Mazda a inregistrat cresterea volumului de vanzari in 2010 in Romania

img
Home / Stiri si noutati auto / Mazda a inregistrat cresterea volumului de vanzari in 2010 in Romania

Mazda a inregistrat cresterea volumului de vanzari in 2010 in RomaniaBucuresti, 5 ianuarie 2011 – Contrar trendului pietei, care a continuat sa se contracte în 2010, Mazda încheie ultimele 12 luni în crestere, cu un volum de 836 de unitati comercializate pe piata locala, mai mult cu 11% decât în 2009, când constructorul japonez a raportat 752 de autovehicule vândute. Cresterea a fost sustinuta în principal de suv-ul CX-7 si de compacta Mazda3, primul cu un volum de 138 de unitati si o crestere cu 38% fata de anul anterior, iar al doilea model cu 333 de autoturisme, în crestere cu 34% fata de perioada precedenta. Topul celor mai bine vândute modele Mazda în 2010 este completat de Mazda2, cu 247 de unitati si o crestere cu 15% fata de cele 12 luni anterioare.“Desi piata auto a continuat sa scada în 2010 Mazda a reusit sa creasca volumul vânzarilor, în principal prin prisma evolutiei foarte bune a doua dintre cele mai populare modele, CX-7 si Mazda3, ambele cu cresteri mai mari de 30%. Dorim sa mentinem acest trend si în 2011, pentru care am stabilit un obiectiv de 850 de unitati vândute si o cota pe segmentul de automobile de import de 1,2%” a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *