Mercedes-Benz va lansa un pick-up de dimensiuni medii
Mercedes-Benz va lansa un pick-up de dimensiuni medii• Extinderea portofoliului de modele sustine cresterea brand-ului la nivel global• Piata auto este pregatita sa primeasca primul model de pick-up de dimensiuni medii, lansat de un producator auto premium • Pâna la sfârsitul acestui deceniu, Mercedes-Benz estimeaza ca va intra pe acest segment, cu volume ridicate de vânzari• Principalele piete: America Latina, Africa de Sud, Australia si EuropaPâna la sfârsitul acestui deceniu, Mercedes-Benz îsi va extinde portofoliul de produse, lansând primul pick-up al unui producator auto premium. Datorita versatilitatii, utilizarilor sale multiple, precum si sarcinii utile de aproape o tona, autovehiculele de tip pick-up sunt populare peste tot în lume si de aceea potentialul lor de vânzare este unul ridicat.„Modelul pick-up Mercedes-Benz va contribui cu succes la atingerea tintelor de crestere globala”, spune Dr. Dieter Zetsche, Presedintele Consiliului de Administratie Daimler AG si Manager Mercedes-Benz Cars. „Vom intra pe acest segment de piata cu identitatea noastra distincta de brand si cu toate atributele specifice tuturor autovehiculelor noastre: siguranta, confort, putere si valoare.”Volker Mornhinweg, Head of Mercedes-Benz Vans, adauga: „Ca parte a strategiei noastre ‘Mercedes-Benz Vans se extinde global’, pick-up-ul este autovehiculul ideal pentru extinderea internationala a portofoliului nostru de produse cu un nou model.”Un segment promitator cu potential la nivel globalSegmentul de pick-up de dimensiuni medii trece în acest moment printr-o transformare globala. Din ce în ce mai multe pickup-uri sunt folosite în scopuri personale, iar utilizatorii comerciali, dar si cei privati, solicita din ce în ce mai mult autovehicule care sa aiba dotari si specificatii similare cu autoturismele.Mercedes-Benz este primul producator auto premium care raspunde acestei schimbari din piata, dezvoltând propriul sau pick-up. Un exemplu similar este introducerea Clasei M acum 20 de ani. Primul SUV dezvoltat de un producator auto premium, Clasa M a redefinit total segmentul din care face parte. Noul Mercedes-Benz pick-up va fi destinat initial pietelor din America Latina, Africa de Sud, Australia si Europa, toate acestea înregistrând cresteri sustinute de vânzari pe acest segment.Mercedes-Benz Vans: Centru de competenta pentru autovehicule folosite în scop privat, dar si comercialEchipa Mercedes-Benz Vans este responsabila pentru dezvoltarea noului model. Cu o experienta de multi ani în dezvoltarea, producerea si vânzarea autovehiculelor atât catre clienti privati, cât si catre clienti comerciali, divizia Vans a Mercedes-Benz este cea mai potrivita pentru a intra pe segmentul de pick-up de dimensiuni medii si pentru a lansa un Mercedes-Benz pick-up pe piata, o premiera în istoria companiei. Modelele existente în portofoliu demonstreaza ca Mercedes-Benz Vans dispune de un nivel ridicat de experienta, necesar pentru a raspunde cerintelor clientilor, atât persoane fizice, cât si juridice.„Putem raspunde cu succes cerintelor clientilor care cauta un autovehicul ce ofera un grad ridicat de utilitate, dar are în egala masura confortul, siguranta si design-ul unui autoturism Mercedes-Benz”, spune Mornhinweg. „Vom realiza design-ul primului nostru pick-up în concordanta cu aceasta reteta de succes.”