Mazda are cele mai bune rezultate din istorie in Romania

img
Home / Stiri si noutati auto / Mazda are cele mai bune rezultate din istorie in Romania

• În 2008, Mazda a comercializat 2.537 de autovehicule, o crestere cu 147% fata de anul precedent si totodata cel mai bun rezultat anual în România. • Obiectivul companiei în 2009 este de a creste cota de piata. Bucuresti, 8 ianuarie 2009 – Mazda se pozitioneaza drept una dintre cele mai dinamice si mai eficiente companii auto din România, comercializând 2.537 autovehicule în 2008. Fata de anul anterior (când s-au vândut 1.028 de vehicule), acest rezultat reprezinta o crestere cu 147%. Modelele care au totalizat cele mai mari vânzari au fost Mazda3 (cu 840 de unitati) si Mazda2 (cu 812 unitati). Alte modele care au contribuit semnificativ la vânzarile din 2008 au fost Mazda6 (cu 425 unitati) si CX-7 (cu 333 unitati). Cristian Rigu, Country Manager Mazda România subliniaza trendul crescator: “În ciuda dificultatilor economice pe care le înregistreaza piata auto, Mazda se dovedeste un brand puternic si stabil, capabil sa faca fata provocarilor.” În luna decembrie, Mazda a comercializat cu 18% mai multe vehicule pentru pasageri decât în aceeasi perioada din 2007. 2009: Crestere bazata pe lansarea de noi showroom-uri Mazda estimeaza ca în 2009 piata auto din România va scadea, posibil sub 170.000 de unitati (pentru autovehiculele de import). Cu toate acestea, Cristian Rigu este încrezator: “Chiar daca segmentul auto este în scadere, Mazda vizeaza o crestere a cotei de piata.” Obiectivul companiei pentru 2009 este de a obtine o cota de piata de 1,5% (pentru segmentul de autovehicule de import), ceea ce ar echivala cu o crestere de 0,3 puncte procentuale fata de anul trecut. Mazda va continua sa investeasca si în serviciile destinate cumparatorilor. Patru noi showroom-uri vor fi inaugurate în 2009 (în Arad, Oradea si doua în Bucuresti), numarul punctelor de vânzare Mazda ajungând la 20.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *