Noua Mazda6 a ajuns in showroomuri

img
Home / Stiri si noutati auto / Noua Mazda6 a ajuns in showroomuri

Noua Mazda6 a ajuns in showroomuri•    Consum de 3,9l /100 km si 104 g/km•    Modelul integreaza tehnologiile SKYACTIV pentru un plus de eficienta si de manevrabilitate, precum si sistemele de siguranta i-ACTIVESENSE•    Versiunile sedan si combi vor avea acelasi pretBucuresti, 22 ianuarie 2013 – Noua Mazda6, cel mai recent model din gama de produse de noua generatie Mazda, a fost lansat oficial în Europa si a ajuns deja în showroomurile din România. Limuzina Mazda se remarca printr-un consum foarte scazut, de 3,9l/100 km în regim combinat si prezinta sistemul i-ELOOP care utilizeaza în premiera în industria auto un capacitor pentru captarea energiei generate de frânare. Înca de la lansare, noua generatie Mazda6 va beneficia de 5 ani garantie si oportunitatea de finantare prin Mazda Finance cu doar 4,9%  dobânda pe an.Noua Mazda6 reprezinta cea mai fidela adaptare a limbajului de design Kodo. Modelul integreaza grila specifica Mazda si linii fluide care contureaza caroseria si scot în evidenta caracteristicile Kodo, care simbolizeaza energia latenta. Cabina noii Mazda6 are un design asemanator unui coupe, montantii A fiind mutati 10 cm mai în spate, un element care a largit unghiul de vizibilitate al soferului. Aspectul agresiv al modelul este completat de farurile care pot fi echipate optional cu LED-uri si de jantele din aliaj disponibile în variantele de 17 si 19 inch. Odata cu noua generatie, Mazda6 mai primeste si 4 noi culori, mai contrastante – Rosu Soul, Albastru Reflex, Gri Meteor si Negru Jet. La fel ca la exterior, cele doua linii care definesc bordul inspira miscare si viteza. Asa cum obisnuieste Mazda, comenzile sunt amplasate ergonomic pentru o operare cât mai usoara. Materialele utilizate la interior sunt placute la atingere si au finisaje premium cum este cazul zonelor cu care se vine des în contact: volanul, mânerele portierelor si maneta schimbatorului de viteze. Interiorul este spatios si confortabil multumita ampatamentului de 2.830 mm, care se numara printre cele mai mari din clasa. Pasagerii din fata beneficiaza de scaune bine profilate, în timp ce aceia din spate vor avea la dispozitie unele dintre cele mai mari spatii pentru picioare si pentru genunchi din segment. Mazda6 puncteaza si la capitolul practic, cei 489 l ai portbagajului pentru sedan situându-l printre liderii clasei. Spatiul de bagaje pentru sedan creste usor prin rabatarea banchetei spate 60:40.Pachetul de dotari pune accent pe interfata om-masina care include în functie de nivelul de echipare o unitate de comanda pe consola mediana, pentru functiile de navigare si de infotainment, doua ecrane, primul de 3,5 inch în dreptul cadranelor si al doilea color tactil de 5,8 inch, amplasat pe consola centrala, un sistem premium BOSE® cu 11 difuzoare, sistemul de navigatie bazat pe tehnologia TomTom si conectivitate iPod®, USB si Bluetooth®. Sistemul Bluetooth® are acum noi functii integrate care permit afisarea informatiilor din SMS, MMS sau email pe ecranul central.Trenurile de rulare ale noii Mazda6 prezinta deja cunoscutele motorizari si cutii de viteze SKYACTIV prezente pe CX-5 si adauga o noua motorizare pe benzina, precum si sistemul revolutionar i-Eloop pentru stocarea si utilizarea energie rezultate din frânare. Astfel, modelul beneficiaza de doua motoare pe benzina, de 2l cu injectie directa disponibil în doua derivate de putere, de 145 si 165 de CP, si de 2,5l benzina care livreaza 192 CP, precum si de un motor diesel de 2.2l în variantele de 150 si 175 CP. Noua Mazda6 este unul dintre cele mai economice modele din clasa. Motorizarea de 2.2l si 150 CP echipata cu transmisia manuala cu 6 trepte înregistreaza un consum de doar 3,9l/100 km si un nivel al emisiilor de 104 g/km, respectând normele Euro 6. Motorizarile Mazda6 pot fi conectate la una dintre cele doua cutii de viteze SKYACTIV, manuala sau automata, ambele fiind mai usoare si mai eficiente decât versiunile anterioare.Noua Mazda6 este echipata standard cu sistemul Mazda i-stop care asigura o repornire rapida a motorului pentru autovehiculul oprit în trafic. În plus modelul foloseste sistemul       i-ELOOP, primul din lume integrat pe un automobil, care prezinta un capacitor pentru înmagazinarea energiei rezultate din frânare. Alternatorul se încarca la capacitate maxima în aproximativ 7-10 secunde (cât estimeaza inginerii ca dureaza o decelerare uzuala) pentru a alimenta apoi consumatori cum ar fi sistemul de aer conditionat si sistemul audio.Sasiul si structura caroserie poarta, de asemenea, emblema SKYACTIV, crescând raspunsul masinii în timpul accelerarii, al frânarii si în viraje. Suspensiile sunt mai usoare si au o eficienta crescuta asigurând agilitate si stabilitate pe orice viteza. Noua Mazda6 este, totodata, unul dintre cele mai aerodinamice modele din segment, multumita coeficientului aerodinamic de doar 0,26 pentru sedan si 0,28 pentru combi. Structura caroseriei are o noua arhitectura, fiind mai usoara si înglobând mai mult otel cu limita înalta de elasticitate si rezistenta la rupere. Multumita reducerilor de masa pentru toate componentele noua Mazda6 are o masa minima de 1.300 de kg, în functie de echipari.Noua Mazda6 introduce în premiera pentru constructorul nipon conceptul i-ACTIVESENSE, constând într-un cumul de tehnologii de siguranta activa care includ optional: cruise control adaptiv (MRCC) pentru gestiunea automata a distantei fata de vehiculul din fata la viteze de pâna la 200 km/h, asistentul inteligent de oras (SCBS) care frâneaza automat la viteze sub 30 de km/h daca sesizeaza un posibil impact, sistemul de avertizare si frânare automata (SBS) pentru viteze mai mari de 15 km/h, sistemul de controlul automat al fazei lungi (HBCS), asistenta la plecare din rampa (HLA), sistemul de semnalizare a frânarii bruste (ESS), farurile adaptive (AFS), sistemul de monitorizare a “unghiului mort” (RVM) si sistemul de avertizare la depasirea neprevazuta a liniilor de delimitare a benzii de mers (LDWS). În completare, echipamentele de siguranta pasiva includ sase airbaguri, caroseria SKYACTIV, bare de protectie optimizate, spoiler frontal si capota cu un design îmbunatatit pentru protectia pietonilor si o cabina regândita pentru o mai buna protectie laterala.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *