Marele Premiu de Formula 1 al Malaeziei 2013 – Cursa
Marele Premiu de Formula 1 al Malaeziei 2013 – CursaVETTEL A FOLOSIT TREI COMPOZITII DIFERITE DE LA PIRELLI PENTRU A CASTIGA CURSA DIN MALAEZIA Sebastian Vettel a castigat Marele Premiu al Malaeziei dupa un duel extrem de disputat cu Mark Webber, colegul sau de la Red Bull Racing. Ambii piloti au folosit trei compozitii ale pneurilor Pirelli – Cinturato Verde intermediare, P Zero Orange hard si P Zero Alb medium – dar intr-o ordine diferita.Toti pilotii au inceput cursa cu pneurile Cinturato Verde intermediare si nu au mai fost obligati sa foloseasca ambele compozitii de slick-uri nominalizate pentru Marele Premiu al Malaeziei.Pilotii din top 5 au oprit de patru ori. Romain Grosjean, pilotul echipei Lotus, a fost cel mai bine clasat pilot care a oprit de trei ori, pe locul 6, fiind in fata colegului sau de echipa Kimi Raikkonen. „Ploaia de dinainte de start a schimbat putin strategiile de cursa, echipele fiind nevoite sa reactioneze si sa se adapteze conditiilor. Pe masura ce asfaltul a inceput sa se usuce, am vazut abordari diferite din partea echipelor care au folosit pneurile de compozitie hard si medium in moduri diferite. Pilotii din fata au mers intr-un pluton compact, chiar daca au adoptat tactici diverse, pilotii de la Mercedes reusind sa-i incurce pe cei de la Red Bull. Pneurile s-au degradat mai tare aici, dar stiam ca asa se va intampla datorita caracteristicilor circuitului si ale conditiilor extreme, dar si a faptului ca anul acesta compozitiile sunt mai moi. Aceasta a fost doar a doua cursa din acest sezon si din experienta de pana acum stim ca echipele vor invata sa exploateze la maximum pneurile pe care le au la dispozitie. Nu avem nicio indoiala ca asa se va intampla si anul acesta”, a spus Paul Hembery, directorul Pirelli Motorsport.