M35 HYBRID conceput pentru sofer

img
Home / Stiri si noutati auto / M35 HYBRID conceput pentru sofer

M35 HYBRID conceput pentru sofer
HIBRIDUL CONCEPUT PENTRU SOFER: PLACEREA DE A CONDUCE UN INFINITI CU EMISII REDUSE DE CO2
• Primul hibrid de serie de la Infiniti, lansat în premiera mondiala la Salonul Auto de la Geneva din 2010• Modelul M35 HYBRID, campionul emisiilor reduse de CO2 din noua gama de limuzine M • Tehnologia inovatoare INFINITI DIRECT RESPONSE HYBRID cu sistemul un motor/doua ambreiaje• Decuplarea motorului V6 reduce pierderile prin frecare, generând o eficienta remarcabila• Transmisie automata cu 7 trepte cu raspuns rapid, dotata cu sistemul „Adaptive Shift Control”• Transmisie liniara a puterii si tractiune spate cu personalitate: un hibrid pentru soferii entuziasti • Se alatura gamei M începând cu anul 2011
BUCURESTI, România (2 martie 2010) – Primul vehicul hibrid de la Infiniti, prezentat în premiera mondiala la Salonul Auto de la Geneva astazi, ofera o tehnologie electrica inovatoare fara a diminua însa  placerea de a conduce. Campionul emisiilor reduse de CO2 dintre noile sedanuri care alcatuiesc gama M, modelul Infiniti M35 HYBRID ofera avantajele specifice unui vehicul hibrid nu doar în oras, ci si în afara acestuia, cucerindu-i pe toti cei care iubesc sa sofeze.
Motorul V6 decuplabil, motorul electric de 50 kW (68 CP) integrat în transmisia automata cu 7 trepte si viteza exceptionala cu care bateria litiu-ion alterneaza între încarcare si descarcare sunt elementele care se adauga la un vehicul hibrid care este propulsat de unitatea electrica mai mult timp si la viteze mai mari decât modelele hibride conventionale.
Deoarece modelul M35 HYBRID foloseste într-o proportie mult mai mare motorul electric, consumul de carburant este redus iar valoarea emisiilor de CO2 atinge nivelul caracteristic unor masini mai mici si mai putin puternice, pastrând însa acceleratia liniara si tractiunea spate nealterata, specifica unui veritabil Infiniti. Nu lipseste nici carisma si vigoarea unuia dintre extraordinarele motoare V6 pe benzina.
Aceasta tehnologie, întâlnita prima data la conceptul Essence coupé la Salonul Auto de la Geneva din 2009, a primit denumirea de INFINITI DIRECT RESPONSE HYBRID. Toru Saito, vicepresedinte corporatist Infiniti, a afirmat: „INFINITI DIRECT RESPONSE HYBRID este nucleul performantei viitoare a marcii Infiniti.”
Modelul M35 HYBRID cucereste prin aspectul seducator, habitaclul atragator si optiunile care echipeaza în premiera mondiala noua limuzina M, „nava amiral” a gamei si primul model M comercializat în Europa, care va fi lansat în premiera tot la Geneva. De asemenea, M35 HYBRID foloseste un motor amplasat frontal, o tractiune exclusiv spate, bazata pe o transmisie inovatoare cu un sistem compus dintr-un motor/doua ambreiaje.
În mod inovator, primul ambreiaj este instalat între motorul V6 de 3,5 litri aspirat natural si motorul electric. Acest ambreiaj permite decuplarea completa a motorului V6 atât în modul electric, cât si în cel de regenerare a puterii, cu scopul de a reduce frecarea si de a spori eficienta motorului electric.
Eficienta motorului electric al modelului M35 HYBRID a fost demonstrata printr-un riguros program de teste derulat în SUA, care s-a concentrat asupra rularii în fiecare zi, de-a lungul unei perioade de trei luni, pe o ruta care cuprindea nu doar strazi aglomerate din orase mari, ci si suburbii, autostrazi si chiar trasee montane. Rezultatele au aratat ca modelul M35 HYBRID a fost capabil sa ruleze în mod exclusiv electric, fara emisii, nu mai putin de 50% din timp.
