Mazda CX-5 a primit cinci stele la testele de siguranta Euro NCAP

img
Home / Stiri si noutati auto / Mazda CX-5 a primit cinci stele la testele de siguranta Euro NCAP

Mazda CX-5 a primit cinci stele la testele de siguranta Euro NCAP-    Punctajul maxim obtinut confirma eficienta caroseriei SKYACTIV si abordarea completa a noului concept de siguranta MazdaMazda CX-5 este oficial unul dintre cele mai sigure automobile din lume în urma cotatiei maxime posibile, cu cinci stele, acordata de Euro NCAP .CX-5, un SUV compact crossover lansat în Europa în februarie, a obtinut note de top la toate cele patru categorii de test.Procentele obtinute pentru protectia pasagerilor adulti, pentru protectia pasagerilor copii si sistemele de siguranta (94%, 87% si 86%) au fost mult peste pragurile categoriilor situate la 80%, 75%, respectiv, 60%, necesare pentru a obtine cotatia de cinci stele. Cel mai nou model Mazda a obtinut punctajul maxim desi a fost testat conform celor mai riguroase standarde introduse de Euro NCAP în 2012 pentru protectia pietonilor, categorie la care autovehiculele trebuie sa obtina un scor mai mare de 60%.CX-5 este al treilea model al companiei, dupa Mazda6 si Mazda3, care a primit cinci stele Euro NCAP de când agentia de testare a introdus noul sistem de rating în 2009. Scorul din fiecare categorie este determinat pe baza mai multor teste: impact frontal la 64 km/h, impact lateral cu alt autovehicul la 50 km/h, impact lateral cu un stâlp la 29 km/h si simularea impactului cu un pieton la 40 km/h. De asemenea, Euro NCAP evalueaza sistemul electronic de control al stabilitatii (ESC) , printre altele. Primul model al noii generatii de modele Mazda, CX-5 este, totodata, primul model care integreaza caroseria inovatoare SKYACTIV.Inginerii Mazda au tintit crearea structurii de caroserie perfecte, astfel ca au pornit de la zero, regândind principiile fundamentale ale structurii, ale materialelor si ale metodelor de constructie. Unul dintre rezultate este faptul ca otelurile cu limita înalta de elasticitate compun 61% din caroserie. De fapt, barele de protectie din interiorul spoilerelor frontale si anterioare sunt realizate din otel cu limita înalta de elasticitate si cu rezistenta la rupere de 1.800 MPa – cel mai rezistent folosit vreodata la automobile. Mazda a introdus astfel o structura de caroserie care nu ofera doar un nivel superior de siguranta la impact, dar este si foarte usoara. Compania are în plan utilizarea SKYACTIV-Body pentru toate noile generatii de modele.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *