Noua gama INFINITI M in premiera europeana

img
Home / Stiri si noutati auto / Noua gama INFINITI M in premiera europeana

Noua gama INFINITI M in premiera europeana
• Noua si performanta limuzina de lux de la Infiniti, lansata la Geneva • Proiectata si construita pentru soselele si soferii din Europa • Motor V6 pe benzina si V6 diesel de înalta performanta, iar mai târziu un motor V6 hibrid• Platforma cu pozitionare a motorului în partea centrala fata, cu tractiune spate si directie activa pe patru roti• Sistem Blind Spot Intervention™ în premiera mondiala• Designul si finisajele interioare stabilesc noi standarde pentru Infiniti• Selector Infiniti pentru alegerea modului de condus, cu posibilitatea de a alege între modurile Eco si Sport• Tehnologii unice, inclusiv sistemul de climatizare Forest Air™ si vopseaua rezistenta la zgârieturi (Scratch Shield)• Se alatura modelelor aflate peste gama G; preturile si specificatiile urmeaza sa fie confirmate• În Europa, livrarile încep în septembrie 2010
ROLLE, Elvetia (22 februarie 2010) – Infiniti, cea mai noua marca auto de lux din lume, se confrunta pentru prima oara cu ierarhia traditionala europeana a limuzinelor premium, prin prezentarea în premiera, la Salonul International Auto de la Geneva, pe 2 martie 2010, a gamei M, o alternativa puternica, cu detalii fine si design captivant, la modelele traditionale de pe piata vehiculelor sedan performante.
Cu motor pe benzina, diesel sau, în curând, hibrid, acest ultim exemplu de „performanta inspirata” duce la un nou nivel angajamentul ferm al marcii fata de aspectul incitant si capacitatea de a conduce, oferind totodata o tehnologie care nu poate fi întâlnita pe modelele concurente. Printre noile functii se numara controlul activ al zgomotului, un sistem de evitare a coliziunilor laterale oferit în premiera mondiala si sistemul de climatizare ultramodern „Forest Air™”. Exista chiar si o pedala de acceleratie inteligenta, cu ajutorul careia soferul poate economisi carburant. Acestea se alatura unei serii întregi de binecunoscute inovatii Infiniti prezente in gama M, si se regasesc pe primul model M disponibil în Europa.
Fiind o masina cu totul noua, modelul M de generatia a treia a fost conceput si construit de la bun început pentru a se putea ridica la standardele europene în ceea ce priveste tinuta de drum si manevrabilitatea si pentru a putea concura cu motoarele performante din Europa. Printre acestea se numara un motor V6 diesel de 3.0 litri pentru modelul M30d, care se mândreste cu un rafinament exceptional si un cuplu de 550 Nm, pentru a concura cu cele mai bune modele din clasa sa.  De asemenea, gama M va fi disponibila si cu un inovator motor hibrid începând cu anul 2011.
Indiferent daca este vorba despre un motor pe benzina, diesel sau hibrid, fiecare masina din noua gama M prezinta toate elementele centrale specifice manierei în care Infiniti abordeaza constructia de masini. Caroseria cu patru usi, cu o lungime de 4.945 mm, incita spiritele în ceea ce priveste trasaturile de design specifice modelelor Infiniti, cu liniile sale seducatoare caracteristice si cu noua abordare sofisticata a cunoscutelor elemente de design, multe dintre acestea fiind inspirate din artele si mestesugurile traditionale japoneze.
Proportiile specifice unui sedan sport clasic, care se potrivesc atât de bine cu aceasta masina cu motor pozitionat în fata si tractiune spate, sunt exploatate la maximum de caroseria de o eleganta atletica. Inspirându-se din remarcabilul concept coupé sport Essence, care a fost lansat la Salonul Auto de la Geneva în urma cu un an, designul gamei M combina vitalitatea cu prezenta; asemenea tuturor modelelor Infiniti, are un design care cu siguranta va provoca un raspuns emotional.
De asemenea, este evident ca designul este eficient din punct de vedere aerodinamic atât în ceea ce priveste coeficientul aerodinamic scazut (Cd: 0,27), cât si forta de ridicare redusa la zero la viteze mari, în parte datorita designului distinctiv în forma de „coada de rata” al portbagajului.
Masinile din noua gama M se numara printre cele mai spatioase masini cu cinci locuri din clasa lor, având probabil si cel mai atragator interior, datorita unui standard nou si mai înalt în ceea ce priveste designul si finisarile interioare. Acesta este cel mai bun habitaclu de pâna acum realizat Infiniti, ceea ce spune multe despre o companie cunoscuta pentru interioarele sale sport somptuoase si pentru faptul ca pune accentul pe materiale naturale de cea mai buna calitate.
Printre optiunile de piele se numara si o piele semi-anilina senzuala. Aceasta este acoperita cu noi ornamente din lemn White Ash, cu finisaje de culoare argintie. Utilizata pentru prima data într-un automobil, textura de lemn veritabil obtinuta în interiorul gamei M seamana mai mult cu cea a unui mobilier de lux sau a unui instrument muzical de calitate premium decât cu ceea ce s-ar astepta cineva sa gaseasca în interiorul unei masini.
Accentul pus pe lux nu afecteaza concentrarea soferului. Dimpotriva, acesta se poate concentra mai bine ca oricând în noul Infiniti M, care ofera o ergonomie excelenta, caracteristica principala a unui taablou de bord nou si impunator. Nu s-a trecut cu vederea niciun detaliu; noua gama M introduce chiar si o noua generatie de schimbatoare de viteze, integrate perfect si cu o atingere deosebita, dar si o noua versiune a ceasului analogic purtând semnatura Infiniti.
La fel cum designul si interiorul evita stilul rece al modelelor concurente în favoarea unei abordari mai calde, mai emotionale, tot asa si noile abilitati dinamice ale modelului Infiniti M sunt, în egala masura, rezultatul contributiei omului si a calculatorului. Gama M a fost dezvoltata de soferi pentru soferi. De exemplu, directia intuitiva a modelului M este rezultatul unui program de dezvoltare concentrat în mare masura asupra reactiilor primite de la pilotii de teste. Oferind raspunsuri întotdeauna rapide si un confort ireprosabil, în parte datorita utilizarii neobisnuite a amortizoarelor speciale cu piston dublu, noul model Infiniti M ofera si o stabilitate mult îmbunatatita, esentiala pentru cei mai exigenti soferi din Europa, dar si pentru vitezele mai mari la care se ruleaza pe acest continent.
Modelul M37, expus la Salonul Auto de la Geneva din 2010, este un model S. Dintre toate variantele, acesta pune cel mai mare accent pe nevoile soferului, si este echipat cu binecunoscuta tehnologie de manevrare Infiniti, bazata pe atât de apreciatul sistem de directie activa pe patru roti (4WAS). Toate modelele din gama M au la baza platforma FM (pozitie centrala fata), care pozitioneaza motorul cât mai jos posibil si cât mai în spate pe sasiu. Astfel, toate versiunile Infiniti M poseda un echilibru natural când abordeaza sosele întortocheate.
Toate modelele Infiniti M destinate pietei europene sunt propulsate de motoare V6, de 320 CP (235 kW) în cazul versiunii de 3,7 litri pe benzina, si de 238 CP (175 kW) în cazul noului motor diesel de 3.0 litri, cu piezo-injectie. Modelul M30d a fost conceput special pentru pietele europene. Este primul motor diesel de la Infiniti si pune accentul în mod clar pe performanta sport si pe rafinamentul masinilor de lux. Puterea sa concureaza cu motoarele diesel cu un singur turbocompresor care echipeaza modele concurente de la Audi, BMW si Mercedes, însa cuplul sau de 550 Nm (460 lb ft) este cel mai mare din clasa sa.
Modelul M37 este propulsat de carismaticul motor V6 de 3,7 litri de la Infiniti, eficienta fiind garantata de chiulasele cu sistem de distributie variabila (VVEL – Variable Valve Event and Lift). La puterea extraordinara de 320 CP se adauga un cuplu remarcabil de 360 Nm (266 lb ft). Atât modele pe benzina, cât si cele diesel din gama M au în dotarea standard transmisia automata cu sapte trepte si cu sistemul „Adaptive Shift Control” de la Infiniti, iar versiunea S include padele pentru schimbarea manuala a vitezelor, amplasate în spatele volanului, pentru momentele în care impulsul sportiv preia controlul.
Fiind vorba de un Infiniti, greutatea redusa este esentiala. Portierele, capota si hayonul modelului M sunt din aluminiu, la fel ca motorul V6 pe benzina din aliaj.
Lansarea gamei M marcheaza disponibilitatea, în functie de model si piata, a unei serii de functii noi, toate executate cu atentia fata de detalii si usurinta de utilizare specifice marcii Infiniti. Tehnologia sistemelor de siguranta dinamica si preventiva de la Infiniti, al carei scop este de a furniza o „bula” de protectie de 360 de grade în jurul masinii, face un pas înainte datorita disponibilitatii sistemului Blind Spot Intervention™ (BSI). BSI nu numai ca avertizeaza cu privire la vehiculele de pe benzile alaturate, ci si împiedica deplasarea masinii în calea acestora. Pachetul disponibil include si sistemul de cruise control inteligent (ICC – Intelligent Cruise Control) cu sistem de urmarire la viteza redusa (LSF – Low Speed Following), sistemul de avertizare cu privire la unghiul mort (BSW – Blind Spot Warning), pe lânga sistemul de interventie, sistemul de asistenta la pastrarea distantei (DCA – Distance Control Asssist), sistemul de avertizare în cazul unei coliziuni cu partea frontala (FCW – Forwar  Collision Warning), sistemul de avertizare la depasirea benzii (LDW – Lane Departure Warning ) si de prevenire a depasirii benzii (LDP – Lane Departure Prevention) si, ca si când toate acestea nu ar fi de ajuns, ofera si sistemul de asistenta inteligenta la frânare (IBA – Intelligent Brake Assist).
Datorita sistemului de controlul activ al zgomotului (ANC – Active Noise Control), habitaclul modelului Infiniti M, deja extrem de bine izolat fonic, este ferit de zgomotele nedorite de joasa frecventa ale motorului. Difuzoarele emit sunete din faza opusa, pentru a crea un efect de anulare a zgomotului, transformând habitaclul într-un loc si mai linistit.
Ambianta interioara din noul Infiniti M este, de asemenea, foarte racoroasa si linistitoare în cazul versiunilor dotate cu ceea ce Infiniti considera a fi unul dintre cele mai sofisticate sisteme de climatizare dezvoltate vreodata. Acesta se numeste Forest Air™ (aer de padure), denumire care sugereaza atmosfera învioratoare, nepoluata pe care încearca sa o imite.
Forest Air™ este un termen generic pentru sase domenii tehnologice, unele noi, altele dezvoltate pe baza binecunoscutelor inovatii Infiniti, cum ar fi purificatorul de aer Plasmacluster, acum mai puternic si mai sensibil ca oricând.
Un element cu totul nou pentru acest Infiniti M de generatia a treia este un difuzor de arome care parfumeaza subtil aerul care patrunde prin sistemul de ventilatie cu miresme proaspete de padure, alese pentru calitatile lor speciale care stimuleaza capacitatea de a conduce. De exemplu, parfumul de frunze are efect calmant si reduce oboseala. Parfumul înmiresmat al lemnului provenit de la copacul tropical borneol are la rândul sau un efect calmant, dar si îmbunatateste concentrarea, aspect important la o masina puternica si dinamica precum noul Infiniti M. Parfumurile alterneaza si sunt utilizate intermitent.
În loc sa sufle aerul în fetele pasagerilor, Infiniti M raspândeste o briza usoara. Aerul care patrunde prin aeratoarele de pe bord este modulat în mod aleatoriu, pentru ca senzatia sa fie mult mai naturala, iar interiorul habitaclului sa devina un loc mai placut.
Printre alte inovatii de la Infiniti create pentru gama M se numara si sistemul ESP cu o stabilitate dinamica îmbunatatita în viraje (DCE – Dynamic Cornering Enhancement) si Infiniti Drive, un sistem cu patru moduri care pot fi selectare de sofer si care personalizeaza masina, astfel încât aceasta sa poata functiona la parametri optimi în modurile Eco, Sport, Zapada si Standard. Modul Eco activeaza pedala „Eco”. Aceasta opune o usoara rezistenta când pedala este apasata inutil de tare, irosind carburant. Nicio alta masina de pe piata nu are acest dispozitiv eficient si discret care ajuta soferul sa obtina cel mai mic consum de carburant cu putinta. Daca soferul prefera sa nu foloseasca pedala „Eco”, aceasta poate fi dezactivata.
În afara de dotarile standard exceptionale, caracteristice marcii Infiniti, toate modelele din gama M ofera functii care deseori nu sunt disponibile pe modelele concurente, indiferent de pretul acestora, si care s-au dovedit deja a fi extrem de apreciate de catre proprietarii de vehicule Infiniti din Europa. Fiecare proprietar european al unui vehicul din gama M va beneficia de sistemul multimedia Connectiviti, de vopseaua rezistenta la zgârieturi (Scratch-Shield) si de experienta totala Infiniti.
Lansarea gamei M la Geneva vine pe fondul unei recunoasteri din ce în ce mai mari la nivel european a marcii Infiniti pentru faptul ca masinile sale ofera satisfactii soferului si redefinesc serviciul clienti de-a lungul întregului proces de cumparare si de posesie a masinii.
Noua gama M reprezinta primul model M disponibil pe toate cele 34 de piete pe care marca Infiniti este prezenta, inclusiv Europa Occidentala, unde livrarile vor începe în septembrie.
 
 
 
 
 

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *