Mazda CX-5 si SKYACTIV – placerea de a conduce si consum redus de combustibil

img
Home / Stiri si noutati auto / Mazda CX-5 si SKYACTIV – placerea de a conduce si consum redus de combustibil

Mazda CX-5 si SKYACTIV – placerea de a conduce si consum redus de combustibil•    Noul motor diesel biturbo din echiparea SUV-ului CX-5 produce doar 119 g/km de CO2•    Abordarea unica Mazda a motorului cu ardere interna livreaza eficienta de top în segmentBucuresti, 01 martie 2012 – Faptul ca Mazda iese din tipare nu reprezinta o noutate. Compania a ales o strategie unica pentru ca noua generatie de automobile sa includa cele mai eficiente modele Mazda produse vreodata.Primul reprezentant al noii generatii este noul CX-5, deja disponibil în România. Mazda CX-5 marcheaza începutul unei noi ere pentru Mazda – era SKYACTIV. Dezvoltate integral de companie, tehnologiile SKYACTIV reprezinta motoarele, transmisiile, sasiurile si caroseriile noi si inovative, si totodata elementele de baza ale orcarui model începând cu CX-5. Aceste tehnologii sunt destinate masinilor accesibile si economice, dar care livreaza placerea de a conduce si sunt prietenoase cu mediul înconjurator.Cifrele sunt într-adevar impresionante: cu 4,6l/100 km si 119 g/km , CX-5 echipat cu motorizarea diesel SKYACTIV-D prezinta niveluri combinate ale consumului si ale emisiilor care se numara printre cele mai bune din segment, atât la nivel european, cât si mondial. Totodata, motorizarea pe benzina din dotarea CX-5 a obtinut cotatii de top si în statisticile din SUA.Aceste motoare nu se bazeaza pe metodele obisnuite folosite de industria auto în prezent pentru a eficientiza emisiile, cum sunt scaderea dimensiunii  sau motoarele electrice. Mazda ofera o alternativa realista si de încredere, tehnologiile SKYACTIV si CX-5 primind premii  la nivel global chiar înainte de a fi comercializate.Rationamentul din spatele SKYACTIV se bazeaza pe faptul ca arderea interna va ramâne tehnologia predominanta pentru motoare în urmatorii 10 ani, cu o prezenta de cel putin 80% în industrie. Având în vedere ca motorul cu ardere interna opereaza la doar 40% din eficienta, exista înca mult loc pentru îmbunatatire.Mazda si-a propus sa redefineasca bazele puterii generate prin combustie interna, propunând o serie de inovatii. Obiectivul este de a înlocui progresiv aceste elemente de baza îmbunatatite – motorizarile SKYACTIV diesel si benzina – cu tehnologii avansate. De la sistemul i-stop si frânarea regenerativa pâna la sistemele hibride si alte tehnologii, eficienta va continua sa creasca.Mazda numeste aceasta strategie “Sustainable Zoom-Zoom”  si merge mai departe de optimizarea arderii interne. Sustainable Zoom-Zoom se refera de asemenea la scaderea în greutate prin design si prin eliminarea oricaror elemente posibile. Astfel Mazda îsi propune sa proiecteze fiecare noua generatie a unui model cu 100 kg. mai usoara decât cea precedenta. Scopul este de a îmbunatati consumul de combustibil la nivelul gamei de modele cu 30% pâna în 2015, comparativ cu 2008.Mazda produce automobile care sunt eficiente din punct de vedere ecologic (în locul unor editii limitate de versiuni “eco” de expozitie), dar în acelasi timp accesibile unui numar mare de clienti si fara a compromite spiritul Zoom-Zoom caracteristic Mazda si angajamentul pentru placerea de a conduce.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *