Marele Premiu de Formula 1 al Chinei 2015

img
Home / Stiri si noutati auto / Marele Premiu de Formula 1 al Chinei 2015

2015 Marele Premiu de Formula 1 al ChineiHAMILTON A CÂSTIGAT ÎN CHINA CU O STRATEGIE CU DOUA OPRIRI: SOFT-SOFT-MEDIUM DEGRADARE MAI MICA DECÂT ERA ASTEPTAT, MAI ALES LA PNEURILE DE COMPOZITIE SOFTMAJORITATEA PILOTILOR AU OPTAT PENTRU O STRATEGIE CU DOUA OPRIRIPlecat din pole-position, Lewis Hamilton si-a trecut în cont a doua victorie din acest sezon la Shanghai, fiind pilotul cu cele mai multe victorii, patru în total, în Marele Premiu al Chinei. Primii 4 piloti au ales o strategie similara, cu doua opriri (soft-soft-medium), iar Hamilton a stabilit cel mai bun timp pe tur cu pneurile de compozitie soft.Strategia soft-medium-medium a fost folosita de pilotii din spatele lor, dar au fost si piloti care au optat pentru o strategie cu trei opriri cum a fost Sergio Perez (Force India) sau o strategie soft-medium-soft pentru Fernando Alonso si cei doi piloti ai echipei Manor.Cursa a fost o lupta strategica între echipele Mercedes si Ferrari, cei de la Mercedes având un avantaj mai mare cu pneurile de compozitie medium. Pilotii Ferrari au avut performante bune cu pneurile soft si lupta a fost strânsa pâna la final.Temperatura asfaltului a scazut gradual spre finalul cursei, ceea ce a facut si mai greu de prezis care va fi strategia pentru ultima parte si cum se vor comporta pneurile în aceste conditii.Cursa s-a terminat în spatele masinii de siguranta, care a iesit pe circuit cu mai putin de trei tururi înainte de final. tinând cont ca pneurile au rezistat tuturor solicitarilor de la Shanghai, cu siguranta ca lupta pentru pozitii s-ar fi dat pâna în ultimele viraje. Urmatoarea etapa este programata pe circuitul din Bahrein, chiar weekendul viitor, Pirelli nominalizând si pentru aceasta etapa pneurile P Zero Alb medium si P Zero Galben soft.“A fost destul de greu de prevazut care vor fi strategiile finale, tinând cont ca temperatura asfaltului a scazut permanent. Pilotii din top patru au avut o strategie similara si au încercat sa controleze totul de la start la sosire. Din punctul de vedere al performanteor, pneurile s-au comportat chiar mai bine decât ne asteptam”, a spus Paul Hembery, directorul Pirelli Motorsport.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *