Mazda a inregistrat un nou record la vanzari in februarie
Bucuresti, 3 martie 2008 – În februarie, Mazda a vândut în România 196 de unitati, înregistrând o crestere fata de aceeasi perioada a anului anterior de 790%. Factorii principali care au contribuit la cresterea Mazda în România au fost noile modele recent lansate si serviciile dedicate clientilor. Modelele cele mai bine vândute au fost Mazda3 cu 83 de unitati si Mazda2 cu 33 de unitati. De asemenea, noua Mazda6 a avut un debut foarte bun pe piata din România, cu 26 de unitati comercializate. Perspectivele sunt, de asemenea, extrem de promitatoare pentru Mazda. Reteaua de dealeri continua sa se dezvolte atât calitativ, cât si cantitativ. Numarul punctelor de distributie va creste la 20 în 2008, prin deschiderea a 11 noi show-room-uri. Acestea vor expune una dintre cele mai tinere game de modele de pe piata. Un alt element care contribuie semnificativ la succesul Mazda este atentia acordata serviciilor destinate cumparatorilor. “Clientii apreciaza atât masinile, cât si felul în care sunt întâmpinati si tratati atunci când intra în show-room-uri”, spune Cristian Rigu, Country Manager Mazda în România. Mazda Europe Service (MES), un serviciu destinat asistentei clientilor care se confrunta cu dificultati tehnice, a fost lansat în România cu doar o luna în urma. “Clientii considera deja MES ca fiind un motiv în plus pentru a alege Mazda”, a mai declarat Cristian Rigu.