Noul BMW X3 primeste cinci stele la testul de impact Euro NCAP

img
Home / Stiri si noutati auto / Noul BMW X3 primeste cinci stele la testul de impact Euro NCAP

Noul BMW X3 primeste cinci stele la testul de impact Euro NCAPProtectie exemplara a tuturor pasagerilor – Modelul Sports Activity Vehicle recompensat cu calificativul maxim la cel mai recent program de evaluare a sigurantei automobilelor noi.Datorita pozitiei de lider al segmentului în privinta performantelor dinamice, eficientei si versatilitatii, noul BMW X3 s-a evidentiat ca fiind cel mai de succes model de pe pietele auto internationale în decurs de numai câteva luni. De asemenea, siguranta a jucat un rol important în dezvoltarea noului model. În cel mai recente teste Euro NCAP, BMW X3 a înregistrat calificativul maxim de cinci stele. A doua generatie a modelului Sports Activity Vehicle a obtinut note maxime în aceste teste dificile pentru automobilele noi datorita gamei extinse de echipamente standard pentru siguranta si protectiei pasagerilor în diferite tipuri de coliziuni si cu un punctaj de 53% a obtinut cel mai mare rating din segment pentru protectia pietonilor.Noul BMW X3 dispune de o structura deosebit de stabila a caroseriei, iar fortele exercitate asupra masinii în cazul unei coliziuni sunt disipate prin cai de sarcina bine definite si sunt absorbite prin zone de deformare generoase. În consecinta, celula pasagerilor îsi îndeplineste functia de spatiu de supravietuire chiar si în cazul unor coliziuni severe. Echipamentele standard de siguranta din interiorul noului BMW X3 includ airbaguri frontale, laterale si cortina pentru cap care protejeaza atât conducatorul, cât si pasagerii de eventuale contuzii. Tot standard sunt si centurile de siguranta pretensionate si cu limitator de forta pentru scaunele fata sau sistemele ISOFIX de fixare a scaunelor de copii la locurile din spate, precum si posibilitatea de dezactivare a airbagului pentru pasagerul din fata. Sistemele de oprire sunt controlate de circuitul electronic central de siguranta care ia în calcul tipul si severitatea unui accident pentru a declansa cele mai eficiente masuri de protectie pentru fiecare caz.Dupa analizarea rezultatelor testelor de impact, evaluatorii au concluzionat ca noul BMW X3 ofera un grad ridicat de siguranta a pasagerilor pentru toate locurile. Stabilitatea celulei pasagerilor furnizeaza o protectie extinsa de contuzii în cazul unei coliziuni frontale, atât pentru conducator, cât si pentru pasageri, indiferent de dimensiunile persoanei sau de pozitia scaunului. Este capitolul la care modelul Sports Activity Vehicle (SAV) a primit un calificativ remarcabil pentru protectia copiilor cu vârsta cuprinsa între 18 luni si trei ani, atunci când se afla în scaunele de copii pentru fiecare categorie de vârsta. Pentru protectia în caz de coliziune din lateral, BMW X3 a primit tot punctajul maxim posibil.Noul BMW X3 a fost recompensat cu un calificativ remarcabil si pentru dotarile de siguranta activa de care dispune. Modelul Sports Activity Vehicle este echipat standard cu sistemul Dynamic Stability Control (DSC / control dinamic al stabilitatii), care este conectat cu tractiunea integrala BMW xDrive. Datorita multitudinii de functii, inclusiv Braking Assistant (asistare la frânare), Cornering Brake Control (control al frânarii în viraje) si modul de tractiune DTC (Dynamic Traction Control / controlul dinamic al tractiunii), Dynamic Stability Control asigura un comportament usor controlabil si sigur chiar si în cele mai dificile situatii. Alt echipament standard la BMW X3 este indicatorul de presiune a pneurilor, care avertizeaza conducatorul cu privire la orice pierdere de presiune la vreuna dintre roti.Procedura de testare NCAP (New Car Assessment Programme / Programul de Evaluare a Automobilelor Noi) este privit ca unul dintre cele mai riguroase teste din întreaga lume la care sunt supuse automobilele noi. Testul Euro NCAP este un punct de reper pentru siguranta la impact, recunoscut în Europa de guverne, cluburi auto si asociatii ale consumatorilor.Programul de testare include, printre altele, coliziunea frontala, un impact din lateral cu un alt automobil si accident din lateral cu un stâlp de otel. Cu începere din 2009, se iau în considerare atât dotarile electronice de siguranta, cât si riscurile suplimentare de accident într-o gama vasta de coliziuni.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *