Noua Mazda6 la Salonul Auto de la Paris 2012

img
Home / Stiri si noutati auto / Noua Mazda6 la Salonul Auto de la Paris 2012

Noua Mazda6 la Salonul Auto de la Paris 2012Mazda expune în premiera mondiala la Salonul Auto de la Paris versiunea combi a noii Mazda6, cel mai nou model de generatie viitoare al constructorului nipon. Alaturi de aceasta va fi expusa si varianta sedan, ambele modele fiind echipate cu noile tehnologii SKYACTIV si i-ACTIVSENSE.Noua Mazda6 este, de asemenea, al doilea model care integreaza noua linie de design KODO, sufletul miscarii. La exterior elementele definitorii sunt grila în 5 puncte, specifica Mazda, aripile frontale proeminente si alura joasa a caroseriei care ilustreaza energia latenta. Aerul sportiv este accentuat de designul cabinei, ai carei montanti fata au fost deplasati în spate rezultând un design asemanator unui coupe, si de jantele de aliaj de 17 sau 19 inci.Interiorul combina eleganta si sportivitatea, prin intermediul cockpitului orientat spre sofer, cu dispunerea intuitiva a comenzilor si prin materialele de calitate folosite la nivelul consolei centrale si al elementelor utilizate des de pasageri. Confortul este un alt atribut definitoriu al interiorului. Ampatamentul de 2.830 mm, unul dintre cele mai mari din segment, a permis obtinerea unuia dintre cele mai mari spatii din clasa pentru pasagerii din spate. Ocupantii habitaclului vor avea la dispozitie si o lista lunga de echipamente de infotainment care poate include optional un ecran tactil de 5,8 inci, sistemul audio BOSE cu 11 difuzoare, sistemul de navigatie cu tehnologie TomTom, commanderul de pe consola mediana si conectivitate iPod®, USB si Bluetooth®.Modelele expuse la Paris vor fi echipate cu trei motorizari SKYACTIV: doua pe benzina, de 2l si 2,5l si unul diesel, de 2,2l, oferit în doua derivate de putere, de 150 si 175 de CP. Odata cu introducerea noilor motorizari si tehnologiei de frânare regenerativa i-ELOOP, care foloseste un capacitor, Mazda a obtinut si niveluri de consum si de emisii foarte scazute. Motorizarea SKYACTIV-D diesel de 2,2l si 150 CP conectata la transmisia SKYACTIV-MT manuala cu sase rapoarte prezinta un consum estimat combinat de 3,9l/100 km si emisii de doar 104 g/km, fiind compatibila cu normele Euro6. Totodata, motorul SKYACTIV-G pe benzina de 2l cuplat la transmisia automata SKYACTIV-Drive cu sase trepte înregistreaza un consum estimat combinat de 5,9l/100 km si emisii de 136 g/km. Tehnologia SKYACTIV este prezenta si la nivelul caroseriei si al sasiului, si este completata în ceea ce priveste echipamentele de siguranta de conceptul i-ACTIVSENSE. Acesta înglobeaza toate sistemele de siguranta activa proiectate de constructor pentru noua Mazda6. Cele mai noi sunt reprezentate de Mazda Adaptive Radar Cruise Control care pastreaza distanta fata de vehiculele din fata frânând automat la viteze de pâna la 200 de km/h, Smart Brake Support (SBS) care monitorizeaza masinile din fata la viteze între 15 si 145 de km/h si avertizeaza soferul daca distanta este prea mica, frânând automat în cazul unui impact iminent si Smart City Brake Support (asistentul iteligent de oras) care completeaza sistemul SBS în oras, la viteze între 4 si 30 de km/h.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *