Noua gama Opel Astra

img
Home / Stiri si noutati auto / Noua gama Opel Astra

Noua gama Opel Astra   – Noi motoare puternice: 2.0 BiTurbo CDTI de 195 cp si unitatea pe benzina de 2,0 l cu putere de 280 cp   – Gama completa: de la motorul ecoFLEX cu emisii de CO2 de 99g/km pâna la versiunea OPC de înalta performanta   – Noi sisteme de asistenta se adauga ofertei largi de tehnologii inovatoare disponibile   – Designul subliniaza stilul sportiv si standardele tehnice înalte   – Noul sedan completeaza gama de modele AstraOpel îsi îmbunatateste cel mai premiat, popular si mai bine vândut model din clasa compacta oferind o noua versiune sedan, noi motoare si sisteme de asistenta de ultima generatie, la care se adauga si un design fresh, noua gama de modele Astra devenind astfel si mai sportiva si mai variata. Aspectul mai elegant la exterior si la interior subliniaza aerul sportiv si punctele forte din punct de vedere tehnic ale gamei de modele compacte. Gama de modele Astra este acum completa, cuprinzând noua versiune sedan, modelul cu cinci usi, Sports Tourer station wagon si modelul GTC coupé cu trei usi, precum si versiunea OPC de înalta performanta.Karl-Friedrich Stracke, CEO Opel, a declarat: „Noua gama Opel Astra porneste la drum cu dreptul. Ne extindem spectrul de modele, ca si oferta de motoare extrem de eficiente si de tehnologii de asistenta inovatoare. Designul a devenit mai elegant si mai modern.  Din aceasta perspectiva, subliniaza oferim cea mai emotionala executie a tehnologiei germane în segmentul foarte disputat al autovehiculelor compacte.”Acesta afirmatie este sustinuta de noile motoare care în urmatoarele sase luni vor extinde si mai mult gama deja variata de capacitati ale sistemelor de propulsie disponibile pentru modelele Astra. Cu o putere de 206 kW/280 cp si un cuplu maxim de 400 Nm, pe lânga faptul ca este cel mai puternic model Astra produs vreodata, versiunea Astra OPC atinge si cea mai mare viteza: viteza maxima a acestui coupé agil este de 250 km/h, putând accelera de la 0 la 100 km/h în doar 6,0 secunde.Cel mai rapid Astra cu motor diesel produs vreodata va fi dotat cu noul motor 2.0 BiTurbo CDTI, ce dezvolta o putere de 143 kW/195 cp si genereaza un cuplu impresionant de 400 Nm. Deja disponibil pentru modelul Insignia, lanseaza acum tehnologia sofisticata cu doua turbocompresoare secventiale în segmentul autovehiculelor compacte de serie. Fiind alimentat de doua turbocompresoare care actioneaza în tandem, acest motor asigura un nivel excelent de performanta împreuna cu consum redus de carburant pentru versiunile Astra cu cinci usi, Sports Tourer si GTC. Aceste trei modele diferite sunt disponibile cu o gama de motoare diesel de înalta performanta, fapt unic în segmentul autovehiculelor compacte.De asemenea, Opel anunta îmbunatatiri aduse motorului pe benzina de 1,4 litri cu supraalimentare, ce dezvolta o putere de 103 kW/140 cp. În prezent, acesta este echipat cu o functie de amplificare, datorita careia autovehiculul beneficiaza de un cuplu marit cu 10%, de la 200 la 220 Nm, procent foarte util în depasiri, de exemplu.Gama completa – de la motorul ecoFLEX cu emisii de CO2 de 99 g/km pâna la versiunea OPC de înalta performantaNoua gama Astra ofera o varietate larga de sisteme de propulsie, ce satisfac cele mai exigente gusturi, de la cel mai eficient motor Astra din punctul de vedere al consumului de carburant (3,7 l/100 km), 1.7 CDTI ecoFLEX (81 kW/110 cp si 96 kW/130 cp), cu un nivel al emisiilor de CO2 de numai 99 g/km, cel mai puternic motor diesel Astra, noul BiTurbo CDTI de 195 cp ?i pâna la cel mai puternic motor Astra din istoria modelului, Astra OPC, cu o putere de 280 cp. În plus, gama se va îmbogati în urma lansarii noii generatii de motoare pe benzina cu injec?ie directa ECOTEC SIDI (Spark Ignition Direct Injection), cu cilindree de 1,6 litri si supraalimentare, care asigura, pe lânga o eficien?a excep?ionala a consumului de combustibil si o experienta de conducere foarte confortabila. Noile sisteme de asistenta se adauga ofertei de tehnologii inovatoare disponibileAlte caracteristici ce contribuie la ridicarea standardelor tehnice pâna la un nivel chiar mai avansat se regasesc în categoria sistemelor de asistenta pentru sofer. Numeroase tehnologii premium care si-au facut debutul pe modelele Insignia si Zafira Tourer sunt acum disponibile si pentru noua gama Astra, sporind nivelul de siguranta si de confort.   Acestea includ a doua generatie a camerei video frontale Opel Eye, cu asistentul optimizat pentru recunoasterea indicatoarelor rutiere (TSA II), sistemul de avertizare la depasirea benzii de circulatie (LDW), functia de indicare a distantei de urmarire (FDI) si sistemul de avertizare privind o coliziune frontala (FCA). Aceste sisteme emit semnale de avertizare pentru prevenirea situatiilor critice, de exemplu atunci când soferului i se distrage atentia sau nivelul sau de concentrare scade.Alte sisteme de asistenta includ camera video pentru marsarier, sistemul avansat de asistenta la parcare, ce identifica locurile de parcare si ajuta soferul la efectuarea manevrelor de parcare, precum si asistentul pentru monitorizarea unghiului mort cu alarma si un tempomat adaptiv (ACC) pe baza de senzori radar cu sistem automat de frânare de urgenta în caz de coliziune (CIB), activ la viteze între 50 km/h si 180 km/h. Tempomatul adaptiv ajuta soferul sa mentina constanta viteza selectata, accelerând sau decelerând automat, mentinând în acelasi timp o distanta de siguranta presetata fata de autovehiculul din fata.Noile sisteme completeaza oferta larga de tehnologii inovatoare de care modelul Astra beneficia deja, unele dintre acestea fiind unice în segmentul autovehiculelor compacte, în timp ce altele se regasesc rar în oferta marcilor concurente. Acestea includ ultima generatie a sistemului inteligent de iluminare frontala adaptiva (AFL+), cu faruri bi-xenon si multiple functii de iluminare sofisticate, ce includ iluminarea în curbe, iluminarea dinamica în viraje, distributia variabila a luminii, reglata automat în functie de conditiile actuale de drum, inclusiv vremea.Sistemul FlexRide pentru cele mai bune performante de conducere si manevrabilitate, suspensia HiPerStrut pe toate modelele Astra GTC si OPCPe lânga actualele caracteristici ale dinamicii de conducere ale modelului Astra, clientii pot opta pentru sistemul mecatronic inteligent FlexRide de la Opel, care se adapteaza automat la conditiile de drum, ce ofera trei moduri de conducere: Standard, Tour pentru confort sau Sport. Pentru o rulare si o manevrabilitate sportive, modelele GTC Astra si OPC beneficiaza de suspensia HiPerStrut (suspensie de înalta performanta) pe puntea fata. Suspensia HiPerStrut îmbunatateste aderenta, sporeste puterea în viraje si reduce în mod semnificativ fenomenul de miscare violenta a volanului provocata de cuplul ridicat la acceleratia brusca, permitându-i soferului sa se bucure din plin de performanta modelului Astra.Pentru confort crescut, toate modelele Astra pot fi dotate cu scaunele ergonomice ce reduc solicitarile asupra spatelui soferului si pasagerului din fata, certificate de AGR (Aktion Gesunder Rücken e.V), organizatia expertilor în domeniul sanatatii spatelui din Germania. Suportul pentru biciclete FlexFix, disponibil exclusiv de la Opel, este complet integrat în bara de protectie spate, în care gliseaza ca un sertar, atunci când nu este folosit. Sistemul inteligent de ultima generatie de la bordul modelului Astra Sports Tourer va permite sa transportati maxim patru biciclete în acelasi timp. Versiunea cu cinci usi poate transporta maxim doua biciclete.Parbrizul panoramic, inventat si patentat de Opel, ajunge pâna la mijlocul acoperisului, soferul si pasagerii modelelor GTC Astra si OPC beneficiind astfel de o experienta extraordinara din punctul de vedere al perspectivei, spatiului si conducerii. Spre deosebire de alte tipuri de acoperisuri panoramice, nu exista nicio bara transversala care ar putea reduce vizibilitatea.Design nou pentru modelul Astra, cu accente mai sportivePartea frontala a modelelor Astra cu 5 usi si Sports Tourer vine cu un design proaspat, mai sportiv si mai luxos decât înainte. Acest fapt este valabil si pentru modelul Astra sedan cu patru usi. Echipa de design Opel s-a concentrat asupra partii frontale si a proiectat o grila a radiatorului mai joasa si mai pronuntata, inspirata din designul modelului GTC Astra lansat recent, prezentând o grila tip plasa cu un design mai precis din punct de vedere tehnic. În partea superioara a fost adaugata o bara cromata în forma de aripa mai proeminenta, cu elemente vizuale tridimensionale. Noua bara cromata are capetele orientate în sus, este mai centrata si creeaza impresia ca se contopeste cu grila. Prin adaugarea unor insertii de culoare neagra în faruri, versiunilor Essentia si Enjoy le-au fost aduse blocuri optice cu un design mai sportiv. Luminile de zi cu tehnologie LED sunt disponibile acum si cu iluminare standard cu halogen.În partea din spate, suportul placutei de înmatriculare a modelului Astra cu cinci usi a fost reproiectat, creându-se o perspectiva vizuala mai ampla. Atât modelul cu cinci usi, cât si versiunea Sports Tourer prezinta o noua banda cromata în bara de protectie, chiar sub suportul placutei de înmatriculare, accentuând, de asemenea, postura lata a autovehiculului. Noile variante diesel de înalta performanta cu motoare BiTurbo pentru modelele cu cinci usi, Sports Tourer si GTC au un exterior chiar mai sportiv si incisiv, care variaza în functie de model. Partea frontala a variantelor Astra BiTurbo (GTC, Sports Tourer si modelul cu 5 usi) subliniaza performanta înalta si natura mai incisiva a acestor autovehicule. Partea superioara a grilei radiatorului are o forma similiara cu cea a modelului GTC Astra, însa bara din fata este întotdeauna în culoarea caroseriei. Sectiunea inferioara de admisie a aerului a fost, de asemenea, îmbunatatita în ceea ce priveste designul sportiv: zona în care partea centrala a grilei radiatorului se uneste cu partea exterioara a fost proiectata în forma de înotatoare de rechin, conferindu-i autovehiculului un aspect mai agresiv fata de un model Astra obisnuit. Cadrul geamurilor laterale prezinta insertii cromate. În partea din spate, cele doua tevi de esapament si forma mai proeminenta a barei de protectie îi confera autovehiculului o postura atletica.  În habitaclu, modelele Astra cu cinci usi, Sports Tourer si sedan cu patru usi prezinta o atmosfera mai sportiva, mai animata si variata datorita utilizarii unor noi culori, materiale si ornamente într-o noua nuanta lucioasa. În ceea ce priveste modelele BiTurbo, tapiteriile din material textil sau piele de culoare Negru Jet se combina cu nuanta Rosu Magic utilizata pentru marginile scaunelor. Cusaturile si tivurile scaunelor, insertiile portierelor si maneta schimbatorului de viteze de culoare Rosu Magic accentueaza atmosfera sportiva din interior. Volanul din piele cu sectiunea inferioara plata si covorasele speciale cu margini rosii sunt, de asemenea, elemente sport ale interiorului modelelor BiTurbo.Clientii modelului Astra se pot bucura acum de noile variante de design pentru jante. Noile jante din aliaj de 17” sunt incluse în dotarea standard a nivelului de echipare Sport, fiind disponibile optional si jantele noi din aliaj de 18” si 19”, ambele cu un design elegant cu 5 spite duble. În plus, Astra prezinta în premiera un nou model de jante sportive multi-spite. 

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *