosesc patru bucsi de conceptie noua pentru a îmbunatati confortul la rulare si amortizarea la deplasarile pe drumuri de calitate mai proasta. Bara stabilizatoare a fost repozitionata, ca si caseta de directie, care a fost montata putin mai în fata decât în cazul vechii generatii, pentru a îmbunatati raspunsul directiei si, implicit, manevrabilitatea automobilului. Optional va fi disponibil sistemul Flex Steer, care-i permite soferului sa opteze pentru unul dintre cele trei moduri presetate de functionare a directiei: Comfort, Normal sau Sport.Pentru versiunea Base a lui Kia Soul este disponibil un motor pe benzina cu injectie directa (GDI) fabricat din aluminiu, DOHC, cu patru cilindri si o capacitate de 1,6 l, cu o putere maxima de 130 CP/6.300 rot/min. Cuplul maxim motor oferit de unitatea GAMMA este de 160 Nm disponibil de la 4.850 rot/min. Pentru echiparile Plus si Exclaim este disponibila o motorizare mai puternica, de 164 CP/6.200 rot/min, obtinuti dintr-o unitate de 2 litri ce beneficiaza de aportul tehnologiei GDI si care produce 205 Nm de la 4.000 rot/min.Ambele motorizari au fost optimizate pentru a oferi mai mult cuplu motor de la turatii joase (o îmbunatatire de noua procente în cazul motorului 2.0 GDI la 1.500 rot/min; una de sase procente în cazul versiunii de 1,6 litri, la aceeasi turatie) pentru o utilizare urbana cât mai placuta, indiferent de conditiile de trafic. Unitatea de 1,6 l este cuplata la o transmisie manuala cu sase trepte de viteze, existând contra cost optiunea de a face pereche si cu o transmisie automata tot cu sase trepte. Versiunea Plus poata fi configurata standard cu oricare dintre cele doua variante de transmisie, în timp ce pentru echiparea Exclaim este disponibila doar transmisia automata cu sase rapoarte.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *