Mazda inaugureaza la Barcelona un hub pentru evenimente
Mazda inaugureaza la Barcelona un hub pentru evenimente• Mazda Space va fi inaugurat între 3 si 4 septembrie prin dezvaluirea noii generatii MX-5 • Evenimentul va fi transmis live online de la Barcelona, pe 4 septembrie, ora 03:00 la www.mazda.com/stories/craftmanship/mx-5/mx-5_25th/thanksday/Mazda se pregateste sa inaugureze “Mazda Space”, o locatie de 2,000m2, situata în inima Barcelonei, care va servi drept hub central pentru evenimentele europene ale companiei. Conceput, de asemenea, ca un forum pentru gândirea neconventionala, Mazda îsi propune sa se adreseze atât clientilor, cât si celor cu gândire similara: rebelii cu o cauza care împartasesc aceleasi valori si convingeri ca producatorul auto ce sfideaza conventionalul.Mazda Space pune la dispozitie încaperi ample, situate pe doua etaje, pentru o varietate de activitati. Zona modulara de la parter de 1,000m2 poate fi folosita pentru a expune modelele, ca sala mare de conferinte, pentru noi lansari sau pentru alte evenimente ale companiei. Subsolul (de asemenea, de 1,000m2 ) este compus din saloane, birouri si sali pentru ateliere si conferinte. Prin urmare, Mazda Space este ideal pentru conferinte de presa, festivitati si activitati interne, cum ar fi sesiuni de formare a angajatilor cu privire la noile produse si tehnologii.Locatia reprezinta un aspect important al edificiului. Mazda Space este situat central, în districtul modern El Born din Barcelona, în apropierea unui numar mare de magazine, cafenele, baruri si muzee, si, de asemenea, în imediata proximitate a tarmului si a zonei de plaja.Este, asadar, locul perfect pentru a gazdui evenimente culturale si conferinte externe în cadrul carora sunt invitati, de exemplu, lideri de opinie sau cei care provoaca conventionalul. Atunci când nu este programat nici un eveniment specific, Mazda Space îsi deschide portile pentru comunitate. În acest mod, localnicii si turistii au oportunitatea de a experimenta ADN-ul Mazda si abordarea sa care provoaca conventionalul, explorând istoria si mostenirea de brand în cadrul unei mici expozitii cu modele din trecut, inclusiv prima generatie MX-5, Mazda Cosmo Sport, Mazda R360 Coupe si Mazda Carol. “Este absolut esential ca în prezent sa stabilesti o legatura directa cu clientii tai, ceea ce este exact ce am facut în Barcelona prin Mazda Space”, spune Wojciech Halarewicz, Vicepresedintele de Comunicare Mazda Motor Europe. “Am pus bazele noii locatii pentru a le permite oamenilor sa experimenteze în totalitate brandul si sa ne urmareasca, pentru ca avem o poveste remarcabila de spus”.Mazda Space se lanseaza oficial pe 3 septembrie prin dezvaluirea la nivel mondial a noii generatii Mazda MX-5.