Doua tehnologii noi sunt fundamentale pentru capacitatile variate ale modelului M35 HYBRID. Una dintre ele este bateria cu litiu-ion (Li-ion), care alterneaza rapid între încarcare/descarcare si, la aceeasi dimensiune, este de doua ori mai puternica decât bateriile conventionale. A doua noutate este maniera directa în care puterea generata de motorul pe benzina sau cel electric este transmisa catre rotile din spate. Acest „caracter direct” este esential atât pentru eficienta globala a modelului M35 HYBRID, cât si pentru capacitatea de a oferi la volan aceleasi senzatii intense în orice conditii.
Transmisia modelului M35 HYBRID este o versiune si mai sofisticata a transmisiei automate cu 7 trepte si sistem „Adaptive Shift Control” (ASC) de la Infiniti. O diferenta fata de transmisia ASC utilizata la alte modele Infiniti o reprezinta lipsa convertizorului de cuplu, prin urmare nu exista nici pierderile cauzate de acesta.
Lipsa unui convertizor de cuplu îmbunatateste si reactia masinii la comenzi, asigurând un stil de condus mai sportiv. Motorul poate fi „turat” exact ca în cazul unei masini cu transmisie manuala, în timp ce acceleratia este ireprosabila datorita modului de schimbare a vitezelor asistat de motor, care garanteaza faptul ca schimbarile de rapoarte nu se fac doar extrem de rapid, ci si cât se poate de lin.
Motorul electric are o putere de 50 kW (68 CP) si un cuplu de 270 Nm, si este integrat în transmisie. Motorul electric are atât rolul de unitate de propulsie, putând functiona de unul singur sau fiind capabil sa sporeasca puterea motorului V6 în modul „power assist” (asistenta) atunci când este necesara o acceleratie maxima, cât si de generator. Pe lânga încarcarea acumulatorului în modul obisnuit, motorul recupereaza energia care este altfel pierduta în momentul decelerarilor si frânarilor.
Pe lânga faptul ca alterneaza rapid între încarcare si descarcare si are o capacitate de 1,3 kWh, bateria Li-on este laminata pentru o racire mai buna. Stabilitatea termica este îmbunatatita si mai mult prin utilizarea unor electrozi pozitivi de mangan. Rezultatul final este o fiabilitate exceptionala a acestui tip de baterie.
Greutatea redusa reprezinta un alt avantaj esential al modelului M35 HYBRID. Datorita acestei baterii compacte, asociate cu motorul electric unic, M35 HYBRID  este cu 30 kg mai usor.
Datele privind puterea si performanta vor fi confirmate la o data ulterioara.
Noua gama M are toate calitatile necesare pentru a fi „nava amiral” a marcii Infiniti si pentru a oferi o alternativa singulara si rafinata la modelele rivale germane peste care a trecut timpul. Proportiile specifice unui model sedan sport clasic, caroseria armonioasa si eleganta merg mâna în mâna cu un interior spatios cu cinci locuri, care stabileste un nou reper în materie de calitate si lux, chiar si dupa standardele ridicate ale marcii Infiniti.
Asemenea tuturor modelelor din noua gama M, modelul M35 HYBRID a fost construit pentru soferii si soselele din Europa. Fiind extrem de puternic si aerodinamic, si având la baza platforma FM (pozitie centrala fata), modelul M35 ofera o tractiune cu personalitate combinata cu un confort exceptional în timpul rularii, în parte, datorita utilizarii în premiera mondiala a amortizoarelor cu piston dublu. La Geneva, modelul M35 este prezentat în forma de lux GT, cu piele semi-anilina si ornamente din lemn White Ash cu finisaje din pudra argintie.
Printre alte premiere mondiale din gama M se numara sistemul Blind Spot Intervention (BSI), care nu numai ca avertizeaza cu privire la vehiculele de pe benzile alaturate, ci si împiedica activ îndreptarea masinii în calea acestora, dar si un sistem de climatizare ultramodern, denumit „Forest Air”.  De asemenea, este disponibil un sistem de control activ al zgomotului. 
Vânzarile gamei M vor începe în Europa de Vest în septembrie, modelul M35 HYBRID urmând sa fie disponibil din primavara anului 2011, în functie de piata.
 
 
 
 
 

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *