Modelul Golf vandut in peste un milion de exemplare
• în 2007, au fost vândute aproximativ 1,16 milioane de modele Golf si Jetta în toata lumea • modelul Golf hatchback ramâne cel mai bine vândut model Volkswagen Bucuresti, 19 februarie 2008 – În 2007, Marca Volkswagen a vândut clientilor din toata lumea aproximativ 1,16 milioane de automobile din „familia” Golf, cuprinzând versiunile Golf hatchback, Golf Variant, Golf Plus si Jetta, ceea ce a reprezentat o crestere de 8,2% fata de anul anterior. Versiunea clasica de hatchback a modelului Golf a ramas cel mai bine vândut model al marcii Volkswagen cu 586.100 de unitati livrate clientilor si o crestere de 5,5 procente. „Modelul Golf nu se adreseaza unei singure paturi sociale, oferind o calitate de vârf, deci este ideal pentru orice grup tinta. Mai mult, faptul ca îsi conserva extrem de bine în timp valoarea, ramâne un factor foarte atractiv”, a comentat Detlef Wittig, vice-presedintele executiv de Vânzari si Marketing al Grupului Volkswagen. A existat o crestere foarte puternica de 45,8 procente în livrarile catre SUA, cea mai mare piata de peste ocean, vânzarile modelului Golf hatchback totalizând acolo 41.800 unitati. Valori mari au mai fost atinse si în Canada (+66,3 procente, pâna la 15.800 unitati) si Brazilia (+55,6 procente, pâna la 13.400 unitati). O crestere considerabila a mai fost raportata pentru pietele mari europene, precum Franta (+11,8 procente, pâna la 32.700 unitati), Marea Britanie (+7,7 procente, pâna la 67,100 unitati) si Italia (+7,5 procente, pâna la 48.500 unitati). Prin urmare, clasicul Volkswagen Golf a avut din nou o contributie cruciala la vânzarile marcii, care au depasit recordul de 3,66 milioane de automobile vândute în toata lumea (+7,8 procente). În Europa, Volkswagen a livrat 420.000 de unitati, cu 2,8% mai mult decât anul anterior. Aceasta a fost, în parte, atribuita cresterii mari înregistrate de pietele din Europa centrala si de Est, cum ar fi România (+67,4 procente, pâna la 5.400 automobile), Rusia (+76,5 procente, pâna la 4.500 unitati) si Polonia (+45,1%, pâna la 4.500 automobile).