Mazda lanseaza in Romania noua campanie de brand

img
Home / Stiri si noutati auto / Mazda lanseaza in Romania noua campanie de brand

Mazda lanseaza in Romania noua campanie de brand  •    Un now website va evidentia spiritul din spatele brand-ului Mazda•    Istoria Mazda care a sfidat conventiile cu noile produse inovatoare•    Filosofia Mazda Zoom-Zoom prin cuvintele celor care o realizeaza Bucuresti, 14 aprilie 2011 – Dupa Salonul Auto de la Geneva, Mazda continua lansarile, de aceasta data fiind vorba despre noua campanie de brand  ce va spune povestea companiei. Primul canal media utilizat este website-ul dedicat www.mazda.ro/povesteamazda/,  pe lânga on-line, campania urmând sa integreze în România si mediile TV si print. Site-ul va oferi o incursiune în detaliile brandului Mazda si secretele care stau în spatele succesului sau. De exemplu, cum poate un producator auto, relativ mic, sa aiba o influenta atât de semnificativa asupra industriei auto? Unul dintre raspunsuri este istoria Mazda care sfideaza conventiile, gândind într-o maniera iesita din tipare. Într-un clip video Masahiro Moro, Executive Officer pentru Vânzari Globale si Marketing, vorbeste despre cum depasirea provocarii reconstruirii orasului în 1945 a lasat o amprenta de nesters asupra locuitorilor din Hiroshima si a devenit o parte importanta din spiritul Mazda. Sfidarea cu success a conventiilor si produse inovatoare Numai Mazda putea lucra aproape un deceniu la un roadster mai usor când nimeni nu le mai producea, pentru ca apoi sa surprinda lumea cu noul MX-5 care a uimit cu dinamica remarcabila. Pe noul website Kijima-san explica cum conceptul Jinba Ittai – calaretul si calul ca un singur întreg – a avut un rol esential în a realiza acest lucru.   Mazda a continuat provocarea construirii de modele mai usoare dupa MX-5 si 18 ani mai târziu a lansat actuala Mazda2, care a schimbat industria auto fiind cu aproximativ 100 de kg. mai usoara, mai sigura si mai dinamica fata de modelul predecesor. Managerul de Program Mazda2, Shigeo Mizuno spune cum a fost atinsa aceasta perfomanta impresionanta. “Noua campanie de brand si noul website”, a declarat Jeff Guyton, Presedinte si CEO Mazda Motor Europe, “reprezinta maniera noastra de a povesti. Este prima faza a unei abordari integrate, care va descrie ceea ce este extraordinar la produsele Mazda si va oferi totodata cosumatorilor motive de a crede în Mazda si în oamenii sai.”

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *